Jump to content
Leni

Svensk man död i trafikolycka i Thailand

Recommended Posts

biker
1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Va surrar du om? ge mig en länk där jag skulle ha sagt det, jävla pajas :D 

Surrar??

Du frågade i ett inlägg om han hade körkort för tung mc.

Vem är pajas i den här tråden?

mvh

biker

• Ge karma 2
  • Minus 1
  • Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
biker
44 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Hade han körkort för tung mc?

• Minus 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Cavemannen
5 minuter sedan, skrev biker:

Surrar??

Du frågade i ett inlägg om han hade körkort för tung mc.

Vem är pajas i den här tråden?

mvh

biker

Hade han mc kort för tung mc i Sverige? hur många av turisterna har inte mc a eller vad det heter, gäller för eumoppe i sverige och gäller EJ i Thailand.

Du måste ha ett RIKTIGT MC kort(sorry att jag förenklade/skrev fel) för att det skall gälla i Thailand.

Känns det bättre nu din pajas!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
biker
Precis nyss, skrev Cavemannen:

Hade han mc kort för tung mc i Sverige? hur många av turisterna har inte mc a eller vad det heter, gäller för eumoppe i sverige och gäller EJ i Thailand.

Du måste ha ett RIKTIGT MC kort(sorry att jag förenklade/skrev fel) för att det skall gälla i Thailand.

Känns det bättre nu din pajas!

Jag håller med dig om att det är helt åt helvete att turister kommer till Thailand och hyr mc, kanske utan någon som helst erfarenhet av tunga mc.

Tofflor, linne och shorts........ Det är liksom upplagt för otäcka olyckor, inte sällan med tragisk utgång.

Det jag skrev tidigare var att det finns fortfarande ingen skillnad körkortsmässigt på lätt/tung mc i Thailand. Men frågan diskuteras.

Själv har jag kört mc i Sverige sedan 1974. Har nu en Triumph Bonneville i Thailand. Har thai körkort. Men det var ju ingen större bedrift att 

skaffa. 380baht för bil+mc.

Vad har du själv för mc i Thailand?

Du undrar om jag känner mig bättre? Har kännts bra hela kvällen, ingen skillnad.

Men du verkar ha fullt upp att skriva i alla trådar, pajas! 🙂

mvh

biker

• Ge karma 1
  • Tummen upp 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Cavemannen
1 minut sedan, skrev biker:

Jag håller med dig om att det är helt åt helvete att turister kommer till Thailand och hyr mc, kanske utan någon som helst erfarenhet av tunga mc.

Tofflor, linne och shorts........ Det är liksom upplagt för otäcka olyckor, inte sällan med tragisk utgång.

Det jag skrev tidigare var att det finns fortfarande ingen skillnad körkortsmässigt på lätt/tung mc i Thailand. Men frågan diskuteras.

Själv har jag kört mc i Sverige sedan 1974. Har nu en Triumph Bonneville i Thailand. Har thai körkort. Men det var ju ingen större bedrift att 

skaffa. 380baht för bil+mc.

Vad har du själv för mc i Thailand?

Du undrar om jag känner mig bättre? Har kännts bra hela kvällen, ingen skillnad.

Men du verkar ha fullt upp att skriva i alla trådar, pajas! 🙂

mvh

biker

Jag har en Yamaha 135cc och den passar mig utmärkt numera.

Dock har jag haft honda 650, Honda/Rickman 750 borrad 821, Kawa 900, Suzuki 750 GPR sista var en käringcyckel Kawa 1100 GPZ . Men detta var innan min dotter föddes 1993(sålde sista kawan 1993). Alla utom första 650:n  lovar jag att jag kör ifrån dig och din nya som skit :D 

• Ge karma 1
  • Minus 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Cavemannen

Just kawa 900an som jag köpte av en känd båthandlare var nog den vassaste just då, men får jag Suzukin mellan benen så kan jag satsa allt jag har att du lämnar inte mig med din triumph på en svängd väg. den var grym :D 

Men åren med 900an när jag var ung och dum var nog de bästa, Sukkan hade jag flera år senare och var MYCKET vassare, men jag var kanske inte lika vass då

Ändrades av Cavemannen
  • Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy