Jump to content
HajKaj

Bira på Arlanda 24/10 från ca 11 till 14

Recommended Posts

HajKaj

Är det någon mening med att fråga om någon vill ta en bira på Onsdag? på Arlanda? är det över huvud taget någon som åker till Thailand eller någon annan stans då?

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kötthandlarn
3 timmar sedan, skrev HajKaj:

Är det någon mening med att fråga om någon vill ta en bira på Onsdag? på Arlanda? är det över huvud taget någon som åker till Thailand eller någon annan stans då?

Jag åker till jobbet den 24/10 men det är ju säkert 60 mil från Arlanda, så jag hoppar över........:giggle:

Ha nu en fantastisk resa min vän........:thumbsup:

• Ge karma 1
  • Skål 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

• Liknande innehåll

• Tommy
      Av Tommy
      Jag måste mycket motvilligt åka till den så kallade Kungliga Hufvudstaden på Söndag, motvilligt för att jag skall plocka upp Svärmor på ARN...
      Planet landar 17:45 så vi behöver inte åka från Göteborg allt för tidigt, OM INTE... Mall of Scandinavia är nåt som är värt ett besök?

Så, är det värt att lägga några timmar där?
      Finns det nån bra Thaimat/Asiatiskmat på platsen?

Frugan gillar, hör och häpna att shoppa loss lite granna ibland, och det är hon värd, så vad är bra eller kass på Mall of Scandinavia?

Svärmor stannar 90 dagar, var kan jag söka skydd? Är en befogad fråga...
      Svågern kommer ock, men han är en trevlig prick!

MVH Tommy
    • spooncreek
      Av spooncreek
      Värsta pådraget idag på Arlanda. SAS inviger nya ombyggda loungen (klart lyft från förr) , samt ny flyglinje direkt från Arlanda -Hong Kong. Loungen är full med folk som ska premiärflyga. Nåväl, kan vara en bra omväg att ta till Bangkok ibland,(flygtid 10 timmar 20 minuter) Hong Kong  är ju urtrevligt för ett par-tre dagars stopover. Bra priser nu i början med.

• jrk
      Av jrk
      Någon som är ute på Göteborgs Walking Avenyn lördag 26/7s kväll  och är sugen att ta en öl?
      Vore kul?
      Mvh
    • Oregistrerad
      Av Oregistrerad
NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy