Jump to content
IGNORERAD

Bara 6 dagar kvar.....


parmo

Recommended Posts

På fredag den 17/4 så bär det äntligen iväg... fan va skönt det ska bli  :dance1:

3 veckor i solen,den underbara maten och att äntligen träffa damen igen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Lumberjack DP14

Hej.

Åker på tisdag från Kastrup med TG 951. Goddi goddan.  :he:   2 veckor fick det bli.

Tanten e redan nere. "Here I come"!!

Hejs

Mr Lumberjack DP14

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver och stavar som en idi*t kommer du troligtvis bli betraktad som en sådan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns inte jättekul att ge sig iväg nu när det är som det är i Thailand, men skall man "bara" byta plan i BKK så är det kanske lungt. eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Känns inte jättekul att ge sig iväg nu när det är som det är i Thailand, men skall man "bara" byta plan i BKK så är det kanske lungt. eller?

Absolut! Dom har röda t-shirts nu. Det är bara de med gula som ockuperar flygplatser. :mdr:

Nej skämt åsido... det blir nog inga problem! Ha det skönt  :wub::drinks: !

Jens

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Känns inte jättekul att ge sig iväg nu när det är som det är i Thailand, men skall man "bara" byta plan i BKK så är det kanske lungt. eller?

Det kan t o m bli väldigt lugnt, eftersom så många ställer in sina Bkk-resor, men allvarligt, så visar det sej nog innan du skall resa.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag köper flygbiljett till Thailand brukar det bli börskrasch, och magsårsmedicinen här hemma tar slut.

Mina sista resor:

TG961, 30 Augusti 2008 / STO-BKK.

Den 29 augusti stoppade PAD alla flighter till och från Phuket och Thai Airways gick i "sympatistrejk" (inrikes). Natten mellan den 29 och 30:e satt jag på nätet och kollade att flighten gick från Bangkok, då snacket som gick då var att TG eventuellt skulle ställa in sin Internationella flighter också.

TG961, 9 December 2008 / STO-BKK

Den 3 december lämnade de gulklädda gubbarna Suvarnabhumi, och den 5/12 gick första flighten. Men man trodde att det skulle ta en till två veckor innan flighterna skulle gå normalt igen. Det gick som tur var lite snabbare. Pust!

TG961, 22 April 2009 / STO-BKK

? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

En gång i tiden så brukade de sista veckorna innan semestern vara så jävla härliga, då hade man allt att se fram emot... Nu är det bara Losec och Nyheterna som gäller.

Och en gång i tiden kollade jag inte var det var för färg på t-shirtarna som jag packade ner i ryggsäcken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Iofs. så hade det varit skitkul att träffa dej, men STANNA HEMMA I JUN, JUL. snälla. Orkar inte med fler jäkla otursgubbar...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...