Jump to content
IGNORERAD

Bästa skorna att ha i Thailand?


Acker

Recommended Posts

Kito.

Finns inget alternativ nar storleken steppar over 45. 

Big C Udon R. For ett ar sedan funkar fortfarande. Big foot, thai banana...

Tesco lotus, no have if need big size.

Foodland vs. Foodmart samt friendship Pattaya bryr sig nog inte om en farang med stora fotter och liten planbok...

20181220_233922.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • zeb

    4

  • edvardpop

    2

  • Batting

    2

  • judazzz

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

På senaste resan följde det med fyra par dojor. Hade förstås gärna tagit med fler men det var ganska lagom ändå. Tennisskorna här under

användes mest vid stadsbesök  under kvällstid...

 

large_2x.thumb.jpg.e22649c3d143475eb208455ce92f5286.jpg

 

Nike Sock Racer(lätta och luftiga) och...

 

nike-air-sock-racer-ultra-flyknit-yellow-black-898022-700.jpg.287f0acf897605129b53e3fef71b5dfb.jpg

 

Asics Gel Saga alternerades det mellan mest till gym och div vandringar och utflykter under dagtid...

 

Asics-Gel-Saga-Atomic-Blue-Atomic-Blue4.thumb.jpg.dfec401528afd01b5bdce2a2fe0e1b52.jpg

 

Gillar denna modell från Adda som jag haft flera av. Billiga med

fantastiskt skön stötdämpning. Bara att kliva i och ur. Litet minus

iof att kardborren släpper ganska lätt efter ett tag. Används mest

i närhet till strand men även ute på vischan. Sällan i Bangkok. 

 

41y-gEZMjpL.jpg.92b2284d0edcc4d9fc2a2a48138de20a.jpg

 

Denna gång följde dock en annan sandal från Adda med som köpts under en tidigare resa till Siam. Gjord i ett

enda stycke och nästan lika bra stötdämpning som föregående modell. Hittade ingen bild på denna sandal

på nätet så det får bli en som togs när jag tog en sväng runt Samui senast och stannade till för en öl på

Hooters i Chaweng. Kanske att färgen är lite opraktisk😎

 

27503151_10155940318669827_2352130033151446294_o.thumb.jpg.6b3eada61bc86eba3597e02824d0b480.jpg

 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-12-20 at 01:31, skrev Batting:

Ankelstrumpor måste vara det fulaste som uppfunnits!
Jag känner mig obehaglig när jag ser någon som har sådana.
Jag vill bara dra upp!

 

Om du föredrar strumpor av längre modell till kortbyxorna kan jag tänka mig att du även gärna hissar upp de sistnämnda till bröstkorgen...

Är det så? Långa strumpor till skjorts är det Stig Helmer varning på ;) 

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Scholl lädertofflor har jag klarat mig bra på i snart 10 år. De har nog några år till innan de måste kasseras. Har fungerat bra i alla miljöer utom när det blev spöregn och mindre översvämning på en gata.

 

Och så vad man tycker om ankelstrumpor, om de nu behövs i Thailändska värmen ...... usch jag får kräk-känslor när jag tänker på sådana som knappt täcker hälen.

Som en tonåring som har hittat sina utslitna barnstrumpor och inte har bättre vett än att ta på dem.  Klädstilen och ofoget ligger klart under 0 sträcket.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
On 2019-02-11 at 12:23, skrev Rospigg:

Scholl lädertofflor har jag klarat mig bra på i snart 10 år. De har nog några år till innan de måste kasseras. Har fungerat bra i alla miljöer utom när det blev spöregn och mindre översvämning på en gata.

 

Och så vad man tycker om ankelstrumpor, om de nu behövs i Thailändska värmen ...... usch jag får kräk-känslor när jag tänker på sådana som knappt täcker hälen.

Som en tonåring som har hittat sina utslitna barnstrumpor och inte har bättre vett än att ta på dem.  Klädstilen och ofoget ligger klart under 0 sträcket.

 

image.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...