Jump to content
IGNORERAD

Bangkokträff lördagen 3 November 2018


stjp8729

Recommended Posts

Ger mig inte på namntävlingen - men tack för att ni delar med er och ....  ha en jättetrevlig afton!   :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stjp8729

    10

  • gst

    6

  • MaiChai

    5

  • piloten66

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev M33:

Nääää

Janne, Ica-Jerry, Wuthai och Boa är det!

Janne? Är det han som sitter i bröstfickan på Yul Brynner och skymtas bakom ölglaset?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev hamnoi:

Janne? Är det han som sitter i bröstfickan på Yul Brynner och skymtas bakom ölglaset?

Nej fan , han sitter hemma och överfakturerar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev M33:

Nej fan , han sitter hemma och överfakturerar. 

Åfan, trodde han byggde unika spolmaskiner.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en kul sittning även om jag på min och stjp´s vägar måste be om ursäkt för att vi nörda in oss på en massa tekniska smådetaljer om skillnaden på kolvstorleken på dämparna i en BMW M30´framvagn och liknande...

 

Angående bilden så är det ju ganska uppenbart vem som är med där men vi låter er fortsätta att gissa!

 

 

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-11-03 at 22:05, skrev stjp8729:

1541257429970832496924647740143.thumb.jpg.68ef20278cd249da75b96640c3548071.jpgHej på Er,

 

Fyra MPRare poäng till dom som namnger alla fyra.

Jag är ju normalt sett riktigt dålig på att komma ihåg namn, men de här personerna är "stockholmaren" Janne, Piloten66 "Värmlänningen"  thaitjejen noi och belgaren Stan! Stan undrade förövrigt om alla svenskarna hade gått hem 23.00.

Ändrades av Krafta
ettt fel

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en kul sittning även om jag på min och stjp´s vägar måste be om ursäkt för att vi nörda in oss på en massa tekniska smådetaljer om skillnaden på kolvstorleken på dämparna i en BMW M30´framvagn och liknande...
 
Angående bilden så är det ju ganska uppenbart vem som är med där men vi låter er fortsätta att gissa!
 
 
Med den typen av nörderi kommer jag direkt.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Nicholas:

Med den typen av nörderi kommer jag direkt.


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

 

Vi hann även med att avhandla Royal Enfield, Ducati, Triumph, bästa sättet att polera upp celloulusa lack, hur man importerar en Mustang samt konverterar en B18 topp till blyfritt...

 

Välkommen nästa gång! 

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Vi hann även med att avhandla Royal Enfield, Ducati, Triumph, bästa sättet att polera upp celloulusa lack, hur man importerar en Mustang samt konverterar en B18 topp till blyfritt...
 
Välkommen nästa gång! 
Fast mustang behöver man inte importera till Thailand längre. Då den sen oktober ingår i ford thailands ordinarie sortiment. [emoji16]

a3d9aa59ae5c9121c7c01aed347ad675.jpg

4b06f5c0f4a07f48ec65ffba085af407.jpg

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...