Jump to content
IGNORERAD

Mitt hotellrum på Maitans


gubben4906

Recommended Posts

OK, här kommer bilderna på rummet som Lars60 frågade om:

009-3.jpg

014-5.jpg

010-4.jpg

015-4.jpg

013-5.jpg

011-2.jpg

012-4.jpg

Jag trivs med rummet, trevlig ägare också Mait. Har frukost och går även beställa pannbiff på bröd.

Jag kan rekommendera hotellet. Jag bodde här 4 veckor 2008 och kommer bo här 4 veckor i år.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt Gubben!  :great:

Var rumspriset förhandlingsbart nu när du bor i en månad?

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du hade glömt fälla ner ringen  ;) ...eller var det katoyen :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar gå hett till i LOS, har aldrig sett en sängram i betong/kakel tidigare...Kanske lättstädat, bara ta fram vattenslangen! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det verkar gå hett till i LOS, har aldrig sett en sängram i betong/kakel tidigare...Kanske lättstädat, bara ta fram vattenslangen! :crazy:

hahaha. :mdr:     Och vad är det som hänger på duschens blandare? Är det en såndär penisstrumpa eller?

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det verkar gå hett till i LOS, har aldrig sett en sängram i betong/kakel tidigare...Kanske lättstädat, bara ta fram vattenslangen! :crazy:

Kata Country House på Phuket har likadana sängar i vissa rum!

http://www.katacount...m-standard.html

Nice Hotel!  :yes:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du hade glömt fälla ner ringen  ;) ...eller var det katoyen :whistle:

Den förra gick sönder när jag blev nödig en natt så i stället för att betala ytterligare för 1 ny sits så sitter jag direkt på porslinet. Sen vet jag ju inte om det var nån av mina flickvänner :mdr::mdr: som hade sönder den men det är ju ändå mitt ansvar att betala något som går sönder på rummet.

Quote

Det verkar gå hett till i LOS, har aldrig sett en sängram i betong/kakel tidigare...Kanske lättstädat, bara ta fram vattenslangen! :crazy:

Det är väl rätt så bra igentligen, du ligger säkert och svårt att ta sönder om det går för vilt till i sängen :whistle::whistle::whistle:

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...