Jump to content
clion

Crille söker svar

Recommended Posts

dandic

Själv tycker jag att afrikanska bruttor är mycket mer erfarna i sängen, mycket mer rock&roll, så att säga, tycker överlag att thaidamer är ganska lama i sängen, jämfört med t.ex. afrikanskor, och filippinskor

..

• Ge karma 2
  • Tummen upp 3
  • Snurrigt 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
audirs2
1 timme sedan, skrev dandic:

Själv tycker jag att afrikanska bruttor är mycket mer erfarna i sängen, mycket mer rock&roll, så att säga, tycker överlag att thaidamer är ganska lama i sängen, jämfört med t.ex. afrikanskor, och filippinskor

..

Ingen slår Brasse brudar,,,tjohoooo, fulla fart hela tiden!😍 Hon jag hade i Rio glömmer jag aldrig!

• Ge karma 3
  • Tummen upp 4
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
dandic

Jag har svårt att förstå varför man stannar tillsammans med en flick/pojkvän som inte tillfredsställer fullt ut/in

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Boa52
37 minuter sedan, skrev dandic:

Jag har svårt att förstå varför man stannar tillsammans med en flick/pojkvän som inte tillfredsställer fullt ut/in

Varför inte hen stannar kanske beror på att gossen är världelös när dom går på sängen så det är väl flick/pockvännen

som borde dra dj snabbt. Ego gubbar finns det för många av

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
dandic
4 minuter sedan, skrev Boa52:

Varför inte hen stannar kanske beror på att gossen är världelös när dom går på sängen så det är väl flick/pockvännen

Exakt, det är ju glasklart

Ändrades av dandic
  • Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
20 minuter sedan, skrev Boa52:

Nja så många finns det nog inte. Jag tror du är rätt unik

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
2 timmar sedan, skrev dandic:

..

Lite märkligt att jämföra Thailands kvinnfolk med Afrikas (ett land mot en kontinent)...

Kan du specificera?

Tillbringade 2 månader i Algeriet, och det var fan ingen höjdare, bara grabbar ute på kvällarna.

Egypten var lika kass.

MVH

• Ge karma 4
  • Ojojoj 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
dandic
2 minuter sedan, skrev Tommy:

Lite märkligt att jämföra Thailands kvinnfolk med Afrikas (ett land mot en kontinent)...

Kan du specificera?

Tillbringade 2 månader i Algeriet, och det var fan ingen höjdare, bara grabbar ute på kvällarna.

Egypten var lika kass.

MVH

Jag har aldrig varit i Afrika, men dom afrikanska kvinnor jag spenderat min tid med, för en struntsumma,,,, är värt varje krona

• Minus 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
JJC
On 2018-11-13 at 18:54, skrev KaiserBlood:

Jag kan varken ge råd om billiga flyg eller bra hotel, då jag inte känner till området, men en eloge ska du ha för att du aldrig ger upp👍

Fråga damen om hotel , dom brukar ha koll på läget.

Menar du att de övernattar på hotell där de bor? Därför kan de rekommendera den bästa?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
JJC
47 minuter sedan, skrev Tommy:

Kan du specificera?

Egypten var lika kass.

MVH

Var i Marocko för ca 30 år sedan i Casablanca på ett jobb,

sedan i Alexandria i Egypten. Fult med damer,

1978 när jag började teknisk skola var vi på praktik i Iran strax innan Khomeinis revolution, Fult med damer.

Var i Egypten för 10 år sedan så var det precis som du säger bara gubbar på stan däremot i Antalya i Turkiet vad det bara brudar på klubbar.   

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
55 minuter sedan, skrev dandic:

Jag har aldrig varit i Afrika, men dom afrikanska kvinnor jag spenderat min tid med, för en struntsumma,,,, är värt varje krona

OK, så du har ingen aning om vad du skriver?

MVH

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
dandic
1 timme sedan, skrev Tommy:

OK, så du har ingen aning om vad du skriver?

MVH

Jo det vet jag

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev JJC:

Var i Marocko för ca 30 år sedan i Casablanca på ett jobb,

sedan i Alexandria i Egypten. Fult med damer,

1978 när jag började teknisk skola var vi på praktik i Iran strax innan Khomeinis revolution, Fult med damer.

Var i Egypten för 10 år sedan så var det precis som du säger bara gubbar på stan däremot i Antalya i Turkiet vad det bara brudar på klubbar.   

Nu ska vi nog inte ta i så vi spyr.

Dom flesta medlemmar på forumet har nog enbart haft sina sexuella kontakter i diverse länder med bartjejer och då vet vi ju att alla gubbar blir hingstar i sängen och alla är sexy man ju.

BTT

• Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
dandic
4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Nu ska vi nog inte ta i så vi spyr.

Dom flesta medlemmar på forumet har nog enbart haft sina sexuella kontakter i diverse länder med bartjejer och då vet vi ju att alla gubbar blir hingstar i sängen och alla är sexy man ju.

BTT

Så är det nog,

De flesta medlemmar på detta forum är nog små hemmarunkare utan livserfarenhet

• Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy