Jump to content
kalasbullen

Utan Wuttan!

Recommended Posts

Tommy
3 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Prova att ta fram fickspegeln nästa gång du skriver ett dylikt inlägg😀

Klockrent!

MVH

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
15 timmar sedan, skrev Surin P3:

Framtida inriktning: mer anti-"politisk korrekthet" med korta utsvävningar med thailändsk flygplansmat.

Dagens humorbild kan vara rätt bra ibland, trist bara när man sett den 10 ggr på Facebook samma dag...

MVH

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
B747
21 minuter sedan, skrev Tommy:

Hälsa att han är saknad!

MVH

Det lovar jag.

• Ge karma 1
  • Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
Inlagd (ändrad)
50 minuter sedan, skrev Tommy:

Hälsa att han är saknad!

MVH

Av Tommy

Ändrades av Mankan
  • Gilla 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev KaiserBlood:

Prova att ta fram fickspegeln nästa gång du skriver ett dylikt inlägg😀

Där kan jag nog inte hålla med. Jag har visserligen varit frekvent förekommande på forumet sen 2005 men jag försöker hela tiden variera mig.

Har ju åsikter alltifrån barliv till forumfester.

BTT

• Ge karma 2
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
Inlagd (ändrad)
12 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Där kan jag nog inte hålla med. Jag har visserligen varit frekvent förekommande på forumet sen 2005 men jag försöker hela tiden variera mig.

BTT

Åsikter är som arslen, alla har ett, och vissa stinker...

MVH

Ändrades av Tommy
  • Ge karma 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
13 minuter sedan, skrev Tommy:

Åsikter är som arslen, alla har ett, och vissa stinker...

MVH

Tack det var vänligt skrivet.

Bättre att ha åsiker om barerna än som Bibben sitta och fisa i dom.

BTT

• Tummen upp 2
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
KaiserBlood
39 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Jag gillar din humor, och att du inte går på direkta personangrepp, fortsätt med det, men håll dig borta i från allt som har med Pattaya och övriga Thailand att göra så kommer nog att  övriga forumet att dö ut snart, tyvärr😎

• Snurrigt 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Stein
2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Vilket forum? MPR är sedan 2008. 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Stein
1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Tack det var vänligt skrivet.

Bättre att ha åsiker om barerna än som Bibben sitta och fisa i dom.

BTT

Han besöker ju åtminstone barerna. 

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
23 timmar sedan, skrev Soengsang:

BTT drevet..

:rotfl::rotfl::rotfl:

Finns det verkligen någon som tror att ett troll är på riktigt, hur som så körs nicket rätt bra och kan roa lite en del.

För övrigt tycker jag det finns många intressanta blidtrådar, lite oförskämt att förneka det mot dem som lägger ut, men dessa utmärkta trådar kanske inte passar en del, verkar ju vara intressantare att glorifiera trollen :)

Nä inte sedan farsan läste sagor för mig men om nu flera här tror att BTT är ett troll och retar sig på honom så varför då svara honom titt som tätt, tror nog de flesta skulle sakna honom om han lade ner sitt skrivande men då fick väl andra ta den skit BTT får av de som vigt sitt åt Mpr eller andra forum.

Nu skrev jag i det du citerade att 5-6 personer är intressanta att följa med deras skriverier och bilder men det finns väl några till, så skriv inte skit att jag förnekar och är oförskämd mot de som får till sina reseberättelser men flera reseberättelser har jag slutat att titta på då många bilder är urusla ( suddiga och mörka) som jag inte fattar ens att folk lägger in, varför inte köpa en liten bra kamera för 1000-1500 kronor.

Inte många verkar ju fatta varför jag glorifierar trollen om det nu finns flera men det retar ju upp BTT-drevet.

• Ge karma 3
  • Tummen upp 2
  • Snurrigt 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Stein
2 minuter sedan, skrev stefan5300:

Nä inte sedan farsan läste sagor för mig men om nu flera här tror att BTT är ett troll och retar sig på honom så varför då svara honom titt som tätt, tror nog de flesta skulle sakna honom om han lade ner sitt skrivande men då fick väl andra ta den skit BTT får av de som vigt sitt åt Mpr eller andra forum.

Nu skrev jag i det du citerade att 5-6 personer är intressanta att följa med deras skriverier och bilder men det finns väl några till, så skriv inte skit att jag förnekar och är oförskämd mot de som får till sina reseberättelser men flera reseberättelser har jag slutat att titta på då många bilder är urusla ( suddiga och mörka) som jag inte fattar ens att folk lägger in, varför inte köpa en liten bra kamera för 1000-1500 kronor.

Inte många verkar ju fatta varför jag glorifierar trollen om det nu finns flera men det retar ju upp BTT-drevet.

Jag är helt säker på att du är BTT. Ni är alltid online samtidigt. Trist. Men du är avslöjad.

• Snurrigt 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
4 minuter sedan, skrev Stein:

Jag är helt säker på att du är BTT. Ni är alltid online samtidigt. Trist. Men du är avslöjad.

Jaha.

• Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
32 minuter sedan, skrev Stein:

Vilket forum? MPR är sedan 2008. 

Thaitjejer.

Där det för övrigt var betydligt bättre drag än härinne.  Många långa och heta debatter om barer och barlivet med kanske 50 medlemmar i trådarna.

Särskilt thaikaj älskade jag.  Den kanske störste experten på Pattayas barliv som någonsin funnits.

BTT

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
18 minuter sedan, skrev Stein:

Stefan är bördig från Kalmartrakten.

Det är inte jag även om mamma var småländska.

BTT

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Skriv inlägg som gäst.

Du kan skriva inlägg och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg.
Notera: Ditt inlägg kontrolleras av moderator innan det syns.

Oregistrerad
Svara på denna tråd

×   Du har klistrat in saker med egen formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har bäddats in automatiskt..   Visa som länk istället.

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa innehåll

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

NYTT INNEHÅLL

• Skapa ny...

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy