Jump to content
IGNORERAD

Arab tjej sitter fast på flygplatsen i Bangkok!


audirs2

Recommended Posts

Jag skall inte till suvanabumi förens till helgen så jag vet inget.

Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Det är ju på all världens medier så det bör finnas tonvis med info?

om du vet visa alla ton med info då

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

om du vet visa alla ton med info då

Varsågod

41s0VbvderL._SS500.jpg.ae5bd929782c914c941859655f17c452.jpg

 

 

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Först så skulle dom skicka tillbaka henne men sedan så var det en annan myndighetsperson som sa att hon inte skulle skickas tillbaka och det har även konstaterats att hon inte flögs tillbaka med det tänkta planet , så hon är ännu så länge kvar i Bangkok! 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Varsågod

41s0VbvderL._SS500.jpg.ae5bd929782c914c941859655f17c452.jpg

 

 

 

var väl inte dej jag frågade eller hur, Du har inte ett rätt på nåt inlägg, gå på sängen med dej

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minutes ago, Boa52 said:

var väl inte dej jag frågade eller hur, Du har inte ett rätt på nåt inlägg, gå på sängen med dej

Har du sett?

Det blev ingen BBQ znake!

Bra att lokalbefolkningen ar djurvanner.

1546778908617.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon har fått tillbaka sitt pass, hon är kvar i Bangkok och väntar på att bli utlämnad/få asyl i något tredje land. Pappan är på flygplatsen och försöker att få tag på Rahaf, men hon skyddas av sina anhängare. Hon känner sig trygg.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.khaosodenglish.com/featured/2019/01/07/saudi-woman-leaves-Bangkok-airport-under-un-care/

 

FN tar ansvar för henne medan de undersöker om ett annat land - Australien? - vill ta hand om henne. Så farsans försök att återta familjens heder genom att flyga till Bangkok och söka upp/döda henne verkar ha misslyckats.

 

Saudierna är nog inte helt njöda med Thailand. Först blue diamond affären och nu detta...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur för henne att hon inte flydde till Sverige. Då hade säker Lövén rest tillbaka personligen med henne då Saudiarabien har rätt värdegrund

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...