Jump to content
Rospigg

Maipenrai ett intelligensbefriande forum ?

Recommended Posts

Rospigg

Jag har under ett antal år kunnat på avstånd kunna läsa lite på följande trådar, och då undrat hur det står till med tankeverksamheten, i första hand trådskaparen. Tänk själva hur intelligensbefriande dessa tycks vara.

Vad dricker ni just nu ?  Vad lyssnar ni på just nu ?   Vad har ni gjort just nu ?  Vad åt ni just i dag ?

Finns säkert flera av denna typ.  Att starta en tråd som som någon av dessa tycker jag är är att skämma ut oss som besöker och vistas i Thailand. Stäng dessa omedelbart är min rekommendation, om ingen har ett bättre ide`.

• Ge karma 3
  • Ojojoj 1
  • Fint 2
  • Snurrigt 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Rospigg

Vågar ingen ha en uppfattning om dessa trådar ?    Vad blir svar för svar från moderator  ... öööö  ? 

Kanske som släpphänta politiker i Sverige. Detta skall vi utreda.

Rospigg

Dags att röra om i grytan,  d.v.s. forumet ?  vad tycker läsarna ?

stefan5300
16 minuter sedan, skrev Rospigg:

Jag har under ett antal år kunnat på avstånd kunna läsa lite på följande trådar, och då undrat hur det står till med tankeverksamheten, i första hand trådskaparen. Tänk själva hur intelligensbefriande dessa tycks vara.

Vad dricker ni just nu ?  Vad lyssnar ni på just nu ?   Vad har ni gjort just nu ?  Vad åt ni just i dag ?

Finns säkert flera av denna typ.  Att starta en tråd som som någon av dessa tycker jag är är att skämma ut oss som besöker och vistas i Thailand. Stäng dessa omedelbart är min rekommendation, om ingen har ett bättre ide`.

12 minuter sedan, skrev Rospigg:

Vågar ingen ha en uppfattning om dessa trådar ?    Vad blir svar för svar från moderator  ... öööö  ? 

Kanske som släpphänta politiker i Sverige. Detta skall vi utreda.

10 minuter sedan, skrev Rospigg:

Dags att röra om i grytan,  d.v.s. forumet ?  vad tycker läsarna ?

Och jag som trodde att det skulle bli skäll för att jag skrev om Filippinerna i en annan tråd som du startat.  

Kan hålla med dig, har hänt att jag öppnat första sidan och inte en tråd har handlat om Thailand.

• Fint 1

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Rospigg
2 minuter sedan, skrev Surin P3:

Jag har en bättre ide. 

Låt dem vara öppna. 

Låt dem vara öppna. Jag efterlyste bättre ( Bra ideer ) inte som att ge sprutor till knarkare.  Suck !

Lägger mig och sover nu så forumet får vila utan mig.

Boa52
35 minuter sedan, skrev Rospigg:

Låt dem vara öppna. Jag efterlyste bättre ( Bra ideer ) inte som att ge sprutor till knarkare.  Suck !

Lägger mig och sover nu så forumet får vila utan mig.

Jag blev utvisad när jag menade samma sak som du skriver 😶

evert 1

Intelligensnivån är säkert väldigt skiftande mellan MPR deltagarna och varierar inte minst underdygnets timmar.

Vissa trådar är inte ens värda att beskåda medan andra kan tillföra en del.

Det är var och en fritt att välja vilken tråd man vill följa men även begabba.

Resetrådar och liknande kan dock vara väldigt upplyftande.

Men för en del även spekulationer om thailändsk politik och övriga världens åsikter om det ena eller det andra.

Intressant skulle vara om en fullt normal thailändare berättar om hur falangerna upplevs i Thailand, vilka som är ok och vilka som inte är det.

Varför vill inte thailändare/thailändskor över huvud taget prata om hur tillståndet är i Thailand?

Är de rädda, eller ointresserade eller helt enkelt inte varken vill eller kan förstå vad som försiggår?

Lever ALLA thailändare bara för dagen eller?

• Ge karma 1

Boa52
8 minuter sedan, skrev evert 1:

Intelligensnivån är säkert väldigt skiftande mellan MPR deltagarna och varierar inte minst underdygnets timmar.

Vissa trådar är inte ens värda att beskåda medan andra kan tillföra en del.

Det är var och en fritt att välja vilken tråd man vill följa men även begabba.

Resetrådar och liknande kan dock vara väldigt upplyftande.

Men för en del även spekulationer om thailändsk politik och övriga världens åsikter om det ena eller det andra.

Intressant skulle vara om en fullt normal thailändare berättar om hur falangerna upplevs i Thailand, vilka som är ok och vilka som inte är det.

Varför vill inte thailändare/thailändskor över huvud taget prata om hur tillståndet är i Thailand?

Är de rädda, eller ointresserade eller helt enkelt inte varken vill eller kan förstå vad som försiggår?

Lever ALLA thailändare bara för dagen eller?

Förra året vi var här så frågade jag byålderman vad han tyckte om juntan, kan inte prata om det var svaret så

tror nog dom är rädda för att kritisera juntan

HuaHindinnge
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Förra året vi var här så frågade jag byålderman vad han tyckte om juntan, kan inte prata om det var svaret så

tror nog dom är rädda för att kritisera juntan

Så om din byålderman inte kan prata om juntan betyder det alla andra 60 miljoner Thai inte heller kan prata om juntan?  

• Ge karma 2

andrejsdenruskige

Intelligensbefriande?

Efter 20år i Norge så har jag fått en del språkproblem, då jag blandar hejvilt och det blir en hel del svorska, orden fastnar, vet inte hur jag ska uttrycka mig o.s.v.

Men intelligensbefriande och intelligensbefriat är i alla fall två olika saker.

Har vi något intelligensförlösande forum att rekommendera?

• Ge karma 2
  • Haha 6