Jump to content
IGNORERAD

Ipone x


chrisnils075

Recommended Posts

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    6

  • Batting

    4

  • nissehult_13

    3

  • chrisnils075

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

23 minuter sedan, skrev chrisnils075:

Köpt kontant

Siste idi*ten är nog inte född, Iphone du måste skoja😁😂😂😂

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minuter sedan, skrev chrisnils075:

Står det att det är min eller? 

 

Nä men det förutsätter vi. Varför ha en efterapning när det finns ett original?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev nissehult_13:

Siste idi*ten är nog inte född, Iphone du måste skoja😁😂😂😂

Brukar köpa en cash varje år till frugan.....

Själv skulle jag inte komma på tanken att använda en dylik år 2018, är väl bara tjejer som använde iPhones numera :)

 

Mvh idi*ten :rotfl:😂

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Brukar köpa en cash varje år till frugan.....

Själv skulle jag inte komma på tanken att använda en dylik år 2018, är väl bara tjejer som använde iPhones numera :)

 

Mvh idi*ten :rotfl:😂

Det må vara en bra telefon men jag har inte tyckt om deras inlåsningsfilosofi. Stort av dig att medge att du sviker lite😁😁😁😁😁

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Iphone går dåligt i Asien. Iphone X ligger på 27000THB den är 2000 kr billigare här jämfört med Sverige. I japan verkar Apple körda bl.,a. :) Folk börjar väl äntligen begripa att Iphone är överprisat inlåst crap som lurar sina kunder. :)

 

Kolla in dessa videos innan ni köper er nästa appleprodukt. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev wUThai:

Iphone går dåligt i Asien. Iphone X ligger på 27000THB den är 2000 kr billigare här jämfört med Sverige. I japan verkar Apple körda bl.,a. :) Folk börjar väl äntligen begripa att Iphone är överprisat inlåst crap som lurar sina kunder. :)

 

Kolla in dessa videos innan ni köper er nästa appleprodukt. 

 

 

Har nu titta på denna film och min åsikt om Apple är den samma. Lås in folk och låt dem betala.

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev wUThai:

Iphone går dåligt i Asien. Iphone X ligger på 27000THB den är 2000 kr billigare här jämfört med Sverige. I japan verkar Apple körda bl.,a. :) Folk börjar väl äntligen begripa att Iphone är överprisat inlåst crap som lurar sina kunder. :)

 

Kolla in dessa videos innan ni köper er nästa appleprodukt. 

 

 

Kan meddela att Herr Chang med största sannolikhet kommer att baxna ................

 

Mvh Hobbe 

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Var och en gör väl vad den tycker är det bästa för sig..

 

min röda hink är mycket bättre en din blåa hink.... plutta dig mentalitet i denna tråd

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Efraim Barkbit

Inte för att ja har någon direkt koll, men hur mycket billigare är andra premium modeller kontra iPhone? 

Känns som dom också ligger i samma prisklass, dom följs liksom åt

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Efraim Barkbit:

Inte för att ja har någon direkt koll, men hur mycket billigare är andra premium modeller kontra iPhone? 

Känns som dom också ligger i samma prisklass, dom följs liksom åt

Mja, inte riktigt sant. För gemene man som inte är så insatt och är intresserade av telefoner eller datorer så är det säkert så. Min ONEPLUS 6 har bland annat den senaste processorn samt 8gb ram. Kineserna har rört om ordentligt när det gäller smartphones. Apple skröt om sin ansikts upplåsning. Oneplus är betydligt snabbare än iphone. Min telefon kostar hälften vad en iphone x gjorde när jag köpte den i somras. Huawei, xiamo och oppo bara för att nämna några kinesiska märken.

 

Jag förstår varför man köper apple produkter för den som har datorer, mediaspelare och telefoner från apple så blir allt lättare. 

 

Personligen gillar jag att äga det jag köper på mina vilkor, inte vad företaget anser vad jag får göra eller inte göra. 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev nissehult_13:

Det må vara en bra telefon men jag har inte tyckt om deras inlåsningsfilosofi. Stort av dig att medge att du sviker lite😁😁😁😁😁

Hahaha, du läste inte.....jag använder inte dem, men frugan gillar dem, så just därför åker jag på att köpa dem :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev lauri:

Ja det gör den, förutsatt att den inte är operatörslåst till ditt svenska telefonbolag.

Är det inte förbjudet med operatörslåsta lurar i Sverige nu för tiden?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev M33:

Märkligt nog har alla de senaste jag köpt varit olåsta, även om de levererats med typ "Comviq" simkort...

Ok inga iPhone, men Samsung och Motorola...

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tommy:

Märkligt nog har alla de senaste jag köpt varit olåsta, även om de levererats med typ "Comviq" simkort...

Ok inga iPhone, men Samsung och Motorola...

 

MVH

Tror det mer beror på leverantören än märket på telefon. Jag har Tele2, deras telefoner är olåsta och abb utan bindningstid. Gäller även iPhone....

Ändrades av M33
Link to comment
Dela på andra sajter

Underlig diskussion, 

Det är inte ni som betalar andras telefoner så varför så mycket bry om vad andra ska ha eller inte.

Vill de ha iPhone eller annat så upp till de.

Det är den dagen jag ska betala andras telefoner som jag kommer att diskutera vad de ska ha eller vad de behöver ha.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-12-13 at 23:00, skrev Batting:

Nä men det förutsätter vi. Varför ha en efterapning när det finns ett original?

Hur tänkte du nu? 

Bildresultat för gammal telefon

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev JJC:

Underlig diskussion, 

Det är inte ni som betalar andras telefoner så varför så mycket bry om vad andra ska ha eller inte.

Vill de ha iPhone eller annat så upp till de.

Ähhhh, bara kul o gnälla lite.......iPhoneägare och Norwegianåkare verkar vara känsliga personer.

 

Naturligtvis får alla som göra som de vill, jag kan i alla fall inte tvinga alla att göra rätt :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...