Jump to content
IGNORERAD

odenresor


Olinen

Recommended Posts

Hej

Tänkte kolla vad folk har för erfarenheter av att boka med Odenresor .'

Håller på att kolla på biljetter och fick helt plötsligt att jag läst nåt om att folk hade haft problem med dom .

Tack på förhand 

Håkan

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Olinen:

Hej

Tänkte kolla vad folk har för erfarenheter av att boka med Odenresor .'

Håller på att kolla på biljetter och fick helt plötsligt att jag läst nåt om att folk hade haft problem med dom .

Tack på förhand 

Håkan

 

Jag har ibland bokat via Oden,det har aldrig varit några problem,så för min del har dom funkat väldigt bra och smidigt👍 Annars brukar jag boka direkt via flygbolaget,men ibland har Odin haft bättre pris.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Olinen:

Hej

Tänkte kolla vad folk har för erfarenheter av att boka med Odenresor .'

Håller på att kolla på biljetter och fick helt plötsligt att jag läst nåt om att folk hade haft problem med dom .

Tack på förhand 

Håkan

 

Hej har aldrig haft problem med Odenresor tvärtom har alltid pratat med rajesh han är mycket hjälpsam 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Olinen:

Hej

Tänkte kolla vad folk har för erfarenheter av att boka med Odenresor .'

Håller på att kolla på biljetter och fick helt plötsligt att jag läst nåt om att folk hade haft problem med dom .

Tack på förhand 

Håkan

 

Jag har tidigare bokat resa med Oden men tycker personligen att jag fått bättre service hos Jade travel

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla svar , tog chansen när jag inte hittade nåt bättre pris  .

Kommer säkert funka bra , fick bara för mig att jag läst nåt för ett bra tag sen men det kan varit ett annat bolag oxå .

Mvh

Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bokat med Odenresor 6-7 ggr, och har bara erfarenheter. Och då speciellt av Micke som frågar vilka priser jag har fått från konkurrenter (och då ger ett ännu lägre pris)

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev ReKa:

Har bokat med Odenresor 6-7 ggr, och har bara erfarenheter. Och då speciellt av Micke som frågar vilka priser jag har fått från konkurrenter (och då ger ett ännu lägre pris)

Samma här fast jag brukar tala med Leena.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-11-17 at 01:21, skrev Olinen:

Hej

Tänkte kolla vad folk har för erfarenheter av att boka med Odenresor .'

Håller på att kolla på biljetter och fick helt plötsligt att jag läst nåt om att folk hade haft problem med dom .

Tack på förhand 

Håkan

 

Bokat några gånger med dem, en stor fördel är ju att de är "en riktig resebyrå", dvs de finns fysiskt i kontor på gatan och man kan tala med en försäljare utan att behöva ringa dyra betalnummer.

Har fått bra service från dem.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Bokat några gånger med dem, en stor fördel är ju att de är "en riktig resebyrå", dvs de finns fysiskt i kontor på gatan och man kan tala med en försäljare utan att behöva ringa dyra betalnummer.

Har fått bra service från dem.

Som Jorden resor och Jade travel. Alla dessa tre ligger nog prismässigt lika.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Mankan:

Som Jorden resor och Jade travel. Alla dessa tre ligger nog prismässigt lika.

Cola, Fanta eller Sprite är en smaksak....

 

Men nu var det ju Oden TS funderade över...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke på Oden har alltid levererat, ( säkert 15-20 år sedan första gången jag hade med han att göra).

Dvs thumbs Up!

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns lite "risky" idag att boka via de "fysiska" resebyråerna som enbart hanterar resor IRL

 

Många av dom har gått i konkurs p.g.a att dom blivit utkonkurrerade av nätresebyråerna

 

Så kolla vilket skydd du har om dom konkar så du inte blir av med pengarna och inte får någon resa eller pengarna tillbaka

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tallviking:

Känns lite "risky" idag att boka via de "fysiska" resebyråerna som enbart hanterar resor IRL

 

Många av dom har gått i konkurs p.g.a att dom blivit utkonkurrerade av nätresebyråerna

 

Så kolla vilket skydd du har om dom konkar så du inte blir av med pengarna och inte får någon resa eller pengarna tillbaka

Exakt, Erawan travel där var det många som loosa pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Soengsang:

Cola, Fanta eller Sprite är en smaksak....

 

Men nu var det ju Oden TS funderade över...

Å då kan man med fördel reka andra med samma koncept.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Tallviking:

Känns lite "risky" idag att boka via de "fysiska" resebyråerna som enbart hanterar resor IRL

Då är det nog i alla fall otänkbart att BTT köper sina biljetter där

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Mankan:

Då är det nog i alla fall otänkbart att BTT köper sina biljetter där

Om man bara reser via google så verkar det lite dumt att bara resa till Thailand. Det finns ju många andra intressanta länder att besöka 😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Om man bara reser via google så verkar det lite dumt att bara resa till Thailand. Det finns ju många andra intressanta länder att besöka 😉

Det kanske finns andra sökmotorer att använda som kan ge mer exklusiva reseupplevelser? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...