Jump to content
IGNORERAD

Bangkokträff lördagen 3 November 2018


stjp8729

Recommended Posts

Hej på Er :)

 

För er som är Bangkok och har tid och lust, så träffas vi den lördagen den 3 November klockan 18:00 för att "tjöta" och ha det lite trevligt 

på The Australian Pub & BBQ som ligger vid Sukhumvit Soi 11. Se karta nedan och länk.

 

ergyry.thumb.png.1c5a5b645573d99fbb03a51cddb88f59.png

 

Länk: http://theaustralianbangkok.com/

 

Anmäl gärna intresse här i tråden så vi vet om vi skall beställa ett större bord eller om det räcker med två pallar i hörnet :)

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stjp8729

    10

  • gst

    6

  • MaiChai

    5

  • piloten66

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hade varit ett trevligt tillfälle att komma ut ur "MPR-garderoben", men det är tyvärr 2 veckor för tidigt.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alls omöjligt. Måste till ambassaden i november, men har inte bestämt datum. Återkommer i tråden när jag bestämt mig :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer oxå!

 

Kommer in från KL under dagen och ska bara se till att ändra min biljett till en som landar i tid!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer 🍺

Passar ju bra Alla Helgons Ho Ho 👍

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

HAde varit sjukt trevligt att se nya och gamla ansikten igen. Tyvärr i Sydamerika då....

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
5 timmar sedan, skrev stjp8729:

Hej på Er :)

 

För er som är Bangkok och har tid och lust, så träffas vi den lördagen den 3 November klockan 18:00 för att "tjöta" och ha det lite trevligt 

på The Australian Pub & BBQ som ligger vid Sukhumvit Soi 11. Se karta nedan och länk.

 

ergyry.thumb.png.1c5a5b645573d99fbb03a51cddb88f59.png

 

Länk: http://theaustralianbangkok.com/

 

Anmäl gärna intresse här i tråden så vi vet om vi skall beställa ett större bord eller om det räcker med två pallar i hörnet :)

 

Ha en kanonbra dag!

:wai:

 

 

 

Nej, va tråkigt att man inte kan vara med.......

Just den helgen skall jag å PD tillsammans med grannskapet limma fast en ny dildo på din fjärrstyrda gräsklippare på Orust så att den blir lika fin som tidigare.........:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hade det varit förra året så hade jag varit med. Eller för någon vecka sedan, eller en månad sedan...eller i december. 

Men inte denna gång

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-10-21 at 13:29, skrev dtbkk:

HAde varit sjukt trevligt att se nya och gamla ansikten igen. Tyvärr i Sydamerika då....

Det var synd för då hade 🍄 kunnat fått lite tips från coachen 😉

Å andra sidan är stjp duktig fotograf också 📸

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

tyvärr så kommer man inte förren i december . men hoppas att det kan bli någon träff i januari också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tips på bra hotell i närheten vore bra som inte är allt för dyra jag brukar alltid bo på nana hotell men det är är kanske dags att prova något annat hotell.

För mycket är lagom

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev piloten66:

Tips på bra hotell i närheten vore bra som inte är allt för dyra jag brukar alltid bo på nana hotell men det är är kanske dags att prova något annat hotell.

Det ligger ju ett Holiday Inn Express på soi 11 som kanske kan vara något? På andra sidan gatan på soi 10 ligger Galleria 10 som jag bott på någon gång och det är fräscht, annars finns ju både Ibis och Ibis Styles på soi 4.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det ligger ju ett Holiday Inn Express på soi 11 som kanske kan vara något? På andra sidan gatan på soi 10 ligger Galleria 10 som jag bott på någon gång och det är fräscht, annars finns ju både Ibis och Ibis Styles på soi 4.
Bra öl hak i bottenplan också!!!!

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, piloten66 said:

Tips på bra hotell i närheten vore bra som inte är allt för dyra jag brukar alltid bo på nana hotell men det är är kanske dags att prova något annat hotell.

NANA är ok nu. Helt nyrenoverade rum. Ingen mer vätskefylld heltäckningsmatta. Fylld med vad får ni räkna ut själva.........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev koppar55:

Tråkigt att jag kommer tillbaka den 5/11.

Ännu ett missat tillfälle att lära känna mer folk från MPR.:doubt:

 

Är du hemma i huset eller på annat håll? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu bokat flyg och hotell, så ändra mitt kanske till kommer. Landar Don Muaeng vid två-tiden, så händer inget oförutsett hinner jag i tid. Bor två nätter på Nana Hotel, och fixar då ambassaden på måndag morgon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån på träffen som är intresserad av böcker? Säg vilka så tar jag med dem. Har ni böcker att byta med är jag intresserad :)

 

IMG_20181030_133748.thumb.jpg.f15c50807587a86786bab13deeaa5090.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...