Jump to content
stjp8729

"Bangkok" träff 11th januari

Recommended Posts

NiceBeaver

Hallå där. Bra initiativ. Dock har jag efter lite övervägande valt att inte komma. Det beror inte på att man inte får ha kortbyxor på sig. Helt enkelt är det för att din förort ligger väldigt långt ifrån min. Tror inte att jag kan ta mej hem kollektivt även om jag skulle åka hem innan träffen börjar om jag vill komma hem samma kväll.

Kommer gärna på en träff om den är på mer neutral plan. Hoppas ni får det trevligt.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
samet
56 minuter sedan, skrev NiceBeaver:

Hallå där. Bra initiativ. Dock har jag efter lite övervägande valt att inte komma. Det beror inte på att man inte får ha kortbyxor på sig. Helt enkelt är det för att din förort ligger väldigt långt ifrån min. Tror inte att jag kan ta mej hem kollektivt även om jag skulle åka hem innan träffen börjar om jag vill komma hem samma kväll.

Kommer gärna på en träff om den är på mer neutral plan. Hoppas ni får det trevligt.

Om det underlättar för dig, så kan du samåka med mig. Bor vid Ratchathewi, kommer åka taxi därifrån både till och från träffen. 

• Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
MaiChai
5 timmar sedan, skrev stjp8729:

Hej på Er! :)

Snart är det dags...  Syns på fredag!

OBS! Ta ej på Er kortbyxor, för då blir ni inte insläppta på บ้านตะเกียง มีนบุรี / Takatän!

Alternativt ta med långbyxor som ombyte :)

Ha en kanonbra dag!

:wai: 

Bra att du valt ett ställe med dresscode så att man kan hålla pöbeln i flip-flops och Singhalinne på behörigt avstånd!

De får hålla tillgodo med BTT´s forumträff istället...

• Ge karma 1
  • Buu 1
  • Haha 9

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
NiceBeaver
4 timmar sedan, skrev samet:

Om det underlättar för dig, så kan du samåka med mig. Bor vid Ratchathewi, kommer åka taxi därifrån både till och från träffen. 

Kanon. Återkommer i ärendet. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kötthandlarn
9 timmar sedan, skrev MaiChai:

Bra att du valt ett ställe med dresscode så att man kan hålla pöbeln i flip-flops och Singhalinne på behörigt avstånd!

De får hålla tillgodo med BTT´s forumträff istället...

Glöm inte midjeväskor...........:giggle:

• Tummen upp 1
  • Haha 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
nissehult_13
7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Glöm inte midjeväskor...........:giggle:

Det är snyggt, hade aldrig haft det men denna resa med kryckor så var det praktiskt med manbag. 😁

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
dtbkk

Tyvärr kan jag inte komma. Ska upp i ottan på lördag och fota. Hade gärna kommit och träffa nytt folk och gamla bekanta.

Midjeväska hängades över ena axeln är ju riktigt coolt, om ni nu missat det.....

• Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
ellim63
9 minuter sedan, skrev dtbkk:

Midjeväska hängades över ena axeln är ju riktigt coolt, om ni nu missat det.....

Har vi träffats.. :gasp:

• Ge karma 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
On 2018-11-26 at 14:42, skrev clion:

Resan är bokad Jag kommer adressen som Tomas gav är nedskriven 

Ska bli jäkligt kul och träffas honom Jag har tänkt mycket på honom sen han vart tvungen och fly från Bangkok 

Jag är jo osäker på Hotell utanför Sukkan   Grace Nanna och några Short thami rum 

så om ni har nått ställe  som är kryp avstånd till  nära mötes platsen     

Hur går det med darlingen?

Är det fortfarande hett?

BTT

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
M33
3 timmar sedan, skrev dtbkk:

Tyvärr kan jag inte komma. Ska upp i ottan på lördag och fota. Hade gärna kommit och träffa nytt folk och gamla bekanta.

Trendigt skulle jag säga att det är, men då krävs att gubbarna byter ut charterväskan från 1983 mot en modern Supreme / Gucci eller liknande.

Coolt eller snyggt tycker jag dock inte att det är oavsett märke och om den hänger över axeln eller under ölmagen ;)

• Tråkigt 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
dtbkk
8 timmar sedan, skrev M33:

Trendigt skulle jag säga att det är, men då krävs att gubbarna byter ut charterväskan från 1983 mot en modern Supreme / Gucci eller liknande.

Coolt eller snyggt tycker jag dock inte att det är oavsett märke och om den hänger över axeln eller under ölmagen ;)

Kör Superdry. kanske inte hetaste märket numera, men rymmer lilla kameran, cash och sånt som inte ryms i slimfitbrallorna...Känner mig inte alltför uttittad på thaibarerna/klubbarna i coola området....Trendigt är kanske bättre ord...

• Ge karma 1
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tallviking
8 timmar sedan, skrev Benriach:

Fan då är det kört för @clion , för även om han har långbyxor så är de ju lik förbannat korta...

Eller tvärt om. Om han har kortbyxor går dom ändå ner till anklarna.....

• Tråkigt 1
  • Haha 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
NiceBeaver
On ‎2019‎-‎01‎-‎07 at 06:10, skrev samet:

Tackar för erbjudandet då detta hade gjort att jag kommit mycket närmare min förort. Men... Måste ändå tacka nej. Häromdagen skrev min fru på kontrakt på en lokal där hon ska utöka sin verksamhet. Just nu är vi väldigt upptagna med att fixa allt och då jag är hemmaman så blir det en del i bakgrunden att rodda. Tror inte jag kan motivera att åka iväg hela dagen. Är inte ens säker på att jag kommer iväg på matcherna i Siam Hockey League på söndag kväll. Då är det mycket.

Laddar för nästa tillfälle istället. Have fun.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Changnoi
On 2019-01-08 at 06:06, skrev M33:

Knepet är en stor ölmage, då syns inte väskan.

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

NYTT INNEHÅLL

• Skapa ny...

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy