Jump to content
GreenValley

Skidskytte-VM 2019

Recommended Posts

GreenValley

Felfritt skytte av Linn Persson, Sverige växlar som 3:a efter 1:a sträckan i mixed-stafetten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Benriach

Och Österrikes Max Hauke skjuter fullt, allt rätt upp i venen...

• Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
GreenValley

Jahaja, ännu ett guld till Norge. Tar det aldrig slut?

• Ojojoj 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618

Spänningen är olidligt just nu

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Spänningen är olidligt just nu

Synd men en andra plats är inte dumt, nu är det sprint som gäller, svenskorna åker bra än så länge

Det är flickorna som ligger långt framme, gossarna är inte bra i år. Blir lite sur på SVT 1 hålla på med

en massa analyser av skidskyttet när sprinten har startat, Ok jag kunde se starten på min laptopp

men hur många har det. Analyserna och prisutdelining kunde dom sänt senare när skiddagen är slut

• Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
spooncreek
15 minutes ago, Boa52 said:

Synd men en andra plats är inte dumt, nu är det sprint som gäller, svenskorna åker bra än så länge

Det är flickorna som ligger långt framme, gossarna är inte bra i år. Blir lite sur på SVT 1 hålla på med

en massa analyser av skidskyttet när sprinten har startat, Ok jag kunde se starten på min laptopp

men hur många har det. Analyserna och prisutdelining kunde dom sänt senare när skiddagen är slut

Håller helt med. Ibland tar uppsnack och eftersnack över  från själva tävlandet. Har man två tävlingar direkt efter varandra så ska fokus vara på tävlandet. Hannas tårar och expertanalyser kan vänta.

Dötid mellan tävlingarna har de dessutom så det räcker och blir över under en hel dags vinterstudiosändningar.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Skriv inlägg som gäst.

Du kan skriva inlägg och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg.
Notera: Ditt inlägg kontrolleras av moderator innan det syns.

Oregistrerad
Svara på denna tråd

×   Du har klistrat in saker med egen formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har bäddats in automatiskt..   Visa som länk istället.

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa innehåll

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

NYTT INNEHÅLL

• Skapa ny...

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy