Jump to content
IGNORERAD

Styra upp julbordet


norris55

Recommended Posts

Ni som inte fick Ägg, Jansson och Glögg å Pepparkaka har nu chansen att styra upp nästa julbord genom att bli delägare i Harrys.....

 

20190301_095636.thumb.jpg.1e189bca15ed5dc687508c3e6d044529.jpg

Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka...

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om det är nyemission eller om nån vill bli utköpt? Är det så illa att det är nyemission så lär det nog inte bli några pepparkakor på årets julbord heller, om krogen finns kvar då vill säga...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Benriach:

Undrar om det är nyemission eller om nån vill bli utköpt? Är det så illa att det är nyemission så lär det nog inte bli några pepparkakor på årets julbord heller, om krogen finns kvar då vill säga...

Är det ett Ltd bolag?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Undrar om det är nyemission eller om nån vill bli utköpt? Är det så illa att det är nyemission så lär det nog inte bli några pepparkakor på årets julbord heller, om krogen finns kvar då vill säga...

Om inte Harrys i Pattaya går ekonomiska bra kan man ju undra vilken bar/restaurang som gör det.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Mankan:

Om inte Harrys i Pattaya går ekonomiska bra kan man ju undra vilken bar/restaurang som gör det.

Ditt perspektiv är väl bara några veckor under högsäsongen. Sett på hela året är det väl bara Beefeater och några till som fortfarande har en ganska jämn och bra beläggning.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Går rykten om att Harrys ska öppna även i Udon Thani

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Mankan:

Om inte Harrys i Pattaya går ekonomiska bra kan man ju undra vilken bar/restaurang som gör det.

Jo, just därför lite märkligt att de vill ha in nya friska kulor. Fast det kan ju vara nån delägare som vill sälja, men då borde de väl veta hur många % denne äger...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Benriach:

Jo, just därför lite märkligt att de vill ha in nya friska kulor. Fast det kan ju vara nån delägare som vill sälja, men då borde de väl veta hur många % denne äger...

Perra, som dog för några månader sedan, var delägare.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Perra, som dog för några månader sedan, var delägare.
Aha, då förklarar det läget. Sorry för mina domedagsinlägg...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Jive:

Ditt perspektiv är väl bara några veckor under högsäsongen. Sett på hela året är det väl bara Beefeater och några till som fortfarande har en ganska jämn och bra beläggning.

Mitt perspektiv bygger på mer information än egen iakttagelse när jag själv besöker stället men jag kanske ha fått fel bild då. Även Beefeater har väl en hög och lågsäsong med rätt tydliga skillnader beläggningsmässigt men är också ett helt annat typ av ställe. Men jag tolkar ditt inlägg till att Harrys tvärtom inte går speciellt bra då sett till hela året.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Mankan:

Mitt perspektiv bygger på mer information än egen iakttagelse när jag själv besöker stället men jag kanske ha fått fel bild då. Även Beefeater har väl en hög och lågsäsong med rätt tydliga skillnader beläggningsmässigt men är också ett helt annat typ av ställe. Men jag tolkar ditt inlägg till att Harrys tvärtom inte går speciellt bra då sett till hela året.

Nja, det är iaf betydligt färre gäster under lågsäsong och det är mina egna iakttagelser. Om det betraktas som bra eller inte får väl ägarna svara på, men krogköret i Pattis har gått ner ganska ordentligt under de senaste 5 åren och där tror jag inte att Harrys går sämre än någon annan. 

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
5 timmar sedan, skrev stefan5300:

Går rykten om att Harrys ska öppna även i Udon Thani

Det vore trevligt om dom öppnade  i Bangkok också.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Det vore trevligt om dom öppnade  i Bangkok också.

 

Även i Göteborg, fast då med samma koncept ;)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Jive:

Nja, det är iaf betydligt färre gäster under lågsäsong och det är mina egna iakttagelser. Om det betraktas som bra eller inte får väl ägarna svara på, men krogköret i Pattis har gått ner ganska ordentligt under de senaste 5 åren och där tror jag inte att Harrys går sämre än någon annan. 

Jag vet inte om mitt inlägg gjorde gällande att Harrys skulle ha sprängfyllt med folk varendaste dag hela året om. Men jag uttryckte mig förmodligen lite slarvigt.

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
20 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Även i Göteborg, fast då med samma koncept ;)

 

 

Pepparkakorna & glöggen går nog att lösa😎

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev KaiserBlood:

Pepparkakorna & glöggen går nog att lösa😎

Hehe, var väl inte riktigt i de banorna jag tänkte men det vet du... ;)

 

OK, får vara lite mer precis nästa gång.... :)

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Mankan:

Jag vet inte om mitt inlägg gjorde gällande att Harrys skulle ha sprängfyllt med folk varendaste dag hela året om. Men jag uttryckte mig förmodligen lite slarvigt.

 

Nä men om du tänker att golfarna är borta + ytterligare minst lika många vid lågsäsong, så har du min uppfattning om skillnaden.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
9 timmar sedan, skrev Bibben:

Hehe, var väl inte riktigt i de banorna jag tänkte men det vet du... ;)

 

OK, får vara lite mer precis nästa gång.... :)

 

 

Jaha du mena att det va för lite ansjovis i potatisgratängen? 😋

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...