Jump to content
IGNORERAD

Karaoke - Smartphone - smartTV


UglyFarang

Recommended Posts

Finns det något sätt att köra karaoke från nätet via en smatrphone till en smartTV eller behöver man ha en ful låda vid TV:n?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det något sätt att köra karaoke från nätet via en smatrphone till en smartTV eller behöver man ha en ful låda vid TV:n?
Bra tänkt! Det finns en knippe gratis karaoke appar till android som använder YouTube låtar. Det verkar gå att spegla upp / Chrome casta den till TV:n. Osäker på om sång ljudet hänger med bara, har nån testat?

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev apknug:

Bra tänkt! Det finns en knippe gratis karaoke appar till android som använder YouTube låtar. Det verkar gå att spegla upp / Chrome casta den till TV:n. Osäker på om sång ljudet hänger med bara, har nån testat?

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

 

Sambon kör sina program/nyheter/filmer direkt från mobilen till TV:n utan hjälpmedel, om man bortser från nätverkskabeln till TV:n utan att TV:n är kopplad i nätverket så funkar det inte.

 

Har du möjligen namn på någon av dessa appar?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Sambon kör sina program/nyheter/filmer direkt från mobilen till TV:n utan hjälpmedel, om man bortser från nätverkskabeln till TV:n utan att TV:n är kopplad i nätverket så funkar det inte.
 
Har du möjligen namn på någon av dessa appar?
Testa nån av dessa, att få upp bild och låtljud på TV borde funka på samma sätt som din sambo gör med nyheter. Sen kopplar man kanske in karaoke micken i hörlursutaget på telefonen o börjar skråla? Har som sagt inte testat själv......

d3184b9ad5895e2d69114812cc9cb1a0.jpga3b24dc8fc58bfa9346dcd5be3509a56.jpg

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...