Jump to content
IGNORERAD

sjukförsäkring


pattayapark

Recommended Posts

pattayapark

tjenare alla,min tjej fick sex månaders förlängning för vänbesök här hos mig o alla är glada.men hur löser jag ny försäkring för henne då den vi har går ut om 3 dgr?

Link to comment
Dela på andra sajter

pattayapark
:clapping: tackar...har försökt förlänga den befintliga försäkringen men var omöjligt...tackar så mycket
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:clapping: tackar...har försökt förlänga den befintliga försäkringen men var omöjligt...tackar så mycket

Kontakta dom helst innan den gamla går ut annars kan ni få problem

// Jobbe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta att jag smyger in med en fråga angående sjukförsäkring. :whistle: Vet nån om det fortfarande går att köpa försäkring i samma hus som ambassaden. I så fall vilken våning och vad kostar den?? Och vart betalar man visumansökan?

Ursäkta igen!! :wai:

Snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ursäkta att jag smyger in med en fråga angående sjukförsäkring. :whistle: Vet nån om det fortfarande går att köpa försäkring i samma hus som ambassaden. I så fall vilken våning och vad kostar den?? Och vart betalar man visumansökan?

Ursäkta igen!! :wai:

Snucke

Ja det är möjligt att köpa försäkring i samma hus som ambassaden, minns inte vilken våning men det är alldeles under ambassaden. Försäkringen kostade sist jag kollade 2800 bath för 3 månader, men det är ett tag sen så det kan ha ändrat sig, men det ligger nog däromkring fortfarande.

Visum betalar ni på en bank som ligger alldeles runt hörnet på ambassaden. Ni får ett inbetalningskort av ambassadpersonalen.

// Jobbe

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...