Jump to content
IGNORERAD

Bowling, Påskafton???


gubben4906

Recommended Posts

Hello där ute i Pattaya och Jomtien,

Vad sägs om att träffas på Påskafton och spela lite Bowling i köpcentret som ligger i korsningen Saisong(Andra gatan)/Pattaya Klang? Kan träffas vid 14.00 - 14.30. Skulle vara kul att träffas så där lite privat utanför barerna.

:diablo: gubben bowlare :diablo:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar vara tunnsått med Bowlingspelare men jag försöker ta mig in till Bowlinghallen så får vi se om det är någon där. Om det nu går att ta sig dit, Jag gör ett försök i alla fall. Skulle jag misslyckas så får vi ta en annan tid.

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det verkar vara tunnsått med Bowlingspelare men jag försöker ta mig in till Bowlinghallen så får vi se om det är någon där. Om det nu går att ta sig dit, Jag gör ett försök i alla fall. Skulle jag misslyckas så får vi ta en annan tid.

:wai: gubben :wai:

Jag tror alla andra är koncentrerade på de mindre tvilling-kloten istället.hehe!  ;)

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det verkar vara tunnsått med Bowlingspelare men jag försöker ta mig in till Bowlinghallen så får vi se om det är någon där. Om det nu går att ta sig dit, Jag gör ett försök i alla fall. Skulle jag misslyckas så får vi ta en annan tid.

:wai: gubben :wai:

Bäste Gubben!

Det är liksom inte läge för en mysig bowlingträff i Pattaya just nu.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:agree: Jag tror alla andra är koncentrerade på de mindre tvilling-kloten istället.hehe!  ;)

Men det är ju så mycket roligare med större klot :Drogar-BlackEye(LBG):

Quote

Bäste Gubben!

Det är liksom inte läge för en mysig bowlingträff i Pattaya just nu.

Vaför är det inte det då för :Drogar-Cry(LBG): :Drogar-Cry(LBG): :Drogar-Cry(LBG): :Drogar-Mad(LBG): :Drogar-Mad(LBG): :Drogar-Mad(LBG):

:diablo: gubben :diablo:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vaför är det inte det då för :Drogar-Cry(LBG): :Drogar-Cry(LBG): :Drogar-Cry(LBG): :Drogar-Mad(LBG): :Drogar-Mad(LBG): :Drogar-Mad(LBG):

Red_T_Shirt.jpg

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Red_T_Shirt.jpg

Jag lovar Farang,

jag hade en ljusblå tröja på mig. :sorry::sorry::sorry::sorry:

När jag åkte från Jomtien vid 13.40-tiden till Pattaya och korsningen Saisong/Pattaya Klang så såg jag ingen Rödskjorta eller Mörkblåskjorta. Snacket om att Faranger skulle passa sig för att åka in till Pattaya är nog lite överdrivet, sen om det kommer någon överförfriskad Farang(inte du :jester: ) och börjar förklara för dessa demonstrater hur en demokrati ska skötas så får den personen skylla sig själv.

Nä Farangjävlar, in och sätt er på barerna och ha kul.

:jester: gubben :jester:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag lovar Farang,

jag hade en ljusblå tröja på mig. :sorry::sorry::sorry::sorry:

När jag åkte från Jomtien vid 13.40-tiden till Pattaya och korsningen Saisong/Pattaya Klang så såg jag ingen Rödskjorta eller Mörkblåskjorta. Snacket om att Faranger skulle passa sig för att åka in till Pattaya är nog lite överdrivet, sen om det kommer någon överförfriskad Farang(inte du :jester: ) och börjar förklara för dessa demonstrater hur en demokrati ska skötas så får den personen skylla sig själv.

Nä Farangjävlar, in och sätt er på barerna och ha kul.

:jester: gubben :jester:

Tycker lite synd om dig och andra som valt Pattaya som ert resmål. Här har ni sparat och gnetat i ett helt år, och så får ni allt förstört.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...