Jump to content
IGNORERAD

Korat träff?


Soengsang

Recommended Posts

Läst lite trådar och ser att det är ändå rätt många som bor i trakterna....

Kanske vore trevligt med en liten träff i stan, kanske på något Hotell, Siripanna tex ?

Behöver inte bli något märkvärdigt, bara ses över ett par öl...

 

Någon som är intresserad?

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    21

  • Esspe

    18

  • matz

    7

  • BB

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Visst jag ställer upp bara jag är hemma.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka datum skulle vara lämpliga?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha...spridda datum vad som passar, jag kommer inte hem före sista halvan i Januari.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Haha...spridda datum vad som passar, jag kommer inte hem före sista halvan i Januari.

Då får det bli i första halvan av Januari😁😂😂😂 Hör av dig igen när du är på plats.

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker till Jomtien 25-26/12 tillbaks först i februari. Ska f-n vara koordinator :)

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä det är inte lätt att få ihop koratfolket dom far å flyger hela tiden 555 men kommer upp till korat en gång till i andra halvan av januari men inte bestämt exakt när än

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

 

Även jag är på om det skulle bli så...

 

Är i Korat från 17 feb och cirka två veckor framåt

 

//Thure

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer till Khon Buri  23/12 och stannar till 15/1. Ska dock dyka en vecka dagarna efter nyår... Passar det så kommer jag...

 

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer dit V4 och börjar röra på mig söderut V7-8

Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker.

Link to comment
Dela på andra sajter

För min egen del skulle låt säga 26/1 passa, eller vilket datum som helst i Feb utom 2/2 och 13/2....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
On 2018-12-19 at 13:20, skrev Soengsang:

För min egen del skulle låt säga 26/1 passa, eller vilket datum som helst i Feb utom 2/2 och 13/2....

Blev det något eller det bara flöt ut i sanden? Inte lätt att koordinera. Sätt en datum och bestäm en plats (Sri Pattana funkar för mig) så får vi se om det kommer någon. Tre första veckorna i februari är jag iaf på plats.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Esspe:

Blev det något eller det bara flöt ut i sanden? Inte lätt att koordinera. Sätt en datum och bestäm en plats (Sri Pattana funkar för mig) så får vi se om det kommer någon. Tre första veckorna i februari är jag iaf på plats.

Soensang gjorde kardinalfelet att fråga om lämpliga datum för en träff... Ingen dag passar alla.

 

Herr Chang sa en gång "Spika träffens datum, och sen får de som vill och kan komma, annars blir det bara en massa tjafs om datumet".

Spika platsen också.

 

Hoppas det blir en bra träff, men jag kan tyvärr inte närvara.

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Esspe:

Blev det något eller det bara flöt ut i sanden? Inte lätt att koordinera. Sätt en datum och bestäm en plats (Sri Pattana funkar för mig) så får vi se om det kommer någon. Tre första veckorna i februari är jag iaf på plats.

Haha...glömde bort detta lite.

Datum ja, en vardag i början på Feb ok för mig.

Sripana helt ok.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer upp till korat den 1 feb och stannar där en vecka tror jag sen blir den några dagar till i slutet av februari innan det är dax att resa hem till vintern 🥶

 

//matz

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
35 minuter sedan, skrev rolba:

Konsultera @broder tuk tuk så ni får lite uppstyrning av träffen :rotfl:

 

Det bästa rådet jag kan ge är att börja planeringen i god tid och tänk noga igenom logistiken.

 

Välj platser där det finns gott om övernattningsmöjligheter och goda kommunikationer.

 

Men som sagt god framförhållning är A och O

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det bästa rådet jag kan ge är att börja planeringen i god tid och tänk noga igenom logistiken.

 

Välj platser där det finns gott om övernattningsmöjligheter och goda kommunikationer.

 

Men som sagt god framförhållning är A och O

 

BTT

Mmmm funderade på 4/2 2024. Då kanske t.o.m. du kan komma? Eller Birgit eller vad hon nu hette.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-01-28 at 17:15, skrev matz:

Jag kommer upp till korat den 1 feb och stannar där en vecka tror jag sen blir den några dagar till i slutet av februari innan det är dax att resa hem till vintern 🥶

 

//matz

Ändrad tid för min ankomst det blir den 6 februari 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev Esspe:

Mmmm funderade på 4/2 2024. Då kanske t.o.m. du kan komma? Eller Birgit eller vad hon nu hette.

Hade funkat, ett datum är bra.....

16 timmar sedan, skrev matz:

Ändrad tid för min ankomst det blir den 6 februari 

Där kanske det blir svårt med den 4:e då, men går kanske att flytta fram lite då?

@Esspe ?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...