Jump to content
kalasbullen

Utan Wuttan!

Recommended Posts

broder tuk tuk
7 timmar sedan, skrev Mankan:

Ja du gillar ju uppenbarligen inte att vi har åsikter. 

Kan du visa vart jag har mobbat Wuttan? Annars kan du knipa igen din jävla pajas.

Du har inga åsikter.

Du riktar in dig på vissa personer du tycker illa om och sen förföljer du dessa personer i nästan alla trådar.

Sorgligt men sant.

BTT

• Ge karma 8
  • Downvote 4
  • Fint 1

Soengsang
Posted (edited)
2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Du har inga åsikter.

Du riktar in dig på vissa personer du tycker illa om och sen förföljer du dessa personer i nästan alla trådar.

Sorgligt men sant.

BTT

Mobba Mankan och Kenneth verkar vara legalt, och påhejas friskt av Bttgroupies 😲😲😲

Edited by Soengsang
  • Ge karma 6
  • Haha 1

Soengsang
Posted (edited)
1 timme sedan, skrev stefan5300:

Är väl inte så märkligt att medlemmar slutar att skriva på forumet, en del tröttnar väl helt enkelt på all dynga som skrivs, alla kan ju inte viga sina liv åt ett forum.  

Det är ju inte så speciellt många nya ämnen att följa det mesta är ju avhandlat flera gånger om men 5-6 medlemmar skriver och lägger in bilder som fortfarande är intressant, BTT och drevet är ju på gott och ont "roligt" att följa, annars så har det blivit rätt så slätstruket.

Första sidan nu vid 7-tiden på morgonen var ju inte speciellt upphetsande att läsa, hade jag inte haft så gott om tid så hade jag nog mer eller mindre lagt ner både Mpr och Facebook.

BTT drevet..

:rotfl::rotfl::rotfl:

Finns det verkligen någon som tror att ett troll är på riktigt, hur som så körs nicket rätt bra och kan roa lite en del.

För övrigt tycker jag det finns många intressanta blidtrådar, lite oförskämt att förneka det mot dem som lägger ut, men dessa utmärkta trådar kanske inte passar en del, verkar ju vara intressantare att glorifiera trollen :)

Edited by Soengsang
  • Ge karma 2
  • Downvote 1

broder tuk tuk
8 minuter sedan, skrev stefan5300:

Är väl inte så märkligt att medlemmar slutar att skriva på forumet, en del tröttnar väl helt enkelt på all dynga som skrivs, alla kan ju inte viga sina liv åt ett forum.  

Det är ju inte så speciellt många nya ämnen att följa det mesta är ju avhandlat flera gånger om men 5-6 medlemmar skriver och lägger in bilder som fortfarande är intressant, BTT och drevet är ju på gott och ont "roligt" att följa, annars så har det blivit rätt så slätstruket.

Första sidan nu vid 7-tiden på morgonen var ju inte speciellt upphetsande att läsa, hade jag inte haft så gott om tid så hade jag nog mer eller mindre lagt ner både Mpr och Facebook.

Så sant.

Forumet tycks numera bestå av gamla och trötta medlemmar som varit med alldeles för länge och på något sätt överlevt sig själva.

Skulle behövas lite nytt friskt blod och gärna då nya och lite mer hungriga thairesenärer.

Lite tjatigt att läsa och framförallt se bilder från samma gamla herrars resor.

Samma herrar fast 20 år äldre,

BTT

• Ge karma 2
  • Downvote 1
  • Ojojoj 1
  • Haha 2

stefan5300
14 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Så sant.

Forumet tycks numera bestå av gamla och trötta medlemmar som varit med alldeles för länge och på något sätt överlevt sig själva.

Skulle behövas lite nytt friskt blod och gärna då nya och lite mer hungriga thairesenärer.

BTT

Ja jag känner det nog lite så, numera när jag öppnar upp Mpr så är det nästan mer intressant att läsa det oseriösa än det seriösa.

• Ge karma 1
  • Fint 3
  • Gilla 1

Kenneth4618
Posted (edited)
6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Så sant.

BTT

Nu skriver du tydligen om dig själv igen.

Är det någon som upprepar sig som en jävla papegoja så är det du.

Dessutom har de  gamla herrarna varit i Thailand på riktigt och kan lägga ut egentagna bilder 😀

Edited by Kenneth4618
  • Ge karma 3
  • Haha 2

Mankan
10 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Du har inga åsikter.

Sorgligt men sant.

BTT

Jo visst har jag åsikter men framförallt försöker jag till skillnad från dig hålla mig till fakta och sanning. 

Sorgligt och osant passar nog bättre signaturen BTT

• Ge karma 1

B747
15 minuter sedan, skrev hamnoi:

Din skojare, lyssna i 3 timmar menar du.

Smörj öronen med vaselin och stoppa in fetvadd, funkar varje gång👍

Lyssna var mer korrekt haha.

• Ge karma 1
  • Haha 1

KaiserBlood
15 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Så sant.

BTT

Prova att ta fram fickspegeln nästa gång du skriver ett dylikt inlägg😀

• Haha 6

Tommy
1 timme sedan, skrev B747:

Så sant.Måste slå en signal till Wuttan ikväll,men då får man prata 3 timmar minst he he.

Hälsa att han är saknad!

MVH

• Ge karma 5
  • Fint 1
  • Gilla 1