Jump to content
Enis

Sexturisternas värld

Recommended Posts

Peolito

Ja vad ska man säga och förvänta sig av en Aikare. Fast han är ju inte dömd än.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Ge karma 1

UglyFarang
On 2019-01-09 at 22:27, skrev Enis:

Kommer genast ihåg den gammla klassikern

vad är det för likhet på Bosse Hansson och en brygga?

båda har svanskit på pålen

enis

Bosse B(ögen) Hansson

En man med en fantastisk humor, han fick frågan vilka 3 sporter han tyckte minst om och svaret blev: Formel 1, Formel 2 och Formel 3.

Edit: Det kan ha varit vilka 3 sporter som var onödiga.

Edited by UglyFarang
  • Ge karma 1
  • Haha 1

hobbe
4 minuter sedan, skrev UglyFarang:

Bosse B(ögen) Hansson

En man med en fantastisk humor, han fick frågan vilka 3 sporter han tyckte minst om och svaret blev: Formel 1, Formel 2 och Formel 3.

Humorist,filatelist och pederast .

Mvh Hobbe

• Ge karma 2
  • Tråkigt 1

Tommy
3 minuter sedan, skrev UglyFarang:

Bosse B(ögen) Hansson

Har för mej att hans mellannamn är Gunnar?

Tragiskt i alla fall...

Som Vår nästa statsminister 😭 skulle säga "Det är inte OK"...

MVH

• Ge karma 1
  • Haha 1

UglyFarang
13 minuter sedan, skrev Tommy:

Har för mej att hans mellannamn är Gunnar?

Tragiskt i alla fall...

Som Vår nästa statsminister 😭 skulle säga "Det är inte OK"...

MVH

Folk som jag kände inom svensk motorsport kallade honom alltid Bosse B Hansson efter den kommentaren.

• Ge karma 1
  • Haha 2

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Thaiger

vid 1:27 Bosse.

• Ge karma 3

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev spooncreek:

Ännu ett reportage om sexindustrin i Thailand. De dyker ju upp med rätt  jämna mellanrum och med lite olika perspektiv. Denna gång med vinklingen "den lyckliga horan" och med ett immigrantperspektiv. Det brukar ju sägas att de som far mest illa i branschen är de som kommer från Myanmar, Laos, Cambodia etc, men även där verkar det enligt artikeln ha blivit klart mycket bättre.

Såhär säger Liz Hilton, som jobbar för Empower Foundation, en ideell organisation för prostituerade:

"Up until about 1998 there were the stories of women coming to Thailand and being locked in brothels without anything -- debt bondage without any language," she says. "There was, and it was real, but they're gone. That time is well past."

Detta bekräftas i artikeln även av en polis som jobbar för att motverka trafficking:

Officers with the Anti-Trafficking in Persons Division (ATPD) of the Royal Thai Police agree that the face of sex work in Thailand has changed. "There are very few prostitutes in Thailand that are actually trafficked," says Pol Col Thakoon Nimsomboon, the deputy superintendent of the division and head of operations at the Thailand Internet Crimes Against Children Task Force.

Och så en prostituerad som är trött för att kallas för offer:

"The biggest problem is people deciding that we are bad women or that we're victims when they haven't even met any of us,"

Dags att legalisera prostitution kan man tycka. Men det ligger nog långt borta.

IMG_20190721_143631.jpg.6ca26ee3d64d9d781ee8e73b89b4b8a7.jpg

https://www.bangkokpost.com/Thailand/special-reports/1716055/diving-into-sex-work#cxrecs_s

Att många bartjejer i Thailand inte är några offer vet varje barveteran. Sanningen är ju att dom flesta tjejer faktiskt själva kan välja sina kunder och sina arbetstider. Åtminstone i dom öppna barerna.

Vad som sen händer på dom thailändska horhusen har jag ingen aning om men troligen är dom mer tvingade i den miljön.

BTT

• Fint 2

stefan5300
7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Att många bartjejer i Thailand inte är några offer vet varje barveteran. Sanningen är ju att dom flesta tjejer faktiskt själva kan välja sina kunder och sina arbetstider. Åtminstone i dom öppna barerna.

Vad som sen händer på dom thailändska horhusen har jag ingen aning om men troligen är dom mer tvingade i den miljön.

BTT

Jepp så är det, känner ett par tjejer som kommer på "semester" titt som tätt till byn med olika fararanger.

• Ge karma 2
  • Fint 1

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev stefan5300:

Jepp så är det, känner ett par tjejer som kommer på "semester" titt som tätt till byn med olika fararanger.

Jag skulle nog vilja gå så långt som till att hävda att det i många fall istället är farangerna som är offren.

Jag kände åtskilliga tjejer i barerna som hade hundratals tusen baht sparade på banken och ett antal olika gubbar som skickade pengar till dom varje månad. Ofta var det en fastställd summa på mellan 15-30000 baht och det enda kravet gubbarna ställde var att tjejerna inte skulle jobba i baren utan vara hemma i byarna vilket dom ju givetvis inte var.

Kruxet var ju att försöka få ihop det hela så att gubbarna inte skulle dyka upp i baren på samma gång men det löstes ofta genom olika former av lögner. Den vanligaste lögnen var ju att tjejen var tvungen att hjälpa nån släkting med arbete på okänd ort och att hon då inte skulle kunna dyka upp i Pattaya förrän den andre gubben åkt hem.

Vi veteraner lärde ju oss att genomskåda lögnerna efter ett tag men oavsett vilket så var det ju extremt svårt att lyckas avslöja lögnerna på bar gärning eftersom tjejerna var noga med att inte synas i dom mer kända barområdena under tiden som två gubbar dykt upp samtidigt och skulle det vara så olyckligt att det råkade hända så blev det ju ofta bråk och tuppfäktning.

BTT

• Fint 2

stefan5300
46 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag skulle nog vilja gå så långt som till att hävda att det i många fall istället är farangerna som är offren.

Jag kände åtskilliga tjejer i barerna som hade hundratals tusen baht sparade på banken och ett antal olika gubbar som skickade pengar till dom varje månad. Ofta var det en fastställd summa på mellan 15-30000 baht och det enda kravet gubbarna ställde var att tjejerna inte skulle jobba i baren utan vara hemma i byarna vilket dom ju givetvis inte var.

Kruxet var ju att försöka få ihop det hela så att gubbarna inte skulle dyka upp i baren på samma gång men det löstes ofta genom olika former av lögner. Den vanligaste lögnen var ju att tjejen var tvungen att hjälpa nån släkting med arbete på okänd ort och att hon då inte skulle kunna dyka upp i Pattaya förrän den andre gubben åkt hem.

Vi veteraner lärde ju oss att genomskåda lögnerna efter ett tag men oavsett vilket så var det ju extremt svårt att lyckas avslöja lögnerna på bar gärning eftersom tjejerna var noga med att inte synas i dom mer kända barområdena under tiden som två gubbar dykt upp samtidigt och skulle det vara så olyckligt att det råkade hända så blev det ju ofta bråk och tuppfäktning.

BTT

Ja nog har jag blivit lurad en och annan gång men en gång på tidigt 90-tal sa en tjej till mig att hon var tvungen att åka till Bangkok i ett ärende, efter 3-4 timmar kom hon tillbaka och då sa jag är du redan tillbaka från Bangkok då svarade hon yes men på den tiden tog en enkel resa med buss  över 3 timmar mellan Bangkok och Pattaya så den lögnen gick jag inte på men annars var det en riktigt trevlig tjej.

En gång fick jag med mig en proffstjej i taxin från Don Muang som lämnat av sitt manliga sällskap där til Pattaya men det är en annan trevlig .historia

• Ge karma 6
  • Fint 2