Jump to content
IGNORERAD

Aeroflot Premium Economy


dandic

Recommended Posts

Sitter och letar vinterns flygbiljetter till Bangkok.

Ser att jag kan få Aeroflot premium economy för samma pris som Thai economy, med bra bytestider i Moskva åt bägge håll.

Är det nån som provat denna klass? 

Kan det vara värt att prova detta med ett byte, istället för Thai's direktflyg? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte stolarna var obekväma och inte särskillt mycket annat av värde som ingick i deras premium vad jag minns.

 

Nu hade jag turen att bli uppgraderad till first eller business (vad dom nu har) på vägen hem och det var betydligt trevligare (och hade nog aldrig hänt om jag suttit i ekonomi).

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-10-12 at 19:31, skrev Jolo:

Jag tyckte stolarna var obekväma och inte särskillt mycket annat av värde som ingick i deras premium vad jag minns.

 

Nu hade jag turen att bli uppgraderad till first eller business (vad dom nu har) på vägen hem och det var betydligt trevligare (och hade nog aldrig hänt om jag suttit i ekonomi).

Har dom business i huvudtaget? Vi bart uppgraderade från ekonomi sist vi åkte till stolarna som var bredare längst fram och de var väl också det ända att stolarna var just lite bredare. Inte i närheten av några flattbeddstolar och servisen undrar jag om den inte är bättre i thai ekomnomi. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom hade fladbed i biz 2015, AIRBUS 330 som jag åkte med. Bkk-Moskva, sen var det en mindre A-320 till ARN.

Bra sortiment på vin och avec :) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Mankan:

Har dom business i huvudtaget? Vi bart uppgraderade från ekonomi sist vi åkte till stolarna som var bredare längst fram och de var väl också det ända att stolarna var just lite bredare. Inte i närheten av några flattbeddstolar och servisen undrar jag om den inte är bättre i thai ekomnomi. 

Jo då, mellan Bangkok och Moskva kunde jag ligga raklång så nog har dom en klass ovanför sin premium ekonomi.

Har för mig käket var ok, dricker ej alkohol så kan inte svara för det utbudet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...