Jump to content
IGNORERAD

Ny skepnad


stefan5300

Recommended Posts

stefan5300

Hasse Soft Rock Café på Soi Post office har ändrat stil kan man lugnt påstå.

IMG_2676.JPG.a5f6b8eb1165db986421471436dd9339.JPGIMG_2677.JPG.b533a46564bf01820dd658dc6bf12300.JPG

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Inte till mycket rock ställe där på 90-talet. Mest gamla gubbar på slutet....

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
6 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Inte till mycket rock ställe där på 90-talet. Mest gamla gubbar på slutet....

Hade inte varit där sedan våren 2000.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
4 minuter sedan, skrev stefan5300:

Hade inte varit där sedan våren 2000.

Mest bankrånare där på 90- talet😄 fick gömma mycket pengar i whiskey flaskorna:)

 

Sköna lirare i alla fall.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev KaiserBlood:

Mest bankrånare där på 90- talet😄 fick gömma mycket pengar i whiskey flaskorna:)

 

Sköna lirare i alla fall.

Och värdetransportrån, ja många yngre förmågor var där och strödde pengar omkring sig. En höll på att operera om ansiktet när polisen tog honom men jag har för mig att han höll på med narkotikalagning.

Bland trådar som jag startat finns det en som heter Hasse Soft Rock Cafe Pattaya med gamla foton från 90-talet men den är arkiverad.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

ok nu kanske man kan ta sig en tripp dit då. alltid kul att kolla in nya ställen.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HajKaj:

ok nu kanske man kan ta sig en tripp dit då. alltid kul att kolla in nya ställen.

Det spelades bra musik då jag var där, ingen techno hip hop eller annan liknande skit.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

När Hasse öppnade 1984 hette stället Hasses Hard Rock Cafe så nog spelades det Rocken Roll där förut också 

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
4 timmar sedan, skrev stefan5300:

Och värdetransportrån, ja många yngre förmågor var där och strödde pengar omkring sig. En höll på att operera om ansiktet när polisen tog honom men jag har för mig att han höll på med narkotikalagning.

Bland trådar som jag startat finns det en som heter Hasse Soft Rock Cafe Pattaya med gamla foton från 90-talet men den är arkiverad.

Det var mycket kosmiskt på den tiden...Var där för ett år sedan och kastade dart, men då var det en AUS pub har jag för mig. Det går fort i svängarna i fiskebyn.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...