Jump to content
IGNORERAD

Nytt i Pattaya


Jive

Recommended Posts

Försökte hitta tråden "Nytt i Pattaya", men misslyckades som vanligt, så jag skapade min egen med samma namn, he he.

 

Jo, jag var runt lite i Pattis idag och reagerade över så många småaffärer, verkstäder o. d som har bommat igen. Desto tätare är det mellan skyltarna FOR RENT.

Det största antalet fanns på Thepprasit road, Nua road och en del på Siam Country Club road, men även inne i city ser man fler For Rent -skyltar nu. Skyltar med "30-80% discount" duggar också tätt.

 

Är det fler än jag som har reagerat på detta?

 

 

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Jive:

Försökte hitta tråden "Nytt i Pattaya", men misslyckades som vanligt, så jag skapade min egen med samma namn, he he.

 

Jo, jag var runt lite i Pattis idag och reagerade över så många småaffärer, verkstäder o. d som har bommat igen. Desto tätare är det mellan skyltarna FOR RENT.

Det största antalet fanns på Thepprasit road, Nua road och en del på Siam Country Club road, men även inne i city ser man fler For Rent -skyltar nu. Skyltar med "30-80% discount" duggar också tätt.

 

Är det fler än jag som har reagerat på detta?

 

 

Googla istället för att söka på mpr.

 

135803015_Skrmavbild2018-12-06kl_14_41_00.png.aadaa6c24b1bb5a7bf7c4fa5d060757b.png

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev M33:

Googla istället för att söka på mpr.

 

135803015_Skrmavbild2018-12-06kl_14_41_00.png.aadaa6c24b1bb5a7bf7c4fa5d060757b.png

Ok, men jag undrar om det var så det var tänkt med mpr:s sökfunktion. 😎

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Andra ämnet som kom upp vid sökning på mpr.

 

Varför klarar inte jag av det? Gammal och mossig, kan det ha med det att göra, månne?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Jive:

Varför klarar inte jag av det? Gammal och mossig, kan det ha med det att göra, månne?

Det var väl exakt samma problem för ett par månader sedan, du får skapa ett bokmärke / favorit i din webbläsare på just denna tråden tills nästa gång den är borta...

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev M33:

Det var väl exakt samma problem för ett par månader sedan, du får skapa ett bokmärke / favorit i din webbläsare på just denna tråden tills nästa gång den är borta...

Bra förslsag. Tack!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...