Jump to content
IGNORERAD

Flygbussarna Door to Gate


Benriach

Recommended Posts

Har tydligen slutat rulla sen 30 september.

 

Fan, det var ju så jävla smidigt...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Benriach:

Har tydligen slutat rulla sen 30 september.

 

Fan, det var ju så jävla smidigt...

Ofan, sist jag åkte var chauffören så glad att de skulle få 20 bussar till.

Men ok, de har gått halvtomma, så det  är förståeligt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi tänkte prov förra vintern men man fick bara ha med sig en väska per person så det alternativet gick bort för våran del ändå.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Vi tänkte prov förra vintern men man fick bara ha med sig en väska per person så det alternativet gick bort för våran del ändå.

När jag åkte till Irland  i våras så funkade det med väska + golfbag, men man skulle föranmäla golfbagen.

Door To Gate var mycket smidigt och prisvärt som alternativ till taxi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi använde DtG många gånger. Har en tidigare kollega som jobbade där. Dom fick besked att företaget Transdev som drev det helt plötsligt la ner verksamheten. Gick tydligen inte att få ekonomi i konceptet. Väldigt många beställningar morgon och kväll men bilarna stod tomma under dagtid. Kanske för att det var lite krångligt att beställa. Synd för det var ett bra alternativ. 

Min kollega fick jobb på deras andra verksamhet Flygbussarna. Jag var på intervju där i januari men det rann ut i sanden då jag hade flytt till Thailand i tankarna.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev GreenValley:

När jag åkte till Irland  i våras så funkade det med väska + golfbag, men man skulle föranmäla golfbagen.

Door To Gate var mycket smidigt och prisvärt som alternativ till taxi.

Ok, jag kollade vilkorren på deras hemsida och fick inte fram annat än att man bara fick ha en väska. Annars hade jag gärna använt tjänsten 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var tråkigt. Har tidigare tagit bilen och ställt mig på en långtidsparkering. Det är ungefär samma pengar på en kortare resa + att jag gillar friheten med egen bil.

 

Nu kollade jag på en jäkligt prisvärd resa med Finnair i januari och då flyger man ut från Bromma och landar på Arlanda. Får väl blir en Uber mellan Arlanda och Bromma när man ska hem i så fall.

 

Andra förslag förutom SL?

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Andra förslag förutom SL?

Finns ju alltid svarttaxi. Billigt som sjutton, Enda problemet är att du vaknar upp i en gränd med smärta i rumpan - och inga sedlar kvar i plånboken....   :surprised:

 

 

hqdefault.jpg.be48cb133b13c2eed6d46cf9b3247874.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Naam kaeng:

Finns ju alltid svarttaxi. Billigt som sjutton, Enda problemet är att du vaknar upp i en gränd med smärta i rumpan - och inga sedlar kvar i plånboken....   :surprised:

 

 

hqdefault.jpg.be48cb133b13c2eed6d46cf9b3247874.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Tack för tipset, men då ringer jag hellre än budfirma som kör mig😁

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...