Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Enis

Trevlig resa Clion

Recommended Posts

broder tuk tuk
58 minuter sedan, skrev ellim63:

Alla säger att du inte finns.. Om du nu finns så är du nog en människa utan medkänsla, nånting som egentligen inte finns, nån som bara vill snacka ner nån i källaren.. Snälla du sluta med det.. Far åt skogen (helvete)! ❤️

Vad jag tolkar det som är att clirres darling gnäller om han dricker tre eller fyra öl.

Hade vi pratat om 10-15 hade det ju varit åt helvete.

Och du dra åt helvete själv tönt

BTT

Scandinaviancorner

Det var ett jävla surr om Clions drickande, han dricker några pilsner sen går han och lägger sig han tål inte fler med den där lilla kroppen.

ellim63
22 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Vad jag tolkar det som är att clirres darling gnäller om han dricker tre eller fyra öl.

BTT

Såklart så ber jag om ursäkt om jag varit otrevlig , det var absolut inte min mening..! :wai:

ellim63
32 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Lite skoj är det att se BTT varva  upp! :friends:

audirs2
6 timmar sedan, skrev ellim63:

Lite skoj är det att se BTT varva  upp! :friends:

Du menar att 3 av 8 cyl är i gång?😛

Enis
17 minuter sedan, skrev clion:

Här skapas ingen mer rese tråd eller lägga in bilder med såna missfoster som bara är ute efter och hitta fel bla du Enis jag trodde du var en ok man men du är ju för en mobbarna

titta på alla de inläggen du sparat ovanför detta inlägg

Försök dej inte på och göra dig viktig på fel person

Missfoster och mobbare, det var starka uttryck som jag dock ej tar åt mig av @clion

var bara ett tips i all välmening att hitta rätt i fotat då du har haft problem med det förut.

vill du inte skriva i denna tråd så kan Du ju skapa en egen resetråd

https://www.maipenrai.se/forum/forum/52-bild-och-reseberättelser/

eller komma med lite dagliga ögonblick 

Ha en fortsatt trevlig resa @clion och hoppas du finner lyckan och kärleken den är viktigare än bilder och inlägg på MPR.

/ Enis

Tommy
5 timmar sedan, skrev Enis:

Missfoster och mobbare, det var starka uttryck som jag dock ej tar åt mig av @clion

var bara ett tips i all välmening att hitta rätt i fotat då du har haft problem med det förut.

vill du inte skriva i denna tråd så kan Du ju skapa en egen resetråd

https://www.maipenrai.se/forum/forum/52-bild-och-reseberättelser/

eller komma med lite dagliga ögonblick 

Ha en fortsatt trevlig resa @clion och hoppas du finner lyckan och kärleken den är viktigare än bilder och inlägg på MPR.

/ Enis

Kan väl hålla med Clion om att denna tråden känns lite provocerande.

OM Clion vill posta bilder på sin resa så klarar han det säkert själv, och han behöver knappast hjälp med en trådstart.

Så, när jag läste Enis första inlägg tänkte jag "Varför?"

MVH

Enis
6 minuter sedan, skrev Tommy:

Kan väl hålla med Clion om att denna tråden känns lite provocerande.

OM Clion vill posta bilder på sin resa så klarar han det säkert själv, och han behöver knappast hjälp med en trådstart.

Så, när jag läste Enis första inlägg tänkte jag "Varför?"

MVH

Varför jo så här var det att Clions EX EX sökte upp mig på Facebook och skvallrade om hans liv och levende....

.... eller så var det bara så att jag blev så djävla glad att Clion kom iväg till Thailand

/ Enis

burrabus

Man kan ha roligt även med alkohol inblandat men även utan alkohol då det är hål många inte tål

B747

Clirre sa till mig på Göteborgsträffen för 3 år sedan att han har minsann vart med förr......

Clirre, eller clittan som en känd mpr gubbe brukar säga har kontroll........

Odin

Jag har försvarat honom in absurdum, trodde att han var på väg upp., Men. tyvärr efter att ha stångat pannan blodig ett tag  så insåg att det inte går att hjälpa någon som inte vill bli hjälpt.

Ärligt så hoppas och vill jag ha tillbaka min polare från förr... Men jag är jävligt tveksam.

• Similar Content

• Naam kaeng
      By Naam kaeng
      Ja, Thaiwhisky. Någon form av samlingsbegrepp på "whiskyliknande" dryck från Thailand, eller från regionen.
      "En alkoholhaltig dryck med skarp, söt smak som påminner om rom, inte sällan skapad av sockerrör" beskrivs det som. 
      Billigare än Västerländsk virre är det ju i alla fall. Är det fel att kalla det whisky egentligen?
      Mekhong, HongThong, SangSom, YoongThong och så vidare....
      Funkar det bara om man blandar det? Med vad helst?
      Vad har du för synpunkter om Thaiwhisky i allmänhet?

Personligen dricker jag det helst med soda eller cola om det bjuds. Om jag handlar blir det vanligen något lite dyrare. Kanske JW men då är det väl knappast Thai längre.

https://en.wikipedia.org/wiki/Mekhong_(spirit)

• Krafta
      By Krafta
      I slutet på januari så har jag varit i Bangkok i 2 år, så för att skaka lite liv i forumet igen så jag tänkte starta en tråd där ni kan ge förslag på annorlunda ställen som ni skulle vara intresserade av / eller läst om att besöka framöver som kan vara intressant, så kanske jag har möjlighet att besöka ställena (om jag inte redan har varit där) och det kan bli lite tips/bilder från min del tillbaka på forumet!
    • Naam kaeng
      By Naam kaeng
      Jo, precis, vad har egentligen MPR betytt för dig?
      Vilken nytta har du haft av MPR?
      Enbart fördelar? Vissa nackdelar? 
      Du är ju kvar här ...... så kanske finns det något som håller dig kvar?

För min egen del så har jag fått massor av vänner - for life!   

• Naam kaeng
      By Naam kaeng
      Källa: SVT

I Thailand har polisen stoppat ett försök till storskalig narkotikasmuggling. Droger till ett värde av 160 miljoner kronor hittades gömda i utrustning till löpband.
      Drogtillslaget är ovanligt stort, och polisen fann totalt ett ton metamfetamin, även kallad crystal meth. Inuti stommarna till löpband hade drogerna gömts, och kunde upptäckas när man öppnade upp dem.
      Tillverkningen av metamfetamin har ökat kraftigt de senaste åren i området som kallas ”gyllene triangeln”, som omfattar delar av Thailand, Burma och Laos. Oftast säljs drogerna vidare till Australien, Nordamerika och Europa.

https://www.svt.se/nyheter/frackt-smugglingsforsok-avslojat-gomde-droger-i-traningsmaskiner

https://www.svd.se/stort-beslag-av-metamfetamin-i-Thailand

https://www.bangkokpost.com/Thailand/special-reports/1766004/cracking-down-on-meth

United Nations Office on Drugs and Crime (UNODC) regional representative Jeremy Douglas said he sees the methamphetamine production and trafficking trend continuing in the near term.
      There have been some improvements in cross-border cooperation, but as the regional market and demand have expanded significantly, it is unlikely it will subside any time soon.
      "The synthetic drug and methamphetamine situation has reached a crisis point -- hard to describe it any other way. Organised crime has flooded East and Southeast Asia with synthetics in what looks like a deliberate strategy to build the market, and they have been able to do so against a backdrop of poor cooperation and a largely chaotic policy," he said.

Drogkriget fortsätter.......

• Naam kaeng
      By Naam kaeng
      Är det inte dags att avgöra detta så säg?
      År av spekulationer om vem som är den största Thailandsräven egentligen.
      Någon säger sig ha varit överallt, någon trivs bäst i Isaan och några har hasip-hasip barn.
      Men låt oss nu kora den enda vinnaren.
      Så, vem har vistats mest tid i kungadömet Thailand?
      Alltså under hela sin livstid förstås, sammanräknat.
      Själv har jag bara varit där, i dagar räknat, över ett år - så jag kommer knappast skriva mer i tråden.
      Nix, här har vi förmodligen någon som varit i riket i decennier.

Hur länge har du varit i Thailand?

@Fritz  @Scandinaviancorner  @stefan5300  @stjp8729  @Maitan  @Baa  @Surin P3  och alla ni andra ......

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy