Jump to content
scorpio63

När Thailand och dess kvinnor försöker ta död på oss

Recommended Posts

stefan5300
1 timme sedan, skrev scorpio63:

Var i jul och nyår detta år också i Thailand, den här gången bodde jag hos min vän på 2 våningen. Sista veckan i Thailand så funderade jag över min kondition då jag flämtade och behövde vila efter 4 små trappor. När jag kom hem till Sverige efter flyget så hamnade jag i säng med 40 graders feber.

Tur att man har vänner som är läkare. Jag tar dig till akuten sa han. Aldrig sa jag, fixa antibiotika, han skrev ut det på sig själv och hämtade åt mig.

Hans fru lagade soppa åt mig.

Efter några dagar var jag uppe igen i snöstorm. MÅSTE SKOTTA SNÖ.

Jävlades med snö mellan andetagen och stickningar i armar och ben, jävla fjolla, gör klart nu.

Lördag eftermiddag gav kroppen upp igen. Efter 10min smärta var jag tvungen att ringa 112.

Efter några dagar på sjukhus och stent nr2 insatt så är man online här igen.

Ta vara på er livet kan vara för kort.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Ge fan i och skotta snö.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
nissehult_13

Krya på dig, man måste lyssna på vad kroppen säger och ibland är det bättre att ta sig till sjukhuset. Kul att du verkar vara på bättringsvägen.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
audirs2
10 timmar sedan, skrev scorpio63:

Var i jul och nyår detta år också i Thailand, den här gången bodde jag hos min vän på 2 våningen. Sista veckan i Thailand så funderade jag över min kondition då jag flämtade och behövde vila efter 4 små trappor. När jag kom hem till Sverige efter flyget så hamnade jag i säng med 40 graders feber.

Tur att man har vänner som är läkare. Jag tar dig till akuten sa han. Aldrig sa jag, fixa antibiotika, han skrev ut det på sig själv och hämtade åt mig.

Hans fru lagade soppa åt mig.

Efter några dagar var jag uppe igen i snöstorm. MÅSTE SKOTTA SNÖ.

Jävlades med snö mellan andetagen och stickningar i armar och ben, jävla fjolla, gör klart nu.

Lördag eftermiddag gav kroppen upp igen. Efter 10min smärta var jag tvungen att ringa 112.

Efter några dagar på sjukhus och stent nr2 insatt så är man online här igen.

Ta vara på er livet kan vara för kort.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Stickningar i armar å ben e inte kul, får detta ibland när jag tar i ordentligt, och jag är ju inte ens 64 bast ännu, va fan! Och tandläkarn snackar om förändringar i tandköttet, vet en som fick cancer av detta! Så livet kommer att ta slut någon dag, det tror jag !

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
nissehult_13
5 minuter sedan, skrev audirs2:

Stickningar i armar å ben e inte kul, får detta ibland när jag tar i ordentligt, och jag är ju inte ens 64 bast ännu, va fan! Och tandläkarn snackar om förändringar i tandköttet, vet en som fick cancer av detta! Så livet kommer att ta slut någon dag, det tror jag !

Du tror men jag vet, en dag tar det slut hoppas man har gjort vad man ville😀😂

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
born41

Många upplever en down-period när det gäller hälsan, och den infaller ofta runt 60. Vet några män som sagt att dom vid 80 kände sig piggare än vid 60

Vet inte om det har psykiska förklaringar att man börjar bli gammal, men vid 80 så funderar man inte, för man vet ju. Det är bara att köra på och ta vara på den tid man har kvar, för det enda man vet är att man går i avgångsklassen.

När det gäller trådrubriken så håller jag med dig.

Jag åker till Thailand snart och det blir nog som vanligt - dom små liven försöker att göka ihjäl mig för att få ut "arvet"

Kör på för livet är kort!

Born41

• Ge karma 4
  • Tummen upp 3
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy