Jump to content
IGNORERAD

Bangkokträff lördagen 3 November 2018


stjp8729

Recommended Posts

Kanske kommer....

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stjp8729

    10

  • gst

    6

  • MaiChai

    5

  • piloten66

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej :)

 

Uppdatering igen på vilka som kommer, samt info.

 

Atom

MaiChai

Svampen

Piloten66 

NiceBeaver

stjp8729

gst 

janne_h (kanske)

 

Bordet är bokat i namnet "Maipenrai" från klockan 18:00 nu på lördag, det vill säga för er som blir osäkra och inte känner igen någon. ;) 

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej :)

 

stjp8729 skall prova något han aldrig gjort förut, och då nämligen att åka BTS och då till Maipenrai träffen. 

 

Ni mer rutinerade, är det svårt att åka BTS? Behöver man ha med sig passet och behöver man fylla i TM6?

 

Ha en kanonbra kväll och dag!

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev stjp8729:

Hej :)

 

stjp8729 skall prova något han aldrig gjort förut, och då nämligen att åka BTS och då till Maipenrai träffen. 

 

Ni mer rutinerade, är det svårt att åka BTS? Behöver man ha med sig passet och behöver man fylla i TM6?

 

Ha en kanonbra kväll och dag!

:wai:

Glöm inte GPS:en så du vet åt vilket håll BTS går 😁

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Om några kör lite längre så är jag flyttbar från området runt nana från 07.00 alt 10.00 om nu TG kan bestämma sig ang 921...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev stjp8729:

Hej :)

 

stjp8729 skall prova något han aldrig gjort förut, och då nämligen att åka BTS och då till Maipenrai träffen. 

 

Ni mer rutinerade, är det svårt att åka BTS? Behöver man ha med sig passet och behöver man fylla i TM6?

 

Ha en kanonbra kväll och dag!

:wai:

BTS är för turister, du tar självklart Saen Saep Klongbåtar från Ramkhamhaeng University pier till Nana Nuea.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr måste jag avboka. Efter oerhört tungt resande fick jag idag uppsöka sjukhus. Hoppas i och för bli utsläppet i eftermiddag men en forumfest är nog inte Farbror Doktorns rekommendation. Hoppas det snart kommer en ny chans.

2E33774B-E43B-4514-A76D-FB07E6B76136.jpeg

09E5903D-BB29-457F-92CA-40E9B2D74A42.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja tyvärr samma enligt föregående inlägg synd hade sett fram emot detta men med värktabletter o skadad fot får det bli viloläge som Ni Kanske förstår 😓

Hoppas Ni andra får en trevlig kväll

Blir förhoppningsvis fler tillfällen att träffa Er !

MVH 🍄

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska försöka komma i alla fall. Och får väl försöka kompensera för både atom och svampen. [emoji1787]

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Atom:

Tyvärr måste jag avboka. Efter oerhört tungt resande fick jag idag uppsöka sjukhus. Hoppas i och för bli utsläppet i eftermiddag men en forumfest är nog inte Farbror Doktorns rekommendation. Hoppas det snart kommer en ny chans.

2E33774B-E43B-4514-A76D-FB07E6B76136.jpeg

09E5903D-BB29-457F-92CA-40E9B2D74A42.jpeg

Krya på dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Framme på hotellet nu, så jag bör också hinna komma i tid :)

 

Trpåkigt med alla återbud, även om det är giltiga förfall :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemma från KL! Förvånansvärt snabbt genom immigration, nu en snabb dusch och sedan styr jag kosan mot soi 11 och Australian bar!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev stjp8729:

Atom och svampen.

 

Krya på er och så ses vi nästa gång istället. 

 

Jag anländer till Sol 11 om cirka 30 minuter.

 

Ha en kanonbra kväll!

:wai:

Kommer om ca 30-40 minuter om jag gissar rätt hur lång tid det tar att gå :)

Link to comment
Dela på andra sajter

..vill så gärna vara där å insupa värme, Goa människor och ett järn.

Önskar er en trevlig kväll.

🍻skål.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer om ca: 30 min och bara jag får några öl i mig så kommer det inte att märkas att det saknas några!! 

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

Bokade precis en grab taxi så jag är väl där om cirkus 25 minuter så jag hoppas att ni är kvar!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller 10 minuter en kvart ,trafiken har ju inte varit så bra idag!

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stjp8729:

1541257429970832496924647740143.thumb.jpg.68ef20278cd249da75b96640c3548071.jpgHej på Er,

 

Fyra MPRare poäng till dom som namnger alla fyra.

Från vänster till höger.. Svampen, M33,Knasen och Boa ?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev hamnoi:

Från vänster till höger.. Svampen, M33,Knasen och Boa ?

Har alltid tyckt att Knasen är söt..

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev hamnoi:

Från vänster till höger.. Svampen, M33,Knasen och Boa ?

Nääää

Janne, Ica-Jerry, Wuthai och Boa är det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...