Jump to content
IGNORERAD

Kolla CL i Thailand


Esspe

Recommended Posts

Tänkte titta på en match nu i efterhand. Gå upp mitt i natten är inte aktuellt längre, skulle möjligen vara om Arsenal spelar final nån gång. Loggade in på beInsports och hittade ingenting från CL. Dom har tydligen tappat rättigheterna till den här säsongen. Nästa säsong PL har dom också blivit av med enl vad jag förstått. Synd för det är en riktigt bra tjänst och billigt är det med. För 1 månad vad Viasat kostar fick jag ett år hos beIn. 

 

Verkar vara nåt som heter Goal.com som har det i Thailand nu men jag hittar inget sätt att titta på det på deras Kalle Anka hemsida. Hur tittar man alltså på CL i Thailand nft?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Esspe:

Tänkte titta på en match nu i efterhand. Gå upp mitt i natten är inte aktuellt längre, skulle möjligen vara om Arsenal spelar final nån gång. Loggade in på beInsports och hittade ingenting från CL. Dom har tydligen tappat rättigheterna till den här säsongen. Nästa säsong PL har dom också blivit av med enl vad jag förstått. Synd för det är en riktigt bra tjänst och billigt är det med. För 1 månad vad Viasat kostar fick jag ett år hos beIn. 

 

Verkar vara nåt som heter Goal.com som har det i Thailand nu men jag hittar inget sätt att titta på det på deras Kalle Anka hemsida. Hur tittar man alltså på CL i Thailand nft

Beukar finnas att hitta på Youtube, men man får söka lite....för dessa anmäls ofta och tas bort.

Men brukar gå att hitta.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Soengsang:

Beukar finnas att hitta på Youtube, men man får söka lite....för dessa anmäls ofta och tas bort.

Men brukar gå att hitta.

Risken att man ramlar över resultatet är nog ganska stor då? Titta på en match man vet resultatet från är ju totalt färglöst.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Esspe:

Tänkte titta på en match nu i efterhand. Gå upp mitt i natten är inte aktuellt längre, skulle möjligen vara om Arsenal spelar final nån gång. Loggade in på beInsports och hittade ingenting från CL. Dom har tydligen tappat rättigheterna till den här säsongen. Nästa säsong PL har dom också blivit av med enl vad jag förstått. Synd för det är en riktigt bra tjänst och billigt är det med. För 1 månad vad Viasat kostar fick jag ett år hos beIn. 

 

Verkar vara nåt som heter Goal.com som har det i Thailand nu men jag hittar inget sätt att titta på det på deras Kalle Anka hemsida. Hur tittar man alltså på CL i Thailand nft?

Kolla om www.fullmatchesandshows.com fungerar i Thailand.

 

Där brukar jag kolla på highlights eller hela matcher som jag inte har möjlighet att se live.

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev happyharry:

Kolla om www.fullmatchesandshows.com fungerar i Thailand.

 

Där brukar jag kolla på highlights eller hela matcher som jag inte har möjlighet att se live.

Testade lite och via VPN verkar det funka ok, tack.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...