Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Enis

Trevlig resa Clion

Recommended Posts

Enis

Trevlig resa @clion

Hoppas på många trevliga bilder på din tur till Thailand... kanske i denna tråd...

/Enis

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Benriach

På med lurarna och fram med ståkkhålmarna…

Tommy

Lycka till Clion!

MVH

HuaHindinnge

@clion gick resan bra?

rolba

Lyfter denna tråd @clion

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Wangthong
15 timmar sedan, skrev rolba:

Lyfter denna tråd @clion

Ett till trådlyft kommer här. Fast att få BTT att förstå att han inte ska förstöra alla möjliga trådar är nog meningslöst!

Boa52
20 minuter sedan, skrev Wangthong:

Ett till trådlyft kommer här. Fast att få BTT att förstå att han inte ska förstöra alla möjliga trådar är nog meningslöst!

Det är väl bra med en egen resetråd för Clion, bara ett problem han saknas i tråden

Wangthong
49 minuter sedan, skrev Boa52:

Det är väl bra med en egen resetråd för Clion, bara ett problem han saknas i tråden

Ju oftare den lyfts upp dess större chans är det att den används. Riktig thailogik skulle jag kunna påstå. Om Clirre hittar den återstår att se, hoppas kan vi väl. Att andra som ska göra sig lustig över honom hittar den är nog självklart. Om de sedan tycker att det är roligare att förstöra andras trådar är en annan femma. En del verkar vara precis som politiker, dyka upp med sin skit överallt där det finns en bred publik. Ut med sitt budskap och lystnar bara på andra i undantagsfall.

Tommy

De av er som har Facebook kan ju se lite bilder av Clion hos Scandinavian Corner i Khao lak, fast de har han inte tagit själv.

Ser ut lite som Helan och Halvan, han och Gotland!

MVH

Boa52
7 minuter sedan, skrev Wangthong:

Ju oftare den lyfts upp dess större chans är det att den används. Riktig thailogik skulle jag kunna påstå. Om Clirre hittar den återstår att se, hoppas kan vi väl. Att andra som ska göra sig lustig över honom hittar den är nog självklart. Om de sedan tycker att det är roligare att förstöra andras trådar är en annan femma. En del verkar vara precis som politiker, dyka upp med sin skit överallt där det finns en bred publik. Ut med sitt budskap och lystnar bara på andra i undantagsfall.

Har inte träffat gossen men han gör nog bort sej själv många ggr, att ni försvarar en som dricker som han är upp till er

Boa52
2 minuter sedan, skrev Tommy:

De av er som har Facebook kan ju se lite bilder av Clion hos Scandinavian Corner i Khao lak, fast de har han inte tagit själv.

Ser ut lite som Helan och Halvan, han och Gotland!

MVH

Finns bilder både här och på Thaisnack kanske mera på Facebook har inte det

Tommy
Precis nyss, skrev Boa52:

Finns bilder både här och på Thaisnack kanske mera på Facebook har inte det

Tackar!

Kollar sällan Gotlands inlägg här, kanske dags att börja!

MVH

broder tuk tuk

Enligt uppgift är ju Clirre i Bansale nu i exets hus som han fått låna på nåder.

Tydligen är det lite anspänt nu med darlingen eftersom hon inte tycker om att Clirre dricker för mycket.

Ganska typiskt thaitjejer.

BTT

ellim63
28 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Enligt uppgift är ju Clirre i Bansale nu i exets hus som han fått låna på nåder.

Tydligen är det lite anspänt nu med darlingen eftersom hon inte tycker om att Clirre dricker för mycket.

Ganska typiskt thaitjejer.

BTT

Alla säger att du inte finns.. Om du nu finns så är du nog en människa utan medkänsla, nånting som egentligen inte finns, nån som bara vill snacka ner nån i källaren.. Snälla du sluta med det.. Far åt skogen (helvete)! ❤️

Wangthong
7 timmar sedan, skrev Boa52:

Har inte träffat gossen men han gör nog bort sej själv många ggr, att ni försvarar en som dricker som han är upp till er

Är nog bara en enstacka idi*t som försvarar hans drickande.  Alla andra ger honom rådet att sluta eller dra ner på drickandet. Hur är det med läsförståelsen?

Att han gör bort sig är helt och hållet drickandets fel. Har aldrig träffat honom men ska visst vara en helskön typ när han är nykter. 

Håll dig från dunken så blir läsförståelsen kanske bättre!

• Similar Content

• Naam kaeng
      By Naam kaeng
      Jo, precis, vad har egentligen MPR betytt för dig?
      Vilken nytta har du haft av MPR?
      Enbart fördelar? Vissa nackdelar? 
      Du är ju kvar här ...... så kanske finns det något som håller dig kvar?

För min egen del så har jag fått massor av vänner - for life!   

• Naam kaeng
      By Naam kaeng
      Källa: SVT

I Thailand har polisen stoppat ett försök till storskalig narkotikasmuggling. Droger till ett värde av 160 miljoner kronor hittades gömda i utrustning till löpband.
      Drogtillslaget är ovanligt stort, och polisen fann totalt ett ton metamfetamin, även kallad crystal meth. Inuti stommarna till löpband hade drogerna gömts, och kunde upptäckas när man öppnade upp dem.
      Tillverkningen av metamfetamin har ökat kraftigt de senaste åren i området som kallas ”gyllene triangeln”, som omfattar delar av Thailand, Burma och Laos. Oftast säljs drogerna vidare till Australien, Nordamerika och Europa.

https://www.svt.se/nyheter/frackt-smugglingsforsok-avslojat-gomde-droger-i-traningsmaskiner

https://www.svd.se/stort-beslag-av-metamfetamin-i-Thailand

https://www.bangkokpost.com/Thailand/special-reports/1766004/cracking-down-on-meth

United Nations Office on Drugs and Crime (UNODC) regional representative Jeremy Douglas said he sees the methamphetamine production and trafficking trend continuing in the near term.
      There have been some improvements in cross-border cooperation, but as the regional market and demand have expanded significantly, it is unlikely it will subside any time soon.
      "The synthetic drug and methamphetamine situation has reached a crisis point -- hard to describe it any other way. Organised crime has flooded East and Southeast Asia with synthetics in what looks like a deliberate strategy to build the market, and they have been able to do so against a backdrop of poor cooperation and a largely chaotic policy," he said.

Drogkriget fortsätter.......

• Naam kaeng
      By Naam kaeng
      Är det inte dags att avgöra detta så säg?
      År av spekulationer om vem som är den största Thailandsräven egentligen.
      Någon säger sig ha varit överallt, någon trivs bäst i Isaan och några har hasip-hasip barn.
      Men låt oss nu kora den enda vinnaren.
      Så, vem har vistats mest tid i kungadömet Thailand?
      Alltså under hela sin livstid förstås, sammanräknat.
      Själv har jag bara varit där, i dagar räknat, över ett år - så jag kommer knappast skriva mer i tråden.
      Nix, här har vi förmodligen någon som varit i riket i decennier.

Hur länge har du varit i Thailand?

@Fritz  @Scandinaviancorner  @stefan5300  @stjp8729  @Maitan  @Baa  @Surin P3  och alla ni andra ......

• MAlban
      By MAlban
      Hej,

Jag och min flickvän är tillsammans för mer än fem år nu, jag har även har bott och jobbat i Thailand nästan 12månader (inom IT). Nu har vi bestämt oss att bo i Sverige.

Vi har läst Migrationsverket website och lämnar in våran ansökan snart. Men där finns en grej som vi undrar om. När man gör en ansökan, så tar det upp till ett år att få svar. Men istället att vänta, kan min sambo ansöka om turist visum för tre månader trots att vi ansökte familjvisum?

Alla hjälp ska uppskattas

mvh
    • Enis
      By Enis
      Tja

nu drar jag direkt skall bara fixa med pappret jag fick i vanliga analoga brevlådan idag.

enis
NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy