Jump to content
stjp8729

Thai Airways stoppar flygningar till Europa

Recommended Posts

Mankan
12 timmar sedan, skrev C-dude:

Min fråga/or har dom salt o peppar ev extra chilli i ekonomi och är ölen fortfarande slut efter 30 min i luften?

C;D

Öl? slulle aldrig få för mig att dricka öl på planet. Det biter helt enkelt för dåligt. Man måste du trots allt räkna med att det är begränsad dricktid på planet och rätt var det är så står man torrlagd och väntar på en väska som ska dyka upp på en karusell. 

• Tråkigt 1
  • Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Wangthong
12 timmar sedan, skrev Mankan:

Öl? slulle aldrig få för mig att dricka öl på planet. Det biter helt enkelt för dåligt. Man måste du trots allt räkna med att det är begränsad dricktid på planet och rätt var det är så står man torrlagd och väntar på en väska som ska dyka upp på en karusell. 

Skulle påstå att ett större problem är all vätska som måste ut ur kroppen. 

Vem vill tillbringa mer tid än nödvändigt på toa under flygresan. Själv älskar jag öl men ren självbevarelsedrift håller mig från att dricka massor av öl på en flygresa.

Ölbryggarna på Brewdog fick lära sig detta den hårda vägen. Deras ölresa fick ett litet snopet slut.

https://www.beernews.se/articles/gratis-ol-ledde-till-toaproblem-pa-planet/

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
KaiserBlood
9 minuter sedan, skrev Wangthong:

Skulle påstå att ett större problem är all vätska som måste ut ur kroppen. 

Vem vill tillbringa mer tid än nödvändigt på toa under flygresan. Själv älskar jag öl men ren självbevarelsedrift håller mig från att dricka massor av öl på en flygresa.

Ölbryggarna på Brewdog fick lära sig detta den hårda vägen. Deras ölresa fick ett litet snopet slut.

https://www.beernews.se/articles/gratis-ol-ledde-till-toaproblem-pa-planet/

Jag dricker massor med öl under resan. Sitter därför alltid längst bak, då man har tillgång till "egen toalett"och även tillgång till ölen som tar slut vid Ryssland oftast.

Bagage karusellen slipper man också om man flyger lätt , dvs med bara handbagage på runt 14 kg😄

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Skriv inlägg som gäst.

Du kan skriva inlägg och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg.
Notera: Ditt inlägg kontrolleras av moderator innan det syns.

Oregistrerad
Svara på denna tråd

×   Du har klistrat in saker med egen formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har bäddats in automatiskt..   Visa som länk istället.

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa innehåll

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

All aktivitet

• Skapa ny...

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy