Jump to content
IGNORED

BTT.S spartipstråd

broder tuk tuk

Recommended Posts

hamnoi
9 timmar sedan, skrev M33:

Till hotellet har jag alltid med mig en liten påse med kackerlackor. Släpp ut dem, ring front manager med upprörd röst och där var den vistelsen gratis.

Har inte betalat för hotell sedan stenåldern.

Mat,dricka och boendet löst.... Men hur kommer du undan resekostnaden och framförallt ”de nattliga nöjena”?? 

Väntar ivrigt #nyfiken

• Ge karma 2
  • Haha 4

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

• Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Tommy

19

• acarls

11

• Kenneth4618

11

• broder tuk tuk

8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skaffa aldrig Thaidam, sambo,fru 😁   enis

Borde vara självklara tips, men missa inte följande:   De fina Shopping Malls som ligger lite överallt i tex Pattaya ger fantastiska möjligheter till besparingar! Fria Toalett besök, ka

Undvik Phuket  Nästan omöjligt att hitta en öl på lokal under 45 Baht  Nudelsoppa kan dra iväg över 30 Baht  Short time mellan 500-1500 har jag hört av en kompis. Barfine 3-500. Åx

Posted Images

broder tuk tuk
22 timmar sedan, skrev Enis:

Skaffa aldrig Thaidam, sambo,fru 😁

enis

Den stora frågan är ju vilket som blir billigast i längden. att ta sig några lösnummer i veckan bland barerna och leva som fågelfri ungkarl eller att skaffa fru och riskera att tvingas köpa hus. bil och allt annat som thaifruarna ska ha?

Har man kommit upp i 60 års åldern kanske inte sexdriven är så stark längre och då kan man ju spara in mycket pengar på att ta sig ett lösnummer i veckan och sen äta och bo billigt.

Ett annat alternativ är ju att skaffa sig en billig svensk fruga.

Fast det valet finns ju inte för dom flesta gamla bargubbarna i Pattaya.

BTT

• Ge karma 2
  • Haha 2

Soi 7

Muimatt
42 minutes ago, hamnoi said:

Mat,dricka och boendet löst.... Men hur kommer du undan resekostnaden och framförallt ”de nattliga nöjena”?? 

Väntar ivrigt #nyfiken

Dvärgarna ställer upp gratis men hur mycket silikon-näsorna kostar vet jag inget om...

• Fint 1
  • Haha 4
nissehult_13
22 minuter sedan, skrev Enis:

Har hört av en kompis att om man blir sugen på Thaimassage i svedala att man skall ta sig en funderare och sätta tagelskjortan på och lägga pengarna i en burk istället.

efter en vecka hade han råd att köpa en premium economy biljett till paradiset istället.

:big_smile:

/ Enis

Det rådet har jag följt i många år, problemet hur blir det med hemresan inget tagel för mig i Thailand😂😀

• Fint 1
  • Haha 2

Nissehult_13

Abercrombie
1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Den stora frågan är ju vilket som blir billigast i längden. att ta sig några lösnummer i veckan bland barerna och leva som fågelfri ungkarl eller att skaffa fru och riskera att tvingas köpa hus. bil och allt annat som thaifruarna ska ha?

Har man kommit upp i 60 års åldern kanske inte sexdriven är så stark längre och då kan man ju spara in mycket pengar på att ta sig ett lösnummer i veckan och sen äta och bo billigt.

Ett annat alternativ är ju att skaffa sig en billig svensk fruga.

Fast det valet finns ju inte för dom flesta gamla bargubbarna i Pattaya.

BTT

Så förhållanden handlar enbart om sex? Är Berit informerad om det? 

• Haha 2
audirs2
41 minuter sedan, skrev Enis:

Har hört av en kompis att om man blir sugen på Thaimassage i svedala att man skall ta sig en funderare och sätta tagelskjortan på och lägga pengarna i en burk istället.

efter en vecka hade han råd att köpa en premium economy biljett till paradiset istället.

:big_smile:

/ Enis

Ja, höger handen har räddat många ungkarlar!😉

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

svampen

Tycker att tråden i sig är ganska konstigt åker man ner på Semester så plockar man väl inte med sig spargrisen 🐷

Och dina spartips går ju ut på att leva billigt så man kan Göka mer i princip ?

Billigaste flygbiljett guesthous nudlar dygnet runt bira på seven osv hade jag dom förutsättningarna för min Semester skulle jag stanna hemma !

Nä nu har jag inte tid packar för Fiskebyn Nu Ska Det Ner o Flådas 🍸🍹🍻🍷👠 MVH 🍄

• Ge karma 5
  • Skål 2

Örebro Sportklubb Ösk!

Många storstilade tips om hur man kan minska sina utgifter när man är i Thailand.

Är det någon som har förslag på hur man kan få lite inkomst under sin semester?

Förslag och adress till någon dam som betalar för att jag "välsignar" henne under min semester?😗

Born 41 - stll going strong

• Haha 7
acarls
29 minuter sedan, skrev born41:

Många storstilade tips om hur man kan minska sina utgifter när man är i Thailand.

Är det någon som har förslag på hur man kan få lite inkomst under sin semester?

Förslag och adress till någon dam som betalar för att jag "välsignar" henne under min semester?😗

Born 41 - stll going strong

Du kanske ska kontakta "Berit"...

• Haha 3
acarls
1 timme sedan, skrev Abercrombie:

Funderade på om det finns något som jag kan köpa med från Sverige och sälja dyrare i Thailand? Lagligt...

Potatis 
Pyttipanna
Ansjovis

• Haha 1
Kenneth4618

Tänkte åka en sväng till Lidl idag men struntade idet.

Där sparade jag nog flera 100 lappar

• Haha 5

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

7 minuter sedan, skrev acarls:

Potatis 
Pyttipanna
Ansjovis

Pepparkakor

enis

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • Haha 1

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Kenneth4618
1 minut sedan, skrev Enis:

Pepparkakor

enis

Du glömde glöggen

• Ge karma 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

6 timmar sedan, skrev HighWai:

Masturbera?

Vad är höjden av snålhet?

"Att runka i Pattaya!"

5 timmar sedan, skrev audirs2:

Ja, höger handen har räddat många ungkarlar!😉

4 timmar sedan, skrev thomas001:

Inget bra spartips då jag är vänsterhänt!

Testa med högerhanden!

Då känns det som nån annan gör det!

Kan vara ett grymt spartips, och så slipper man ju resorna till Thai "Massagen" och utgifterna för extra service...

MVH

Edited by Tommy
  • Ge karma 2
  • Haha 3

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

2 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Funderade på om det finns något som jag kan köpa med från Sverige och sälja dyrare i Thailand? Lagligt...

https://fiorina.se/tvalar-rengoring/victoria-soap/lanolin-agg-tval-6-pack-6x50g/ men då behöver du hitta en Hiso kvinna som är beredd att betala!

Populärt i vissa kretsar, frugan har haft med sej och gett till sin kusin som säljer vidare.

Många dyra väsk- eller mode- märken är riktigt dyra i Thailand, pga lyxskatt, frugan köper ofta ett mellan-märke "Longchamp" och tar med sej några väskor ner, men bara som gåvor...

Fjällräven Kånken var inne för ett tag sedan, och tydligen var 850 SEK "billigt"

MVH

• Ge karma 2

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

40 minuter sedan, skrev Tommy:

Vad är höjden av snålhet?

"Att runka i Pattaya!"

För att du skall få den där extra njutningen krävs att du använder kondom😀

Born41

Edited by born41
  • Haha 1
9 minuter sedan, skrev born41:

För att du skall få den där extra njutningen krävs att du använder kondom😀

Born41

Testa att skriva nedanför rutan av text du citerar, så syns det lättare!

MVH

Edited by Tommy
EDIT: Såg nu att du fxat det!

39 minuter sedan, skrev Tommy:

https://fiorina.se/tvalar-rengoring/victoria-soap/lanolin-agg-tval-6-pack-6x50g/ men då behöver du hitta en Hiso kvinna som är beredd att betala!

Populärt i vissa kretsar, frugan har haft med sej och gett till sin kusin som säljer vidare

Släkten var som galna efter detta när de hälsade på i somras. Fanns inte i någon butik här i stan så jag fick beställa via internet.

När de kom hem så fanns det på 7/11

haha

enis

• Haha 7

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

1 minut sedan, skrev Enis:

Släkten var som galna efter detta när de hälsade på i somras. Fanns inte i någon butik här i stan så jag fick beställa via internet.

När de kom hem så fanns det på 7/11

haha

enis

Där ser man!

MVH