Jump to content
stjp8729

"Bangkok" träff 11th januari

Recommended Posts

koppar55

Anmäler mig till träffen i morgon.

Tar sällskap med Atom.

Ser fram emot en trevlig kväll. :haha:

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan

Tjena grabbar jag får tyvärr hoppa av. De enkla anledningen är att jag är kvar i pattis och kommer vara så en vecka till innan jag drar till Bangkok för en dag innan en tripp tripp till Ranong. Så jag blir kvar här till dess. Men ha så trevligt

• Ge karma 2
  • Tråkigt 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Nilsson68
Tjena grabbar jag får tyvärr hoppa av. De enkla anledningen är att jag är kvar i pattis och kommer vara så en vecka till innan jag drar till Bangkok för en dag innan en tripp tripp till Ranong. Så jag blir kvar här till dess. Men ha så trevligt
Vi saknade dig igår

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
23 minuter sedan, skrev Nilsson68:

Vi saknade dig igåremoji6.png

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

jag dök upp lite senare hade dotter och svärmor här som jag skjutsat runt och turistat några dagar på olika ställen. Idag flyger dom dock hem till Lampang (wang chin)

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
23 timmar sedan, skrev clion:

Glödhett

Va bra.

Hitta nu inte på några dumheter utan ta bra hand om darlingen.

BTT

• Ge karma 3
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy

Då borde träffen vara i full gång?

Hoppas ni har det underbart!

Ser fram emot ett reportage.

MVH

• Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
berlitz
On 2019-01-10 at 19:21, skrev clion:

Glödhett

Är du i Thailand nu?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
36 minuter sedan, skrev berlitz:

Är du i Thailand nu?

Ja jag kom 9 januari och har häckat på ett Hotell som heter Nasa Las Vegas låg nära Thakatän enl  trådskaparen nu hade jag ju skrivigt adressen på et papper men darlingen sa namnat på puben och Taxi snubben körde åt helvite till en lada ute i ingens mans land 200 bath för taxin en väg sen förstod jag att här är det inte tomt i ladan Fan va grinig ja var

fik tag på en Taxi på vischan som körde oss till Takatän  då var klocka 18.30 vi käkade och tog ett par öl men manskapet dök inte upp så vi drog till Hotellet  8.50 på kvällen

• Ge karma 3
  • Tummen upp 1
  • Snurrigt 1
  • Tråkigt 1
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
samet
15 minuter sedan, skrev clion:

Ja jag kom 9 januari och har häckat på ett Hotell som heter Nasa Las Vegas låg nära Thakatän enl  trådskaparen nu hade jag ju skrivigt adressen på et papper men darlingen sa namnat på puben och Taxi snubben körde åt helvite till en lada ute i ingens mans land 200 bath för taxin en väg sen förstod jag att här är det inte tomt i ladan Fan va grinig ja var

fik tag på en Taxi på vischan som körde oss till Takatän  då var klocka 18.30 vi käkade och tog ett par öl men manskapet dök inte upp så vi drog till Hotellet  8.50 på kvällen

Då blev du lurad... antagligen så kördes du bara till någon bakgata inne i stan och blev avsläppt. Somnade du kanske i taxin? För vi andra som åkte från stan fick betala 430 och 460 baht för att komma fram. Dessutom har kvällens tider hållits väldigt väl. Har varit folk på rätt plats vid rätt tid. Alla sex av oss som är med har både mobiltäckning och internet tillgängligt. Vad gjorde du på "Takatän" innan de öppnade? 

• Ge karma 4
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion

Ja det var skit att jag inte visade Soiens nummer  när hon såg namnet på puben så sa hon det till Taxi gubben och han körde oss till helvettet  

• Snurrigt 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
clion
1 minut sedan, skrev samet:

Då blev du lurad... antagligen så kördes du bara till någon bakgata inne i stan och blev avsläppt. Somnade du kanske i taxin? För vi andra som åkte från stan fick betala 430 och 460 baht för att komma fram. Dessutom har kvällens tider hållits väldigt väl. Har varit folk på rätt plats vid rätt tid. Alla sex av oss som är med har både mobiltäckning och internet tillgängligt. Vad gjorde du på "Takatän" innan de öppnade? 

Nej jag var nykter men började skruva på mig efter 30 minuter i taxin misstänkte att det skulle bli fel

En ny Taxi  och han körde oss till Takatän  vi var där halv 9 och käkade och tog 2 öl ( jag ) Men jag sa att de sitter nog och super på det andra stället så vi drog till Hotellet

I morgon bär det av till Skandinavien  Start från Hotellet 06.00 stannar där 6 7 dar sen blir det Phuket i 2 3 dar med Phipi öarna  sen ska vi ner till lipe  och stanna där i en vecka

sen Bangsale i 1till  2 veckor Sen får man se vad som hännder som Käringa sa när hon sket i Valla badet

• Ge karma 7
  • Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy