Jump to content
IGNORERAD

Taxi till Hua Hin


Bangrakam

Recommended Posts

14 minuter sedan, skrev Bangrakam:

Hej ! är det någon som vet på ett ungefär vad det kostar att åka taxi mellan Bangkok och Hua Hin ?

2000.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, är det något slags fast pris som gäller för alla bilar eller är det 2000 man ska pruta till ?  Glömde förresten att tillägga att det är från Suvarnabhumi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker i regel alltid med denna kille från Suvvan, om åker taxi, fler på mpr som också gör.

Svarar snabbt på mail.

https://www.facebook.com/BigTaxi7seaters/

 

"Taxi fare To/From suvanabhumi airport to Hauhin 2100 baht To/From suvanabhumi airport to Pataya 1350 baht To/From suvanabhumi airport to Koh Samet [port] 2000 baht To/From suvanabhumi airport to Koh Chang [port] 3400 baht To/From suvanabhumi airport to Cha Am 1500 baht To/From Bangkok to Hauhin 2100 baht To/From Bangkok to Pataya 1400 baht To/From Bangkok to Koh Samet [port) 2100 baht To/From Bangkok to Koh Chang [port] 3500 baht To/From Bangkok to Cha Am 1500 baht [all of price include express way] MPV car 7seaters Can pick up many bag 0867747740(+66867747740) sayannrak@hotmail.com"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Åker i regel alltid med denna kille från Suvvan, om åker taxi, fler på mpr som också gör.

Svarar snabbt på mail.

https://www.facebook.com/BigTaxi7seaters/

 

"Taxi fare To/From suvanabhumi airport to Hauhin 2100 baht To/From suvanabhumi airport to Pataya 1350 baht To/From suvanabhumi airport to Koh Samet [port] 2000 baht To/From suvanabhumi airport to Koh Chang [port] 3400 baht To/From suvanabhumi airport to Cha Am 1500 baht To/From Bangkok to Hauhin 2100 baht To/From Bangkok to Pataya 1400 baht To/From Bangkok to Koh Samet [port) 2100 baht To/From Bangkok to Koh Chang [port] 3500 baht To/From Bangkok to Cha Am 1500 baht [all of price include express way] MPV car 7seaters Can pick up many bag 0867747740(+66867747740) sayannrak@hotmail.com"

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Åker i regel alltid med denna kille från Suvvan, om åker taxi, fler på mpr som också gör.

Svarar snabbt på mail.

https://www.facebook.com/BigTaxi7seaters/

 

"Taxi fare To/From suvanabhumi airport to Hauhin 2100 baht To/From suvanabhumi airport to Pataya 1350 baht To/From suvanabhumi airport to Koh Samet [port] 2000 baht To/From suvanabhumi airport to Koh Chang [port] 3400 baht To/From suvanabhumi airport to Cha Am 1500 baht To/From Bangkok to Hauhin 2100 baht To/From Bangkok to Pataya 1400 baht To/From Bangkok to Koh Samet [port) 2100 baht To/From Bangkok to Koh Chang [port] 3500 baht To/From Bangkok to Cha Am 1500 baht [all of price include express way] MPV car 7seaters Can pick up many bag 0867747740(+66867747740) sayannrak@hotmail.com"

Tackar så mycket , då vet jag 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Bangrakam:

Tackar så mycket , då vet jag 

Framförallt kör han bra, håller avstånd och planerar sin körning, man känner sig trygg.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Abercrombie:

2000.

Har fan inte vart i Thailand på strax 6 år, men det var exakt vad jag tänkte skriva!

Exklusive eventuella Toll-way kostnader?

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar åka med HuaHinCab. Tar 2000 i år, inklusive tollavgifter för en Camry. Behöver man större bil blir det lite dyrare. Mycket nöjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...