Jump to content
IGNORERAD

Dax att snöra på sig Crocsen igen då...


Benriach

Recommended Posts

5 timmar sedan, skrev Benriach:

Ny lounge och nya kulinariska upplevelser...eb7fac8458705a70ac6b0f64d2f496a2.jpgae9d80d7656a277b803f97bc8778fc52.jpg


 

 

Fantastiskt, lounge hopping, så ska livet vara...

 

2 timmar sedan, skrev Benriach:

Såååå nära, men ändå så långt ifrån...91f83ad176f4cc4f53acae4370ce27fd.jpg


 

 

Felbokning, ring Plus och ARN (ja, inte flygplatsen då, eller o, ring dem också).

 

3 timmar sedan, skrev Benriach:

Hmmm, nån kinesisk logik som jag inte fattar...9e32a785aadee72369fda716103b6b3c.jpg


 

 

Solklart, 8 är mer prestige än 9. 7 är en högre siffra än 6. 0 är en jämn siffra.

 

3 timmar sedan, skrev Benriach:

En Moscow Mule är ju aldrig fel när man sitter och ser ner på småfolket...68391f7838f1a93e5a77c328de592b72.jpg8c61cf31593594c4bf8fe36c997c2bac.jpg


 

 

Ja, småsparare ska ses ner på :)

manstekerliksom.com

 

Välkommen tillbaka till bomullsfarmen :D

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 195
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benriach

    139

  • Bibben

    7

  • Enis

    5

  • Mankan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

En sned horisontlinje bjuds det på som avslutning. Tack för visat intresse, på återseende...cfe33a24e84042928be4e1560d18147b.jpg



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Benriach:

En sned horisontlinje bjuds det på som avslutning. Tack för visat intresse, på återseende...cfe33a24e84042928be4e1560d18147b.jpg


 

Men skönt med nedförsbacke på hemfärden ;)

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

En sned horisontlinje bjuds det på som avslutning. Tack för visat intresse, på återseende...cfe33a24e84042928be4e1560d18147b.jpg


 

340 hem, dessa är väl på utfasning för SAS.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

340 hem, dessa är väl på utfasning för SAS.

 

Sas har 8st A340-300.

Dessa skall med tiden fasas ut... men det går inte fort. Man har uppgraderat inredningen på dem bara för några år sedan... så räkna med att de flyger några år till. Tanken är nog att de skall ersättas med A350, det första skall levereras iår. 

 

Det finns en A340 som man länge hyrde innan man köpte in den, den är det svarta fåret, LN-RKP. Annan konfiguration och inte lie-flat. Men den skall inom snar framtid ersättas med en av de nya A330 som man köpt. 

 

Så du får åka A340 med SAS i några år till. En bra produkt!

 

Väntar på @Benriach totala recension av LN-RKG som han flög med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Sas har 8st A340-300.
Dessa skall med tiden fasas ut... men det går inte fort. Man har uppgraderat inredningen på dem bara för några år sedan... så räkna med att de flyger några år till. Tanken är nog att de skall ersättas med A350, det första skall levereras iår. 
 
Det finns en A340 som man länge hyrde innan man köpte in den, den är det svarta fåret, LN-RKP. Annan konfiguration och inte lie-flat. Men den skall inom snar framtid ersättas med en av de nya A330 som man köpt. 
 
Så du får åka A340 med SAS i några år till. En bra produkt!
 
Väntar på [mention=4300]Benriach[/mention] totala recension av LN-RKG som han flög med. 
Somnade, vaknade, käkade lite, började på en film, somnade, vaknade, käkade lite frukost, fortsatte se filmen, framme, typ...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev samet:

 

Sas har 8st A340-300.

Dessa skall med tiden fasas ut... men det går inte fort. Man har uppgraderat inredningen på dem bara för några år sedan... så räkna med att de flyger några år till. Tanken är nog att de skall ersättas med A350, det första skall levereras iår. 

 

Det finns en A340 som man länge hyrde innan man köpte in den, den är det svarta fåret, LN-RKP. Annan konfiguration och inte lie-flat. Men den skall inom snar framtid ersättas med en av de nya A330 som man köpt. 

 

Så du får åka A340 med SAS i några år till. En bra produkt!

 

Väntar på @Benriach totala recension av LN-RKG som han flög med. 

Ja de är trevliga, men rätt oekonomiska.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Benriach !

Jag ber att få tacka för att du bjöd med oss på den här resan och tog dig tid att både fotografera och dokumentera :great:

Fem Hammarbyflaggor av fem !

 

Mvh

Luke

 

PS

Det var lite kul att se några bilder från Saigon som är en av få storstäder som jag gillar.

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Nu när abstinensen börjar tränga sig på så får det bli lite blandade bilder från resan. Vissa har kanske varit med redan och som vanligt så lär horisontlinjen inte vara spikrak, så för den som inte står ut med det så rekas Thaisnack eller nåt...

IMG_6678.JPG

IMG_6679.JPG

IMG_6680.JPG

IMG_6688.JPG

IMG_6691.JPG

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Stairway to heaven, eller highway to hell...

IMG_7034.JPG

IMG_7035.JPG

IMG_7037.JPG

IMG_7038.JPG

IMG_7043.JPG

IMG_7047.JPG

IMG_7052.JPG

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-08-18 at 15:10, skrev Benriach:

Ben-Thanh market i HCM...

Räkor med Kackerlackor.... var en ny blandning

 

/Enis

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...