Jump to content

Öppen grupp  ·  113 medlemmar

Pattaya Gruppen
IGNORERAD

Kiss Food & Drink


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Kiss food and drink är absolut bästa restaurangen i Pattaya.

 

Bra mat och billigt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • samet

    9

  • broder tuk tuk

    6

  • Bananen

    6

  • Fritz

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

32 minutes ago, broder tuk tuk said:

Kiss food and drink är absolut bästa restaurangen i Pattaya.

 

Bra mat och billigt.

 

BTT

Vilken av dom?

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Kiss food and drink är absolut bästa restaurangen i Pattaya.

 

Bra mat och billigt.

 

BTT

Är det billigt så är det bra, maipenrai i ett nötskal:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Kiss food and drink är absolut bästa restaurangen i Pattaya.

 

Bra mat och billigt.

 

BTT

Billigt - ja. Bra - nej men ätbart. Kan lika bra ta en varm macka på 7/11. Fast dom har faktiskt köttbullar som är ätbara och hyfsat bra cappu. Min erfarenhet gäller endast Jomtien.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 minuter sedan, skrev Esspe:

Billigt - ja. Bra - nej men ätbart. Kan lika bra ta en varm macka på 7/11. Fast dom har faktiskt köttbullar som är ätbara och hyfsat bra cappu. Min erfarenhet gäller endast Jomtien.

 

ja den kiss som ligger bakom gamle värdshusvärdens gata är bra med mycket folk

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

ja den kiss som ligger bakom gamle värdshusvärdens gata är bra med mycket folk

 

BTT

 

Har du provat dem alla? 

Link to comment
Dela på andra sajter

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte är Kiss Food något ställe man bjuder in vänner till, det kan duga i brist på annat. Visst, billig bukfylla men några smaksensationer bjuds det verkligen inte på. Jag vill nästan gå så långt att säga att man knappt ens får för vad man betalar.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

 

Ja. Google kommer man långt med... å detta var kanske en slamkryare... för det finns en till... 

 

 

Kiss Food and Drink
Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
+66 38 427 788

https://goo.gl/maps/MGr2ShDwbpq

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Took Lae Dee, restaurangerna som finns i alla Foodland butiker jag varit i, i Thailand, är bättre.

 

http://pattayaundercover.com/took-lae-dee-Pattaya/

 

Namnet beskriver vad det är, Billigt och gott, nåt för alla, både farrangkäk och thaikäk, samt en helt ok frukostspecial (om de inte slutat med den).

 

Vårt hem i Bkk ligger 5-600 meter från den närmaste, så vi brukade förstås ta bilen (kanske behövde handla nåt, och gatan saknade AC), rätt ofta beställde frugan farrangmat och jag thai...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev samet:

 

Ja. Google kommer man långt med... å detta var kanske en slamkryare... för det finns en till... 

 

 

Kiss Food and Drink
Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand
+66 38 427 788

https://goo.gl/maps/MGr2ShDwbpq

 

Nja, nu var ju den iof med på kartan om man somade in lite, för övrigt den som jag tycker är trevligast...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bananen:

Nja, nu var ju den iof med på kartan om man somade in lite, för övrigt den som jag tycker är trevligast...

Vart då? Öppnar man kartan i Kenneths inlägg. Så är den inte markerad och finns inte med. 

Screenshot_20181016-215340_Chrome.thumb.jpg.3f04b89dcf29f72670df0f9b497776b0.jpg

 

 

Kan hålla med om att den är bäst. 

Förr var den i Dolphinrondellen bäst. Men sedan den flyttat till Naklua har den tappat stinget. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev samet:

Vart då? Öppnar man kartan i Kenneths inlägg. Så är den inte markerad och finns inte med. 

Screenshot_20181016-215340_Chrome.thumb.jpg.3f04b89dcf29f72670df0f9b497776b0.jpg

 

 

Kan hålla med om att den är bäst. 

Förr var den i Dolphinrondellen bäst. Men sedan den flyttat till Naklua har den tappat stinget. 

Klicka på plustecknet så det zoomar in en gång så ser du den...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Bananen:

Klicka på plustecknet så det zoomar in en gång så ser du den...

Klicka massa gånger. Ser den fortfarande inte. 

 

Screenshot_20181016-221323_Chrome.thumb.jpg.80aa25bb19b70b657fe129cd75aadb29.jpg

 

Att du sökt på den och den ligger lagrad i dina cookies är inte samma sak som att den blir markerad och syns. 

 

Kolla listan som kommer samtidigt som du öppnar Kenneths länk. Där är bara tre stycken med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev samet:

Klicka massa gånger. Ser den fortfarande inte. 

 

Screenshot_20181016-221323_Chrome.thumb.jpg.80aa25bb19b70b657fe129cd75aadb29.jpg

 

Att du sökt på den och den ligger lagrad i dina cookies är inte samma sak som att den blir markerad och syns. 

 

Kolla listan som kommer samtidigt som du öppnar Kenneths länk. Där är bara tre stycken med. 

Jag har inte sökt på den, klickar på kenneths länk, sen klickar jag på kartan som jag kommer till, då ser jag tre stycken, sen klickar jag på pluset (zomar in ett snäpp), och då ser jag den tillsammans med dina tre.

2.thumb.PNG.ad403c50ce25440b8365b9e05887ac93.PNG

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bananen:

Jag har inte sökt på den, klickar på kenneths länk, sen klickar jag på kartan som jag kommer till, då ser jag tre stycken, sen klickar jag på pluset (zomar in ett snäpp), och då ser jag den tillsammans med dina tre.

2.thumb.PNG.ad403c50ce25440b8365b9e05887ac93.PNG

 

Då har du uppenbarligen en bättre telefon än mig. 

 

Jag får då bara upp 3 både i listan och kartan, oavsett hur mycket jag zoomar. 

 

Screenshot_20181016-215340_Chrome.jpg

Screenshot_20181016-224107_Chrome.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag gör exakt samma sökning i google maps får jag samma resultat. Tre ställen. 

Screenshot_20181016-224354_Maps.thumb.jpg.e73536c74e1025598aabecf7971a989e.jpg

 

Om jag däremot ändrar sökningen till "Kiss Food" får jag upp alla fyra. Men då är det ju inte längre kenneths länk. 

Ändrades av samet
Komplettering
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev samet:

Då har du uppenbarligen en bättre telefon än mig. 

 

Jag får då bara upp 3 både i listan och kartan, oavsett hur mycket jag zoomar. 

 

Screenshot_20181016-215340_Chrome.jpg

Screenshot_20181016-224107_Chrome.jpg

Tja, använder iof dator, har du en ajfåne så är det nog där problemet ligger :look_down:

1.thumb.PNG.fd123c12b008092a35feea00e7d3ed74.PNG

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev samet:

När jag gör exakt samma sökning i google maps får jag samma resultat. Tre ställen. 

Screenshot_20181016-224354_Maps.thumb.jpg.e73536c74e1025598aabecf7971a989e.jpg

 

Om jag däremot ändrar sökningen till "Kiss Food" får jag upp alla fyra. Men då är det ju inte längre kenneths länk. 

Som sagt, jag fick fram det genom att klicka på kenneths länk, testade nu även att söka på google maps med "kiss restaurant Pattaya" precis som kenneth gjort och får även då fram 4 st...

1.thumb.PNG.638e5f8f4cfbe6cdef240ab53e3fe552.PNG

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Bananen:

Som sagt, jag fick fram det genom att klicka på kenneths länk, testade nu även att söka på google maps med "kiss restaurant Pattaya" precis som kenneth gjort och får även då fram 4 st...

1.thumb.PNG.638e5f8f4cfbe6cdef240ab53e3fe552.PNG

Samsung skit. Lika bra att kasta den direkt. Ses imorgon då skall jag bära runt på en laptop istället. Så att man kan se alla söksvaren... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev samet:

Samsung skit. Lika bra att kasta den direkt. Ses imorgon då skall jag bära runt på en laptop istället. Så att man kan se alla söksvaren... 

Hehe, ja nåt skumt är det allt... :look_down:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäkla tjat om hur många det finns. Hehe.

Om man ska krubba själv så är de rätt ok på thai köket, lite mindre portioner till ok priser med hyfsade råvaror. Lite Farang tillagt men ändå.



Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blev det nog nåt fel eftersom BTT utsett mig till moderator i denna tråd eller har alla medlemmar fått dela på det tunga ansvaret som moderatorsjobbet innebär? Jag hoppas det i alla fall för jag kommer jag nog att moderera bort mig själv från tråden

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
15 minuter sedan, skrev Fritz:

Nu blev det nog nåt fel eftersom BTT utsett mig till moderator i denna tråd eller har alla medlemmar fått dela på det tunga ansvaret som moderatorsjobbet innebär? Jag hoppas det i alla fall för jag kommer jag nog att moderera bort mig själv från tråden

Du borde väl passa utmärkt som moderator i en tråd som handlar om Pattaya och i synnerhet området runt soi maitans  även om du tycks ha vissa kunskapsluckor vad gäller området norr om Dolphin Roundabot.

 

BTT

 

 

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
6 timmar sedan, skrev samet:

 

Har du provat dem alla? 

 

Ja det har jag.

 

Inget slår en kall coke och en ham och cheese sandwich hos KISS framåt småtimmarna.

 

Möjligen då en chicken burger på seven eleven fast inne på seven kan man ju inte sitta ner och äta.

 

Annars gillar jag även duner kebabståndet på soi 7 mittemot flipper house.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...