Jump to content
IGNORERAD

Telefonkiosken


dandic

Recommended Posts

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • dandic

    14

  • Stefan

    8

  • Fritz

    4

  • Jive

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev Fritz:

Men lämna då datorn och ge dig ut på en promenad på nån av dom ökända massagesoierna för tusan. Där börjar en del ställen att öppna redan nu så du kan få din avsugning. Är man desperat vid denna arla tidpunkt kan man inte ställa krav på att behandlingen ska gå av stapeln just i en telefonkiosk utan man får ta det som erbjuds. :y2:

Vilka är de "ökända massagesoierna"?

 

Frågar för en kompis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att Bliss Lounge (samma stuk som kiosken) på Sai 3 öppnar ganska tidigt och så finns det en annan bar i Fritz hemtrakter (Sai 3 soi 33, tror jag) där jag har blivit "hjälpt" nån gång, kommer dock inte ihåg namnet på stället. Annars finns det ju alla massageställena på Bukkan med tvärsoier som alla är säkra ställen.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev lasseiudon:

Vilka är de "ökända massagesoierna"?

 

Frågar för en kompis.

En kompis till mig har berättat att befinner man sig mellan andra och tredje gatan i södra delen av stan så är det Soi Honey och Chaiyapoon som gäller. Han påstår även att om man tar en promenad på nån av dom soierna på kvällstid så måste man vara mer än döv och blind om man inte fattar vad det är för extra tjänster som erbjuds i dom inre delarna av barerna/massagesalongerna. Soierna mellan andra gatan och beachen har jag sämre koll på men jag tror att det är ingen större svårighet att där finna extraservice om man så önskar.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ej om det finns kvar nu?

Röda skynket mellan Beach road o andra gatan soi 2 eller 3,kommer inte ihåg det var så länge sedan jag var där.😁

Men dom öppnade tidigt.

Annars är det väl bara att ta en på Beach road,där finns det alltid någon villig,lycka till👍😂

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Jive:

Jag tror att Bliss Lounge (samma stuk som kiosken) på Sai 3 öppnar ganska tidigt och så finns det en annan bar i Fritz hemtrakter (Sai 3 soi 33, tror jag) där jag har blivit "hjälpt" nån gång, kommer dock inte ihåg namnet på stället. Annars finns det ju alla massageställena på Bukkan med tvärsoier som alla är säkra ställen.

Samma stuk vet jag inte om jag håller med om förutom att båda ställen suger, :) lolita och bliss har samma stuk.

 

Carre blanc hette ställer på soi 33 me dom har flyttat till samma gata som club 4 med fler. Tror dok stället på soi 33 är kvar i annan regi och annat namn

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Jive:

så finns det en annan bar i Fritz hemtrakter (Sai 3 soi 33, tror jag) där jag har blivit "hjälpt" nån gång, kommer dock inte ihåg namnet på stället.

Den har flyttat från området, det är i alla fall vad en kompis berättat för mig.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Fritz:

Det har flyttat, det är i alla fall vad en kompis berättat för mig.

He he, har de inte bara bytt namn, tyckte jag en kompis sa.....😉

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev Jive:

Jag tror att Bliss Lounge (samma stuk som kiosken) på Sai 3 öppnar ganska tidigt och så finns det en annan bar i Fritz hemtrakter (Sai 3 soi 33, tror jag) där jag har blivit "hjälpt" nån gång, kommer dock inte ihåg namnet på stället. Annars finns det ju alla massageställena på Bukkan med tvärsoier som alla är säkra ställen.

Come together, tidigare Carre Blanch,  öppnar kl 14

Ändrades av dandic
Link to comment
Dela på andra sajter

Soi honey är väl öppet dygnet runt.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Massageställena på Soi Honey och Soi  Chaiyapoon drar igång på morgonkvisten. Amon Masssage rekommenderas. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...