Jump to content
IGNORERAD

Nytt skärmtak


Mankan

Recommended Posts

46 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, det är svårt att hitta nya saker att skriva om i denna matchen. Det händer liksom inte några nya saker, bara samma argument och taktik hela tiden.

Jo, man är lite besviken. Det handlar ju trots allt om vuxna män mellan 40-65år som gått i skolan/jobbar.

 

Men kreativiteten är som i sandlådan, eller den är nog högre i lådan för jag har inte hört varken knyppel eller syjuntan

komma med "min pappa är starkare än din". Nä, gubbarna får gå ut o studera lekskolebarnen i några dagar och komma igen.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    52

  • HuaHindinnge

    24

  • Dolemon

    9

  • Galten

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Aha, du tar åt dig. Här du tänkt på att han ser på saken tvärtom, att du gör samma sak hela tiden?

Ja till följd av hans eget agerande så kan det ju bli så. Fast nu har jag ju inte gjort samma sak ännu eftersom jag istället valde att ifrågasätta hans agerande. Förövrigt tyckte jag du skrev i en annan tråd att du bara refererade men här känns det ju snarare som du blandar dig i.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja till följd av hans eget agerande så kan det ju bli så. Fast nu har jag ju inte gjort samma sak ännu eftersom jag istället valde att ifrågasätta hans agerande. Förövrigt tyckte jag du skrev i en annan tråd att du bara refererade men här känns det ju snarare som du blandar dig i.

Ja, du blandade mig i när du svarade mig och tog åt dig. Annars hade vi inte debatterat. Nu är fråga alltså vem som började, du eller han. Ni verkar ha olika åsikter om det samt vem som ska sluta först.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Ja lite roligt var det ju första gången du postade ett liknade inlägg. 

Ja, det verkar ju helt klart att syjuntan och knyppelgänget har fått sällskap av skvallerkärringarna som står gömda bakom gardinen och spanar...

Ändrades av Benriach

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev Benriach:

Ja, det verkar ju helt klart att syjuntan och knyppelgänget har fått sällskap av skvallerkärringarna som står gömda bakom gardinen och spanar...

Intressant om det stämmer. Kan bli nya intressanta reportage och analyser. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Intressant om det stämmer. Kan bli nya intressanta reportage och analyser. 

Tror jag inte, du har ju knappast lyckats hittills...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Benriach:

Tror jag inte, du har ju knappast lyckats hittills...

Håller med att kvalitén har sjunkit, var bätte reportage i början av matchen. Jag skyller det på att det inte finns något nytt att rapportera om.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, du blandade mig i när du svarade mig och tog åt dig. Annars hade vi inte debatterat. Nu är fråga alltså vem som började, du eller han. Ni verkar ha olika åsikter om det samt vem som ska sluta först.

Vem som började ge tillbakakarma är ingen fråga det var han. De har han inte ens förnekat vad jag kan se. 

 

Vad menar du med att jag "tog åt mig"? Är det inte mig du skriver till när du citerar mig? Förövrigt så var det du som blandade i dig själv.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
2 minuter sedan, skrev Mankan:

Vem som började ge tillbakakarma är ingen fråga det var han. De har han inte ens förnekat vad jag kan se. 

 

Vad menar du med att jag "tog åt mig"? Är det inte mig du skriver till när du citerar mig? Förövrigt så var det du som blandade i dig själv.

Alltså började du. Och du tänkte inte på att han skulle ge tillbakakarma. Jag skriver till sig för att du skriver till mig. Var liksom du som började skriva till mig och förväntade du inte att få svar? Och därigenom blandade du in mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Alltså började du. Och du tänkte inte på att han skulle ge tillbakakarma. Jag skriver till sig för att du skriver till mig. Var liksom du som började skriva till mig och förväntade du inte att få svar? Och därigenom blandade du in mig.

Nej du blandade dig i när då började skiva i tråden för att förlöjliga min lilla dust med herr L200. Och försök dig inte på att referera vem som började eller inte när du uppenbarligen inte har koll.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Nej du blandade dig i när då började skiva i tråden för att förlöjliga min lilla dust med herr L200. Och försök dig inte på att referera vem som började eller inte när du uppenbarligen inte har koll.

Så du tycker alltså det är en allvarlig konflikt? Ja, du tog åt dig. Och jag tycker det är en extremt löjlig konflikt, därav mitt "referat".

Förresten har du väl erkänt att det var du som började, se dina tidigare inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Så du tycker alltså det är en allvarlig konflikt? Ja, du tog åt dig. Och jag tycker det är en extremt löjlig konflikt, därav mitt "referat".

Förresten har du väl erkänt att det var du som började, se dina tidigare inlägg.

Nej jag har inte erkänn att jag började för det gjorde jag inte. Vart skrev jag att det var en allvarlig konflikt? Om du skriver riktat till mig så tar jag åt mig. Gör inte de flesta det? Hur löjlig är förresten den här konflikten vi nu har på din skala?

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Nej jag har inte erkänn att jag började för det gjorde jag inte. Vart skrev jag att det var en allvarlig konflikt? Om du skriver riktat till mig så tar jag åt mig. Gör inte de flesta det? Hur löjlig är förresten den här konflikten vi nu har på din skala?

Du skrev att du tycker jag förlöjligar konflikten. Alltså tycker inte du den är löjlig. Sedan skrev du att du ansåg att din kombatant gav dig tillbakakarma, alltså borde du ha börjat. 

Och ja, det vi diskuterar är löjligt.

Kan enkelt avslutas genom att du inte svarar på detta inlägg. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Du skrev att du tycker jag förlöjligar konflikten. Alltså tycker inte du den är löjlig. Sedan skrev du att du ansåg att din kombatant gav dig tillbakakarma, alltså borde du ha börjat. 

Och ja, det vi diskuterar är löjligt.

Kan enkelt avslutas genom att du inte svarar på detta inlägg. 

Ja eller så kan du avsluta den genom att inte svara på detta. Din slutsats är fel om att jag skulle ha börjat. Löjlig eller ej så är det en viss konflikt mellan mig och L200 men nu är du ju inte bättre själv än dom du försöker håna.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
5 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja eller så kan du avsluta den genom att inte svara på detta. Din slutsats är fel om att jag skulle ha börjat. Löjlig eller ej så är det en viss konflikt mellan mig och L200 men nu är du ju inte själv än dom du försöker håna

Ja, om du vill så kan vi fortsätta debattera. Så det började inte med att L200 gav tillbaka karma då. Och jag vill vara, för att låna ditt uttryck, "bätte än de jag försöker håna".

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev HuaHindinnge:

Ja, om du vill så kan vi fortsätta debattera. Så det började inte med att L200 gav tillbaka karma då. Och jag vill vara, för att låna ditt uttryck, "bätte än de jag försöker håna".

Ja den här konflikten började med att han gav tillbakakarma. Vill du vara bättre tycker jag inte du lyckas så bra.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja den här konflikten började med att han gav tillbakakarma. Vill du vara bättre tycker jag inte du lyckas så bra.

Alltså måste du ha börjat, för att han skulle kunnat ge tillbaka. Och nä, svårt att hålla bra nivå i dylika debatter. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Alltså måste du ha börjat, för att han skulle kunnat ge tillbaka. Och nä, svårt att hålla bra nivå i dylika debatter. 

Låt mig förklara. Minus karma får jag då och då från han och andra vilket är helt ok. Jag kanske skriver något kontroversiellt eller nåt som jag vet inte alla håller med mig om. Jag ger också minus till han och andra när jag tycker dom skriver plumpa inlägg. Vad det gäller L200 har han väl börjat jaga mig med minus sedan mina meningsskiljaktigheter med Stefan som han är polare med. Men några gånger har han uppenbart givit igen då han fått en minus av mig som han gjorde nyss i denna tråd. För ett tag sedan föll jag in i leken och gav igen vilket eskalerade tills han via PM bad mig sluta vilket jag gjorde. Nu gör han samma sak igen där av mina fråga till honom och starten på denna diskussions. Hoppas du fattar.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 minut sedan, skrev Mankan:

Låt mig förklara. Minus karma får jag då och då från han och andra vilket är helt ok. Jag kanske skriver något kontroversiellt eller nåt som jag vet inte alla håller med mig om. Jag ger också minus till han och andra när jag tycker dom skriver plumpa inlägg. Vad det gäller L200 har han väl börjat jaga mig med minus sedan mina meningsskiljaktigheter med Stefan som han är polare med. Men några gånger har han uppenbart givit igen då han fått en minus av mig som han gjorde nyss i denna tråd. För ett tag sedan föll jag in i leken och gav igen vilket eskalerade till han via PM bad mig sluta vilket jag gjorde. Nu gör han samma sak igen där av mina fråga till honom och starten på denna diskussions. Hoppas du fattar.

Och? Är du verkar vara känslig. Är endast du som någonsin har tagit åt dig av mina "recensioner".

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HuaHindinnge:

Och? Är du verkar vara känslig. Är endast du som någonsin har tagit åt dig av mina "recensioner".

Ja här skriver du ett inlägg ämnat att håna mig å då tar jag åt mig. Jag jag känner mig verkligen konstig 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
53 minuter sedan, skrev Mankan:

Ja här skriver du ett inlägg ämnat att håna mig å då tar jag åt mig. Jag jag känner mig verkligen konstig 

Du tar då allt som ett hån. 

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Du tar då allt som ett hån. 

Nä långt ifrån allt. Men just dina referat är väl uppenbarligen skrivna för att håna.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
12 minuter sedan, skrev Mankan:

Nä långt ifrån allt. Men just dina referat är väl uppenbarligen skrivna för att håna.

Nä, för att göra roligt av följetongen. Men det är bara du som tog åt dig, ingen av de andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...