Jump to content
IGNORERAD

Lucky Luke-Urfattig,luspank och nödställd i Bankrutt

Luke the Drifter
 Dela

Recommended Posts

Bankrutt ja där har man vart ett par gånger :)

• Ge karma 4
  • Haha 1

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Bankrutt beach ser härlig ut ser fram emot forts Rock On Luke 👍

bkpics1.jpg

Ändrades av svampen
  • Ge karma 4
  • Tummen upp 2
  • Haha 2

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Själv har jag åkt förbi BANKINOK en gång :)

• Haha 7

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

On 2018-10-04 at 10:36, skrev Luke the Drifter:

Det sägs att man inte skall tro på allt man läser på internet och det är något man bör ha i åtanke när man läser detta kåseri.

Det mesta är helt sant men ibland så tar jag mig konstnärliga friheter att krydda historierna lite. Det som inte är sant eller halvsant, det är mina helt egna fantasier som jag stundom låter få fritt utlopp i denna lilla historia.

Luke the Drifter

Jag vet inte riktigt exakt hur jag skall börja den här historien om hur jag gick bankrutt men jag tror att jag lägger in den här bilden så får ni fundera lite medan jag å min sida får tänka på hur jag skall lägga upp historien om min ekonomiska kris.

DSCF9547.thumb.JPG.49eecf79830b7d8f7082d3e82421d1a0.JPG

Är ni nyfikna på fortsättningen så får ni hänga med på min resa mot ruinens brant !

Luke the Drifter

Du var nog inte nära bankrutt förra fredagen när du ville bjuda mig på en long island ice tee och jag tror att jag bjöd tillbaka en del.. trevligt hade vi "mak mak"

Ändrades av Krafta
  • Ge karma 1
  • Tummen upp 1

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

Vi blev fyra stycken skinnknuttar ( eller något ditåt ) som skulle köra moped ner och här vi vårt rendez vous :friends:

DSCF9552.thumb.JPG.15355e76c2d13664171a136ba5c885fc.JPG

Luke the Drifter

DS

Ifall det är någon som undrar om jag hade missat att ta min smått religiösa färdknäpp så kan jag meddela att jag inte hade missat den mycket viktiga delen av resan !

Problem med batteriet så tidigt på dan, det bådar inte gott.

• Haha 3

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Luke the Drifter:

Som gammal avdankad och sliten åkardräng så är det inte helt ovanligt att man tar sig en närmare titt på gamla lastbilar.

Den där gamla Isuzun har nog fått pension och kommer inte mer att behöva bege sig ut på vägarna igen. Ungefär som jag !  :happy:

DSCF9562.thumb.JPG.e3d1f5e502232a5730909fc4cf1acbf5.JPG

Njae, det där var inte riktigt sant.

Någon pension har jag inte fått och det vete tusan om jag någonsin kommer att få det.

Que sera, sera

Luke the Drifter

Nej, såg han i Jomtien igår, han tar bara sin 8 timmars vila. Är snart ute på vägarna igen.

• Ge karma 1
  • Haha 1

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

Jag tog en ordentlig promenad på byn men efter en timme eller två så funderade jag på om jag inte inte skulle ta och ringa mina vänner för att se om de var vakna och var sugna på frukost.

Då jag hade förglömt min mobila telefon hemma i hyddan så försökte jag leta upp en telefonkiosk.

Jag hittade en tjorre men den var visst inte i bruk längre 😞

Ring mig sen !

DSCF9563.thumb.JPG.deffd37d6f16f6b288ddd5e6852a1de7.JPG

Luke the Drifter

Aldrig hört talas om djungeltelegrafen?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...