Jump to content
nissehult_13

Nong Phra Wang Sai Phun District Phichit

Recommended Posts

thomas001
18 hours ago, nissehult_13 said:

Nyss fick jag reda på att jag skall till Pattaya, frugan kom in och undrade om vi kunde åka dit. Det visade sig att systern skulle ner dit till svågern och då får man väl vara snäll och köra dit, besök på Harrys blir det nog. Får se var vi hamnar svågern undviker jag nog, han tycker inte om mig och de bor på Jomtien. 😁😀😂 Inte för jag är rädd för honom utan det handlar mer om ömsesidigt förakt.

Ta med frugan till Lenki på klangen så står du högt i kurs ett tag....hur länge vet jag inte!

• Ge karma 2

Dolle

Man skulle haft "4 ben" kommit och hälsa på dig lite då och då blivit omhändetagen med denna service.

Tack för en härlig tråd

Mvh. Dollemon

• Haha 3

nissehult_13
1 minut sedan, skrev Dolle:

Man skulle haft "4 ben" kommit och hälsa på dig lite då och då blivit omhändetagen med denna service.

Tack för en härlig tråd

Mvh. Dollemon

Du är välkommen men du behöver inte äta under bordet, du får sitta med oss andra 2-benta😀😂😀

• Ge karma 4
  • Fint 1
  • Haha 4

jlh66
1 minut sedan, skrev nissehult_13:

Idag så kom systersonen och hans pojk de hade tagit bussen från Bangkok det visade sig bilen har gått sönder och de hade inte pengar till reparation. Så det var bara att sätta sig i bilen och hämta lite pengar till ett lån. Tror du inte att polisen hade fyllekoll, sakta in och de känner igen bilen med falangen dom vinkar så glatt att vi skall åka förbi.

74db0aaa3af90ddd9f4f64e3fd0ad38e.jpg

Skickat från min SM-G903F via Tapatalk

Om dom inte känt igen dig så hade du torskat😂

• Haha 1

nissehult_13
2 minuter sedan, skrev jlh66:

Om dom inte känt igen dig så hade du torskat😂

Kommer aldrig hända(tror jag) jag kör aldrig när jag druckit.😀😁

• Ge karma 4
  • Fint 3

nissehult_13

Väckning av hundarna och till de var i burarna var på mindre än 2 minuter och då var det den store som tog tid han pissade innan. De älskar sina burar men de är stängda under dagen.

• Ge karma 2

nissehult_13
Väckning av hundarna och till de var i burarna var på mindre än 2 minuter och då var det den store som tog tid han pissade innan. De älskar sina burar men de är stängda under dagen.
Det ska vara något dom längtar efter. Hundar är lata vilar 18 timmar om dagen vad är bättre än att få ligga skyddad och torrt.

thomas001
1 hour ago, nissehult_13 said:

Idag släppte jag ut hundarna vid 6 då var det tomt på balkongen. När jag kom ut och skulle ta morgon kaffet så vad satt där och väntade på mig.

220c3a8018201e935102807bf485b874.jpg75a8160bf94273e0747ac1bb42b3a8ad.jpg

Ser ut som en go vovve!

• Ge karma 1