Jump to content
IGNORERAD

Skidskytte-VM 2019


GreenValley

Recommended Posts

GreenValley

Felfritt skytte av Linn Persson, Sverige växlar som 3:a efter 1:a sträckan i mixed-stafetten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Österrikes Max Hauke skjuter fullt, allt rätt upp i venen...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Jahaja, ännu ett guld till Norge. Tar det aldrig slut?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Kenneth4618

Spänningen är olidligt just nu

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Spänningen är olidligt just nu

Synd men en andra plats är inte dumt, nu är det sprint som gäller, svenskorna åker bra än så länge

Det är flickorna som ligger långt framme, gossarna är inte bra i år. Blir lite sur på SVT 1 hålla på med

en massa analyser av skidskyttet när sprinten har startat, Ok jag kunde se starten på min laptopp

men hur många har det. Analyserna och prisutdelining kunde dom sänt senare när skiddagen är slut

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minutes ago, Boa52 said:

Synd men en andra plats är inte dumt, nu är det sprint som gäller, svenskorna åker bra än så länge

Det är flickorna som ligger långt framme, gossarna är inte bra i år. Blir lite sur på SVT 1 hålla på med

en massa analyser av skidskyttet när sprinten har startat, Ok jag kunde se starten på min laptopp

men hur många har det. Analyserna och prisutdelining kunde dom sänt senare när skiddagen är slut

Håller helt med. Ibland tar uppsnack och eftersnack över  från själva tävlandet. Har man två tävlingar direkt efter varandra så ska fokus vara på tävlandet. Hannas tårar och expertanalyser kan vänta.

Dötid mellan tävlingarna har de dessutom så det räcker och blir över under en hel dags vinterstudiosändningar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...