Jump to content
IGNORERAD

Hotell


UglyFarang

Recommended Posts

5 timmar sedan, skrev Surin P3:

Valde precis bort ett 73000 bahts alternativ. 

För två nätter bör kanske tilläggas, så ingen får en hjärtattack. 

Jag hyrde hela hotellet med extra bullermattor i en vecka för att slippa umgås med andra.

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • UglyFarang

    9

  • Surin P3

    3

  • Atom

    3

  • frogfish

    2

Mest aktiva i denna tråd

16 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Då ska du bo så billigt som möjligt. 

😆

Jag har en ekonomichef som inte kastar bort pengarna och hon har just meddelat att mina notor hos vården har vår första vecka på "semestern" landat på 286 000Thb så boendet får kosta max 2500/natt.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Atom:

Nybörjartaktik.....Finns alltid någon fattig jävel som firar att de vunnit någon futtig miljon och håller värsta discot på våningen ovan. Du bör även boka de tre rummen närmast över och under det rummet du faktisk tänkt sova i. 11 rum a 8,000 är trots allt fortfarande bara 88,000 Baht vilket är mindre än vi tjänar medan vi borstar tänderna. 

 

Vilket osökt får mig att tänka på en intervju med Bill Gates (Skröna eller ej - jag vet inte).

Han fick frågan om hur mycket pengar han har.

Han svarade;

-" Menar du nu, eller när du ställde frågan, det skiljer nämligen några miljoner dollar mellan svarsalternativen......"

 

:crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

54 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

 

Vilket osökt får mig att tänka på en intervju med Bill Gates (Skröna eller ej - jag vet inte).

Han fick frågan om hur mycket pengar han har.

Han svarade;

-" Menar du nu, eller när du ställde frågan, det skiljer nämligen några miljoner dollar mellan svarsalternativen......"

 

:crazy:

En skröna eller inte, Simon Spies, den danska fd charter rese kungen fick 1 mille i rest skatt och journalisten fråga, vad gör du nu? Som alla andra, betalar. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Stoneys:

En skröna eller inte, Simon Spies, den danska fd charter rese kungen fick 1 mille i rest skatt och journalisten fråga, vad gör du nu? Som alla andra, betalar. 

Aj, detta inlägg gör ont i mig. Läs det det långsamt högt för dig själv. Ställ dig sedan frågan om du varit lite väl generös med mellanslagen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev M33:

Aj, detta inlägg gör ont i mig. Läs det det långsamt högt för dig själv. Ställ dig sedan frågan om du varit lite väl generös med mellanslagen. 

Lite Clirre fast tvärtom. 😀 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev leifen:

Nivån på hotell och prisklass bestämmer fru/gf och ingen annan, allt annat är bara skryt ;) 

Bra då att frugan alltid stannar hemma när jag är ute och reser:D.

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
16 timmar sedan, skrev leifen:

Nivån på hotell och prisklass bestämmer fru/gf och ingen annan, allt annat är bara skryt ;) 

 

Då måste jag ha haft en jävla tur med flickvänner för jag bodde i flera år för 2000 baht i månaden i ett gammalt slitet rum i dom ruggigare delarna av South Pattaya.

 

Och Gee klagade aldrig på det. Jag var till och med så snäll att jag betalade hyran för rummet vilket gjorde henne väldigt glad.

 

Fast nu stannade ju inte Gee hos mig på grund av pengarna:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Då måste jag ha haft en jävla tur med flickvänner för jag bodde i flera år för 2000 baht i månaden i ett gammalt slitet rum i dom ruggigare delarna av South Pattaya.

 

Och Gee klagade aldrig på det. Jag var till och med så snäll att jag betalade hyran för rummet vilket gjorde henne väldigt glad.

 

Fast nu stannade ju inte Gee hos mig på grund av pengarna:)

 

BTT

Näää !!!!! det förstår vi alla att det var du som stannade hos Gee på nåder på grund av brist på pengar. Flera år också, det börjar gå utför med historieberättandet. Har Google bojkott?

 

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Surin P3:

Håller med. 

Och jag som bor på hotell i två nätter för 2400 baht totalt gillade att välja bort ett hotell för 73000.

 

I mina ögon har jag nu ca 71000 att spendera på två dagar. 

Lägg in detta i Btt's spartipstråd. 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

 

Vilket osökt får mig att tänka på en intervju med Bill Gates (Skröna eller ej - jag vet inte).

Han fick frågan om hur mycket pengar han har.

Han svarade;

-" Menar du nu, eller när du ställde frågan, det skiljer nämligen några miljoner dollar mellan svarsalternativen......"

 

:crazy:

Ja, det verkar vara en skröna, för några år sedan så räknade man med att han tjänade drygt 100 dollar i sekunden, så om han slutade tjäna pengar den tiden det tar för han att plocka upp en hundradollars sedel så skulle han förlora på att plocka upp den. :haha:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...