Jump to content
IGNORERAD

Boende Koh Samui


Ungoy66

Recommended Posts

Tjenare

Sitter i flappelandet Filippinerna nu och slappar...

Skall till BKK den 19 om inte det blir inbördeskrig...

Har inte varit på Koh Samui sedan 1996 och det har nog ändrat sig lite va?? :yes:

Vill ha ett bra boende för 2 vuxna och 2 småbarn som vill bada i poolen och leka..

Tänkte på Chaweng beach eller beacharna på norra delen av ön.

Är det prutdags nu?? Vad tror ni? Mitten på April och oroligheter??

Vill ha ett pris runt 500 spänn/dag..

Tackar för all info...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

unvik weekender villa i Lamai bara,det ar det sunkiaste stallet jag satt mina fotter pa,annars kan du messa mr Lamai pa detta forumet,han ar val insatt i Koh Samui och bor pa on

ThaiTobbe

Long live the King

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Hej!

Mitt råd är att bo på hotell några nätter och åk runt och titta. Glöm inte att det är prutläge!

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Tja!

Hur är det med kommunikationen mellan koh samui och Phuket. Båt över till fastlandet å sen buss till Phuket.. eller är det flyg som gäller :yes:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kompisarna åkte buss + färja + buss från Phuket till Koh Samui/Chaweng när dom var och hälsade på oss men det tog från tidig morgon till sen kväll. Aldrig mer sa dom så dom åkte flyget tillbaka

Har man gott om tid och gillar bussar eller har begränsad budget kanske det är OK

Har man lite krav på komfort och snabbhet är det flyget som gäller

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Oki... Tackar :drinks:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...