Jump to content
IGNORERAD

Songkran Pattaya - bilder


Jan L

Recommended Posts

GammalDansken

Quote

Hej

Har dessvärre inte fått ordning på tekniken (MAC) och kan därmed inte lägga in bilder här.

Jag gästbloggar och bilder finns att se för den intresserade här:

http://blogg.expressen.se/uffesbilder/

Jan L

Har för mig att HC håller på med bildteknik och ska lägga upp instruktioner snart.

Han har ju mac, han med, så inom de närmasta par månaderna bör det lösa sig för er två.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan alltid skylla på Mac problem för att kunna länka sin sida hela tiden utan att vara länkvän fråga SN :whistle:

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Skrivet av Kim, 11 april kl. 18:10.

Ingen fara att du länkar till din blogg Jan L. Problem uppstår bara om du enbart skriver här för att länka till din blogg och aldrig annars.Visst får man tipsa medlemmarna om sin egen thailandsblogg, fattas bara annat. Du får gärna bli länkvän också så får du länken även i din profil, kontakta Surin_P3 för detta.

Bäste Nerike, har du några ytterligare funderingar så välkommen. Jan L

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har för mig att HC håller på med bildteknik och ska lägga upp instruktioner snart.

Han har ju mac, han med, så inom de närmasta par månaderna bör det lösa sig för er två.

mvh GD

Hehe GD, lugn och fin nu... min lilla instruktion finns nu som svar 59 i denna tråd:

Hur man gör för att lägga in bilder i sina meddelanden

Det är ju ingen större skillnad mot Kims instruktioner i första inlägget, men förhoppningsvis hjälper det någon!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

från mac från Bangkok, vet inte om det funkar.men det gjorde det visst (EDIT)

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...