Jump to content
IGNORERAD

Nytt skärmtak


Mankan

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Nä, för att göra roligt av följetongen. Men det är bara du som tog åt dig, ingen av de andra.

Nu var det ju bara 2 inblandade i denna diskussion och den ena verkar ha fått tunghäfta. Vi har en diskussion på 3 inlägg som du kliver in i och hånar. Nu maler du om att jag tog åt mig gång på gång. Vad är det du inte förstår?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    52

  • HuaHindinnge

    24

  • Dolemon

    9

  • Galten

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

HuaHindinnge
8 minuter sedan, skrev Mankan:

Nu var det ju bara 2 inblandade i denna diskussion och den ena verkar ha fått tunghäfta. Vi har en diskussion på 3 inlägg som du kliver in i och hånar. Nu maler du om att jag tog åt mig gång på gång. Vad är det du inte förstår?

Jag förstår att vi pratar om det inlägg där bara du tog åt dig och kände dig träffad, inga andra i något av lagen. Det var därför du svarade mig. Vad är det du inte förstår?

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Jag förstår att vi pratar om det inlägg där bara du tog åt dig och kände dig träffad, inga andra i något av lagen. Det var därför du svarade mig. Vad är det du inte förstår?

Ja för det första vilka jävla lag du snackar om. Detta är en dispyt mellan mig och L200. Eftersom du hånar mina inlägg så tar jag naturligtvis åt mig. Konstigt vore det väl annars. Ditt försök att vara bättre än dom du hånar misslyckas du med fatalt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
10 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja för det första vilka jävla lag du snackar om. Detta är en dispyt mellan mig och L200. Eftersom du hånar mina inlägg så tar jag naturligtvis åt mig. Konstigt vore det väl annars. Ditt försök att vara bättre än dom du hånar misslyckas du med fatalt.

Ha en privat fight om du vill. Det är inget svårt att vara bätte än dig, det klarar alla av. Och igen, det var bara du som tog åt dig och började svara därav tjafset.

 

Och dessutom använde jag lag namnen Syjuntan och knyppelgänget. Jag skrev aldrig ett nick. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev HuaHindinnge:

Ha en privat fight om du vill. Det är inget svårt att vara bätte än dig, det klarar alla av. Och igen, det var bara du som tog åt dig och började svara därav tjafset.

De var bara jag och han du tagit parti för som du riktade ditt inlägg till. Vem annars ska ta åt sig. Med den diskussionsnivån du håller nu så finns det nog ingen som kommer i närheten av din låga nivå. Kan ditt nästa inlägg möjligen innehålla frasen "du tog åt dig".

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev Mankan:

De var bara jag och han du tagit parti för som du riktade ditt inlägg till. Vem annars ska ta åt sig. Med den diskussionsnivån du håller nu så finns det nog ingen som kommer i närheten av din låga nivå. Kan ditt nästa inlägg möjligen innehålla frasen "du tog åt dig".

Jag har inte tagit parti för någon, men efter dagens tjafs vet jag vem jag föredrar. Det är bara du som inbillar dig och eftersom dina argument tryter så har du lägsta möjliga nivå på dina inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Älskar funktionen "Ignorera denna tråd" !!

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev HuaHindinnge:

Jag har inte tagit parti för någon, men efter dagens tjafs vet jag vem jag föredrar. Det är bara du som inbillar dig och eftersom dina argument tryter så har du lägsta möjliga nivå på dina inlägg.

Jo då du tog tydligt parti för herr L200. Jag vet inte hur många inlägg du tjatade om att det var jag som börjande. Jag har ju i alla fall andra argument än "Tog du åt dig, va konstigt"

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Jo då du tog tydligt parti för herr L200. Jag vet inte hur många inlägg du tjatade om att det var jag som börjande. Jag har ju i alla fall andra argument än "Tog du åt dig, va konstigt"

Ja, nu efter en dags tjatande med dig. På Svenne: Om någon ger tillbaka karma betyder det att den andra har börjat. 

Nä, jag tar inte åt mig av dina såkallade argument. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, nu efter en dags tjatande med dig. På Svenne: Om någon ger tillbaka karma betyder det att den andra har börjat. 

Nä, jag tar inte åt mig av dina såkallade argument. 

Du är uppenbarligen lite för trög för att förstå.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Du är uppenbarligen lite för trög för att förstå.

Läs alla tidigare inlägg ett par gånger så kanske du förstår. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Läs alla tidigare inlägg ett par gånger så kanske du förstår. 

Nu har du totalt missuppfattat saken. För att du ska förstå så hjälper det inte om jag läser, de måste du göra själv.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
6 minuter sedan, skrev Mankan:

Du är uppenbarligen lite för trög för att förstå.

Tar det från början för femtioelfte gången. Jag skrev ett neutralt referat som du kände att du måste svara på. Jag använde lag namnen, inget nick.

Kan bara anta att det var något jag skrev som du instinktivt reagerade på. Kanske för att du vill för dig själv rättfärdiga din egen argumentation. 

 

Sedan började tjafset. 

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Tallviking:

Älskar funktionen "Ignorera denna tråd" !!

 

Inte tillräckligt för att ta dig tid att läsa och kommentera uppenbarligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Mankan:

Nu har du totalt missuppfattat saken. För att du ska förstå så hjälper det inte om jag läser, de måste du göra själv.

Jag varken kan eller vill läsa för dig för att du ska förstå. Försök att hitta någon som kan hjälpa dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Tar det från början för femtioelfte gången. Jag skrev ett neutralt referat som du kände att du måste svara på. Jag använde lag namnen, inget nick.

Kan bara anta att det var något jag skrev som du instinktivt reagerade på. Kanske för att du vill för dig själv rättfärdiga din egen argumentation. 

 

Sedan började tjafset. 

Ett neutralt referat ha ha ha. Du är ju bara förmycket.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev Mankan:

Ett neutralt referat ha ha ha. Du är ju bara förmycket.

Så vad tycker du inte är neutralt i referatet?

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev HuaHindinnge:

Så vad var inte neutralt i referatet?

Gör dig inte dummare än du är

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Mankan:

Gör dig inte dummare än du är

Det är du som är dummare än den dummaste. Om du anser att referatet inte är neutralt så kan du enkelt redogöra för vad som inte är neutralt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Det är du som är dummare än den dummaste. Om du anser att referatet inte är neutralt så kan du enkelt redogöra för vad som inte är neutralt. 

Lägg ner din tönt.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Mankan:

Lägg ner din tönt.

Lägg ner själv din mega tönt.

Link to comment
Dela på andra sajter

För en 4-5 år sen föreslog jag att man inte skulle kunna få göra mer än 10 inlägg/dygn. Det förslaget sågades jäms med mina fotknölar, lindrigt sagt. Men säg max 10 inlägg per tråd och dygn då, vad säger ni om det? "Nån j-vla ordning måste det väl vara på ett forum"  som salig C-H Hermansson kanske skulle uttryckt det. ;)

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Fritz:

För en 4-5 år sen föreslog jag att man inte skulle kunna få göra mer än 10 inlägg/dygn. Det förslaget sågades jäms med mina fotknölar, lindrigt sagt. Men säg max 10 inlägg per tråd och dygn då, vad säger ni om det? "Nån j-vla ordning måste det väl vara på ett forum"  som salig C-H Hermansson kanske skulle uttryckt det. ;)

Ja av vilken jävla anledning kan man ju undra🙄

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
2 timmar sedan, skrev Mankan:

Ja av vilken jävla anledning kan man ju undra🙄

Ja vill man inte läsa är det bara och scrolla förbi eller göra en Tallviking 😀

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...