Jump to content
broder tuk tuk

Åldersskillnad

Recommended Posts

Guest wUThai
On 2018-10-17 at 18:06, skrev Kenneth4618:

Och du upprepar dig som en gammal 78 varvare  som vanligt 😞

Tragiskt svar och ännu mer tragiskt att du inte ser ironin i ditt egna inlägg! Fundera på det! :mdr: 

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Kenneth4618
4 minuter sedan, skrev wUThai:

Tragiskt svar och ännu mer tragiskt att du inte ser ironin i ditt egna inlägg! Fundera på det! :mdr: 

Dina åsikter bryr jag mig föga om :mdr:

Du kanske skulle prova med att läsa igenom dina egna inlägg någon gång.  Fundera på det du

Edited by Kenneth4618
  • Haha 1

Guest wUThai
Precis nyss, skrev Kenneth4618:

Dina åsikter bryr jag mig föga om :mdr:

Och ändå svara du. Bra där. :)

Kenneth4618
3 minuter sedan, skrev wUThai:

Och ändå svara du. Bra där. :)

Ville bara meddela Herr Vet Bäst detta så att du inte behöver skriva mer :mdr:

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Ville bara meddela Herr Vet Bäst detta så att du inte behöver skriva mer :mdr:

Ännu ett smart inlägg. Det tar sig. 

Batting

Det har ju blivit en lite tråkig inställning till asiatiska tjejer här i Sverige.
Jag hörde talas om en adopterad tjej som inte längre tycker om att gå ut på promenad med sin svenska adoptivfar p.g.a.
att han tydligen råkar ut för sexistiska kommentarer.
Folk tror att hon är hans importerade fru.

Själv får jag nog erkänna att jag skulle känna mig lite utpekad om jag traskade omkring med Lilla Sötnosen här i Sverige.
Det känns som om jag då i så fall hellre flyttar till Thailand.

• Ge karma 2
  • Tråkigt 2

Soengsang

Säger som Ronny sa, "köper man kött för en kalasmåltid ska det vara "färskt", men ska man ha för längre tid så är olika konserveringsmetoder att föredra ;) 

• Haha 4

AnTove
On 2018-10-17 at 17:55, skrev Boa52:

Var har du hittat dom inlägg du gjorde nu, Tror inte ett ord av vad du skriver är sant, egen fantasi

Kom med något konstruktiv istället så att man kan diskutera. Berätta vad din tolkning av ämnet är istället för att försöka att skapa bråk. 

• Ge karma 4
  • Fint 1

Jive
On 2018-10-20 at 16:54, skrev Batting:

Det har ju blivit en lite tråkig inställning till asiatiska tjejer här i Sverige.
Jag hörde talas om en adopterad tjej som inte längre tycker om att gå ut på promenad med sin svenska adoptivfar p.g.a.

Själv får jag nog erkänna att jag skulle känna mig lite utpekad om jag traskade omkring med Lilla Sötnosen här i Sverige.

Be dem dra åt helvete är ju också ett alternativ.

• Ge karma 3
  • Fint 3

Tommy

Har funderat länge på detta, och kommit fram till att max skillnaden i ålder för ett seriöst par är 8 år.

Mer än det är förkastligt.

Vilken tur att jag bara är 7år och 10 månader äldre än den där gamla tanten jag är gift med!

Man vill ju inte vara ett vandrande skämt?

Tidigare har jag påstått att den ultimata åldersskillnaden mellan en man och hans flickvän är halva mannens ålder plus sju år, det sprack när jag läste om lyckliga förhållanden mellan kvinnor som var ÄLDRE!!! än deras Gambiska män, och den där Meetoo grunkan...

MVH

• Haha 3

evert 1

Man bör var jämngamla, allt annat är bara dumheter.

Egen erfarenhet, min fru är några år yngre (vilket är vanligt), men när jag nu är pensionär, ledig att hitta på lite olika saker som bl.a resa, JOBBAR fortfarande frugan.

Detta gör att jag blivit lite av en hemmaman, ska sköta en massa - KVINNOGÖRA.

Till saken hör "kanske" också att frugan stortrivs med sitt jobb, tjänar oförskämt bra, och som hon säger att nu har HON chansen att förverkliga sina drömmar. Hon är lite av kung (drottning) på sitt jobb och tar de ärenden, som för henne, ger mest.

Kanske inte pengar men tillfredsställelse

Hon t.o.m "hotar" med att kanske jobba över = fortsätta efter sin s.k. pensionering.

Hon vill inte ens åka till Thailand, dit får våra barn med barnbarn göra själva.

• Ge karma 4
  • Fint 1

broder tuk tuk
On 2018-10-20 at 11:54, skrev Batting:

Du är lika utpekad i Thailand om du traskar omkring med lilla sötnosen i Thailand.

Det är bara det att du inte förstår det.

BTT

• Ge karma 2

rolba
2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Du är lika utpekad i Thailand om du traskar omkring med lilla sötnosen i Thailand.

Det är bara det att du inte förstår det.

BTT

Där har du helt fel vilket du kommer att upptäcka om du någon gång kommer dig till Thailand.

Däremot händer det att sötnosarna blir utpekade och får höra bakom ryggen att gubben inte ska komma tillbaka utan skaffar sig en ny darling vid nästa besök.

• Ge karma 1
  • Haha 3

broder tuk tuk
8 minuter sedan, skrev rolba:

Där har du helt fel vilket du kommer att upptäcka om du någon gång kommer dig till Thailand.

Däremot händer det att sötnosarna blir utpekade och får höra bakom ryggen att gubben inte ska komma tillbaka utan skaffar sig en ny darling vid nästa besök.

Tror jag har hört ett antal hundra gånger av normalt arbetande thaitjejer att dom inte gärna vill ses ihop med faranger offentligt.

Mest beroende på att slippa få stämpel som hora.

Sen har ju åtskilliga bartjejer berättat för mig om thaimän som sagt hora och andra otrevligheter åt dom på gatan när vi kommit gående ihop så jag har många bevis.

BTT

• Ge karma 2
  • Fint 1
  • Haha 1

rolba
8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Tror jag har hört ett antal hundra gånger av normalt arbetande thaitjejer att dom inte gärna vill ses ihop med faranger offentligt.

Mest beroende på att slippa få stämpel som hora.

Sen har ju åtskilliga bartjejer berättat för mig om thaimän som sagt hora och andra otrevligheter åt dom på gatan när vi kommit gående ihop så jag har många bevis.

BTT

Du bekräftar ju exakt vad jag skrev. Sötnosarna blir utpekade.

• Ge karma 2