Jump to content
IGNORERAD

Allsvenskan 2019


conservator

Recommended Posts

19 timmar sedan, skrev hamnoi:

Suck, göra mål med armen går tydligen bra om man är topplag.

Likaså att slippa utvisningar vilket Malmös Vb skulle haft, men självklart går det bra att visa ut (helt rätt) en från bonkegänget.

 

558352732_Skrmavbild2019-10-06kl_19_25_30.thumb.png.895837e3778fd1d69585b779761d0f4b.png

 

Bonkegänget är väl MFF, han spelar ju där.

Jag såg inte matchen men det skrivs och pratas väldigt lite om att målet var tveksamt och Blåvitt är ju inte direkt kända för att ligga lågt när de får tveksamma domslut emot sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 509
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    82

  • Peolito

    67

  • Soengsang

    37

  • GreenValley

    36

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 timmar sedan, skrev GreenValley:

Bonkegänget är väl MFF, han spelar ju där.

Jag såg inte matchen men det skrivs och pratas väldigt lite om att målet var tveksamt och Blåvitt är ju inte direkt kända för att ligga lågt när de får tveksamma domslut emot sig.

Ok, men du har väl två fungerande ögon?

Blåvitt ligger alldeles för lågt, topplagen gnäller om varenda jävla domslut och har mycket mer med sig, det är fakta.

 

 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev hamnoi:

Ok, men du har väl två fungerande ögon?

Blåvitt ligger alldeles för lågt, topplagen gnäller om varenda jävla domslut och har mycket mer med sig, det är fakta.

 

 

Kollat ett otal ggr på storskärm nu...för mej tar bollen på biceps... och på mitt gym säger expertisen att biceps sitter på armen...hur det förhåller sig

i skåne vet jag inte... Men för domaren kan det inte varit lätt... bara bita i det sura och hoppas det jämnar ut sej.

Sen bör nog Calisir spela med handbojor. 2 matcher nu har han klantat till det 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev hamnoi:

Ok, men du har väl två fungerande ögon?

Blåvitt ligger alldeles för lågt, topplagen gnäller om varenda jävla domslut och har mycket mer med sig, det är fakta.

 

 

När Blåvitt var ett topplag så gnällde på varenda domslut som gick emot dem och det sitter i väggarna på Kamratgården, DET är fakta!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Naam jai:

Kollat ett otal ggr på storskärm nu...för mej tar bollen på biceps... och på mitt gym säger expertisen att biceps sitter på armen...hur det förhåller sig

i skåne vet jag inte... Men för domaren kan det inte varit lätt... bara bita i det sura och hoppas det jämnar ut sej.

Sen bör nog Calisir spela med handbojor. 2 matcher nu har han klantat till det 🤔

Dom flesta i Skåne har huvudet under armen;)

Tyvärr håller inte Calisir, och Da Graca är lika opolerad. Hoppas på minst en ny mittback till nästa säsong.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev GreenValley:

När Blåvitt var ett topplag så gnällde på varenda domslut som gick emot dem och det sitter i väggarna på Kamratgården, DET är fakta!

Då har du inte sett mycket i år, är lika högljudda som ett flicklag förutom Seb då:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev hamnoi:

Dom flesta i Skåne har huvudet under armen;)

Tyvärr håller inte Calisir, och Da Graca är lika opolerad. Hoppas på minst en ny mittback till nästa säsong.

Da Graca är ju bara 21 år så han kan växa ut mycket mer...Calisir 29 år och borde väl ha lärt sig hmmm

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev hamnoi:

Då har du inte sett mycket i år, är lika högljudda som ett flicklag förutom Seb då:)

Det var annat på Bjärsmyrs tid! :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Dom flesta i Skåne har huvudet under armen;)

Tyvärr håller inte Calisir, och Da Graca är lika opolerad. Hoppas på minst en ny mittback till nästa säsong.

Tur att du gillar Super Mackan iaf :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Skulle nu blåvitt för engångs skull kunna vinna nästa match.

Vore ju inte för mycket begärt.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Nicholas:

Skulle nu blåvitt för engångs skull kunna vinna nästa match.

Vore ju inte för mycket begärt.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

Man kan ju hoppas det, om nu domarna inte hittar straffar, utvisningar mm;)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev hamnoi:

Man kan ju hoppas det, om nu domarna inte hittar straffar, utvisningar mm;)

Se nu för i helvete till att vinna imorgon era jävla sillstrypare! Jag kommer hålla dig personligt ansvarig om ni failar 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Knasen:

Se nu för i helvete till att vinna imorgon era jävla sillstrypare! Jag kommer hålla dig personligt ansvarig om ni failar 😉

Håller du på vraken pga Durdic xs shorts. Du gillar killar i tighta shorts ? 😀 Inget fel med det alltså. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu hoppas vi DIF inte gör i byxan i morgon. Nu har dom allt i egen hand. Väldigt tufft i morgon. Känns som Bajen just  nu sitter i förarsätet

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir spännande idag. Dif får gärna göra i byxan bara de vinner.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev John Khonken:

Känns som Bajen just  nu sitter i förarsätet

Nja, det gör nog DIF nu efter Bajens vinst mot Malmö, de är väl de enda som kan avgöra det hela på egen hand?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

gringården failar stort ikväll, sillstryparna med Glenn i frontlinjen kommer ta en bekväm seger!

***************************************************************************

Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen!

"Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon"

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Da_Ling_Boy:

gringården failar stort ikväll, sillstryparna med Glenn i frontlinjen kommer ta en bekväm seger!

Det får vi verkligen hoppas på så att man kan ha någon nytta av dem :-)

 

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

Men vad elaka ni är mot Dif. Det finns väl ingen som vill att Brajen vinner knappt dom själva [emoji1]


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Peolito:

Men vad elaka ni är mot Dif. Det finns väl ingen som vill att Brajen vinner knappt dom själva emoji1.png


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Nja, så länge inte AIK vinner så är det ok.

 

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, så länge inte AIK vinner så är det ok.
 

Det är sant. Men Brajen har ballat ur i sina kommentarer i år. Tidigare har jag gillat dom lite men inte i år. Lite väl kaxiga.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Man blir lite konfunderad när man kommer på sig själv bakom ratten sjungandes "heja blåvitt heja blåvitt " :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev conservator:

Man blir lite konfunderad när man kommer på sig själv bakom ratten sjungandes "heja blåvitt heja blåvitt " :-)

Hade det inte varit för den "osympatiske" och det faktum att skattkistan är proppfull så hade jag nog helst sett MFF ta det.

Borde varit 1-0 om Vibe lyft blicken nyss.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
6 minuter sedan, skrev conservator:

Man blir lite konfunderad när man kommer på sig själv bakom ratten sjungandes "heja blåvitt heja blåvitt " :-)

 

Sent skall syndarna vakna.........:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev hamnoi:

Hade det inte varit för den "osympatiske" och det faktum att skattkistan är proppfull så hade jag nog helst sett MFF ta det.

Borde varit 1-0 om Vibe lyft blicken nyss.

Ser bra ut för IFK tycker jag, håller tummarna ! "SM är en mycket sympatisk pojk" :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...