Jump to content
IGNORERAD

"Bangkok" träff 11th januari


stjp8729

Recommended Posts

Jag får trösta mig med den här mackapären som varit restnoterad i 5 månader

 

IMG_4416.thumb.jpg.bd5e5c064ee0cc3bdc71496f1b154df4.jpg

 

Sen får jag väl ha min "privata" Issan träff ombord på TG961 den 11/1, någon av flygvärdinnorna är säker ursprungligen från Issan och sen kanske vi kan ratta in lite Molam i PA systemet, dricka chang och vodka ur dricksglas!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • clion

    17

  • stjp8729

    16

  • samet

    9

  • Kötthandlarn

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej på er! :)

 

Uppdaterar listan på deltagare (igen):

 

- PeterDahlin

- Clion

- dtbkk

- stuhre

- stjp8729

- samet 

- Atom 

- MaiChai (Ansluter eventuellt på morgonen 07:00 den 12/1 :) )

- Mankan (Kanske, ospecifierat)

- wawis (om han hinner med i krokarna)

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
19 timmar sedan, skrev stjp8729:

Hej på er! :)

 

Uppdaterar listan på deltagare (igen):

 

- PeterDahlin

- Clion

- dtbkk

- stuhre

- stjp8729

- samet 

- Atom 

- MaiChai (Ansluter eventuellt på morgonen 07:00 den 12/1 :) )

- Mankan (Kanske, ospecifierat)

- wawis (om han hinner med i krokarna)

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

 

Jag ställer mig väldigt tveksam till Clions deltagande men intressant om han verkligen dyker upp.......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Jag ställer mig väldigt tveksam till Clions deltagande men intressant om han verkligen dyker upp.......

Krävs nog att någon eskorterar honom till och från Min Buri.....Ligger ju en liten bit från Nana ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på Er! :)

 

Snart är det dags...  Syns på fredag!

 

OBS! Ta ej på Er kortbyxor, för då blir ni inte insläppta på บ้านตะเกียง มีนบุรี / Takatän!

Alternativt ta med långbyxor som ombyte :)

 

Ha en kanonbra dag!

:wai: 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå där. Bra initiativ. Dock har jag efter lite övervägande valt att inte komma. Det beror inte på att man inte får ha kortbyxor på sig. Helt enkelt är det för att din förort ligger väldigt långt ifrån min. Tror inte att jag kan ta mej hem kollektivt även om jag skulle åka hem innan träffen börjar om jag vill komma hem samma kväll.

Kommer gärna på en träff om den är på mer neutral plan. Hoppas ni får det trevligt.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

56 minuter sedan, skrev NiceBeaver:

Hallå där. Bra initiativ. Dock har jag efter lite övervägande valt att inte komma. Det beror inte på att man inte får ha kortbyxor på sig. Helt enkelt är det för att din förort ligger väldigt långt ifrån min. Tror inte att jag kan ta mej hem kollektivt även om jag skulle åka hem innan träffen börjar om jag vill komma hem samma kväll.

Kommer gärna på en träff om den är på mer neutral plan. Hoppas ni får det trevligt.

 

Om det underlättar för dig, så kan du samåka med mig. Bor vid Ratchathewi, kommer åka taxi därifrån både till och från träffen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev stjp8729:

Hej på Er! :)

 

Snart är det dags...  Syns på fredag!

 

OBS! Ta ej på Er kortbyxor, för då blir ni inte insläppta på บ้านตะเกียง มีนบุรี / Takatän!

Alternativt ta med långbyxor som ombyte :)

 

Ha en kanonbra dag!

:wai: 

 

 

Bra att du valt ett ställe med dresscode så att man kan hålla pöbeln i flip-flops och Singhalinne på behörigt avstånd!

 

De får hålla tillgodo med BTT´s forumträff istället...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev samet:

 

Om det underlättar för dig, så kan du samåka med mig. Bor vid Ratchathewi, kommer åka taxi därifrån både till och från träffen. 

Kanon. Återkommer i ärendet. 

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
9 timmar sedan, skrev MaiChai:

 

Bra att du valt ett ställe med dresscode så att man kan hålla pöbeln i flip-flops och Singhalinne på behörigt avstånd!

 

De får hålla tillgodo med BTT´s forumträff istället...

Glöm inte midjeväskor...........:giggle:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13
7 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Glöm inte midjeväskor...........:giggle:

Det är snyggt, hade aldrig haft det men denna resa med kryckor så var det praktiskt med manbag. 😁

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr kan jag inte komma. Ska upp i ottan på lördag och fota. Hade gärna kommit och träffa nytt folk och gamla bekanta.

 

Midjeväska hängades över ena axeln är ju riktigt coolt, om ni nu missat det.....

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev dtbkk:

 

Midjeväska hängades över ena axeln är ju riktigt coolt, om ni nu missat det.....

Har vi träffats.. :gasp:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2018-11-26 at 14:42, skrev clion:

Resan är bokad Jag kommer adressen som Tomas gav är nedskriven 

Ska bli jäkligt kul och träffas honom Jag har tänkt mycket på honom sen han vart tvungen och fly från Bangkok 

Jag är jo osäker på Hotell utanför Sukkan   Grace Nanna och några Short thami rum 

så om ni har nått ställe  som är kryp avstånd till  nära mötes platsen     

 

Hur går det med darlingen?

 

Är det fortfarande hett?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev dtbkk:

Tyvärr kan jag inte komma. Ska upp i ottan på lördag och fota. Hade gärna kommit och träffa nytt folk och gamla bekanta.

 

Midjeväska hängades över ena axeln är ju riktigt coolt, om ni nu missat det.....

Trendigt skulle jag säga att det är, men då krävs att gubbarna byter ut charterväskan från 1983 mot en modern Supreme / Gucci eller liknande.

Coolt eller snyggt tycker jag dock inte att det är oavsett märke och om den hänger över axeln eller under ölmagen ;)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev M33:

Trendigt skulle jag säga att det är, men då krävs att gubbarna byter ut charterväskan från 1983 mot en modern Supreme / Gucci eller liknande.

Coolt eller snyggt tycker jag dock inte att det är oavsett märke och om den hänger över axeln eller under ölmagen ;)

 

Kör Superdry. kanske inte hetaste märket numera, men rymmer lilla kameran, cash och sånt som inte ryms i slimfitbrallorna...Känner mig inte alltför uttittad på thaibarerna/klubbarna i coola området....Trendigt är kanske bättre ord...

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2019‎-‎01‎-‎07 at 03:57, skrev stjp8729:

Hej på Er! :)

 

Snart är det dags...  Syns på fredag!

 

OBS! Ta ej på Er kortbyxor, för då blir ni inte insläppta på บ้านตะเกียง มีนบุรี / Takatän!

Alternativt ta med långbyxor som ombyte :)

 

Ha en kanonbra dag!

:wai: 

 

Fan då är det kört för @clion , för även om han har långbyxor så är de ju lik förbannat korta...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Benriach:

Fan då är det kört för @clion , för även om han har långbyxor så är de ju lik förbannat korta...

Eller tvärt om. Om han har kortbyxor går dom ändå ner till anklarna.....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2019‎-‎01‎-‎07 at 06:10, skrev samet:

 

Om det underlättar för dig, så kan du samåka med mig. Bor vid Ratchathewi, kommer åka taxi därifrån både till och från träffen. 

Tackar för erbjudandet då detta hade gjort att jag kommit mycket närmare min förort. Men... Måste ändå tacka nej. Häromdagen skrev min fru på kontrakt på en lokal där hon ska utöka sin verksamhet. Just nu är vi väldigt upptagna med att fixa allt och då jag är hemmaman så blir det en del i bakgrunden att rodda. Tror inte jag kan motivera att åka iväg hela dagen. Är inte ens säker på att jag kommer iväg på matcherna i Siam Hockey League på söndag kväll. Då är det mycket.

Laddar för nästa tillfälle istället. Have fun.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-01-08 at 06:06, skrev M33:

Trendigt skulle jag säga att det är, men då krävs att gubbarna byter ut charterväskan från 1983 mot en modern Supreme / Gucci eller liknande.

Coolt eller snyggt tycker jag dock inte att det är oavsett märke och om den hänger över axeln eller under ölmagen ;)

 

Knepet är en stor ölmage, då syns inte väskan.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2019-01-07 at 20:36, skrev broder tuk tuk:

 

Hur går det med darlingen?

 

Är det fortfarande hett?

 

BTT

Glödhett

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena grabbar jag får tyvärr hoppa av. De enkla anledningen är att jag är kvar i pattis och kommer vara så en vecka till innan jag drar till Bangkok för en dag innan en tripp tripp till Ranong. Så jag blir kvar här till dess. Men ha så trevligt

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena grabbar jag får tyvärr hoppa av. De enkla anledningen är att jag är kvar i pattis och kommer vara så en vecka till innan jag drar till Bangkok för en dag innan en tripp tripp till Ranong. Så jag blir kvar här till dess. Men ha så trevligt
Vi saknade dig igår[emoji6]

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Nilsson68:

Vi saknade dig igåremoji6.png

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
 

jag dök upp lite senare hade dotter och svärmor här som jag skjutsat runt och turistat några dagar på olika ställen. Idag flyger dom dock hem till Lampang (wang chin)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
23 timmar sedan, skrev clion:

Glödhett

 

Va bra.

 

Hitta nu inte på några dumheter utan ta bra hand om darlingen.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...