Jump to content
IGNORERAD

Hotellpriser


chrisnils075

Recommended Posts

Såg på TV att det var bara att kolla på TRIVAGO, så får du nästan halva priset på vilket hotell som helst, var du vill!

 

Eller så var det oseriös reklam, jag vet inte säkert...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev chrisnils075:

Har priserna på hotell gått ner iår? Tycker att det verkar mycket billigare

Vart då?

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev chrisnils075:

Har priserna på hotell gått ner iår? Tycker att det verkar mycket billigare

Du behöver nog vara lite mer specifik.

Bokade precis 5 nätter i bkk i maj. Kostade 9k, förra året i juli kostade 4nätter drygt 7k. Ungefär samma för mig alltså.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev chrisnils075:

Phuket 

Om du jämför priser på Phuket och de i år är lägre så svarar jag: Ja. Priserna har gått ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Iom att det är Thailand, och de pratar om den sämsta högsäsongen på länge, så vore det otroligt om priserna gick ner.

Det är helt enkelt inte thai stajl😎

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Bangkok var det iaf ingen skillnad på priset. Vi betalade 15kTHB för tre nätter på Mercure.

Jag betalade 4100thb/natt förra året. Privilege room, dock bara för 2 personer.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Jag betalade 4100thb/natt förra året. Privilege room, dock bara för 2 personer.

 

Kostar väl 1000thb med extra säng? Eller om vi fick lite rabatt då vi är medlemmar?! Lite kul jämförelse. Vi bodde ju på Swiss två nätter och extrasängen var som att sova på en planka enligt grabben, han var inte nöjd. Mercures extrasäng är lika skön som dubbelsängen. Och priset skiljde sig inte nämnvärt mellan dessa hotell. Så det blir inte Swiss fler gånger. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Kostar väl 1000thb med extra säng? Eller om vi fick lite rabatt då vi är medlemmar?! Lite kul jämförelse. Vi bodde ju på Swiss två nätter och extrasängen var som att sova på en planka enligt grabben, han var inte nöjd. Mercures extrasäng är lika skön som dubbelsängen. Och priset skiljde sig inte nämnvärt mellan dessa hotell. Så det blir inte Swiss fler gånger. :)

Jag har guldkort på Accor så jag borde ha bra pris, men när man bokar styr ju mycket. Ibland är det erbjudanden om man bokar tidigt och andra gånger "sista minuten".

Sofitel som jag bokade nu låg på 2400sek med typ "early bird" innan jul, när jag bokade nyss var det 1800sek / natt för något annat erbjudande.

Mercure är klart mer prisvärt, skippar jag lounge & frukost så kostar det mig typ 800sek men jag gillade Sofitel och det är kort vistelse så då väljer jag bättre pool och bra lounge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...